אטרקציות מיוחדות לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

קבלו מגוון של אטרקציות מיוחדות לחתונה שיהפכו את היום שלכם למיוחד ומרגש.

חתונה היא חגיגה של איחוד של שני אנשים. זו עשויה להיות חתונה באולם אירועים, גן אירועים או חוף ים. לא משנה מה הנושא, המוטיב או המיקום של החתונה שלכם, חובה שתהפכו את זה לאירוע שחובה לזכור. ניתן לעשות זאת על ידי הוספת אטרקציות. תכונות מיוחדות אלו יכולות להוסיף אלמנט של הנאה או בידור עבורכם ועבור האורחים שלך.
אל תשכחו כי האורחים בחתונה שלכם הם הדבר החשוב ביותר, הוספה של אטרקציות מיוחדות לחתנוה יכולה לשנות את כל האירוע ולהפוך מעוד חתונה לאירוע שהאורחים שלכם באמת יזכרו.

חלק מהאטרקציות הנפוצות ביותר שאתם יכולים להתאים אישית הן מזנוני ממתקים, דוכני צילום, משחקים ודוכני מסרים. אבל יחד עם זאת חשוב להבחין בין סוגי האטרקציות הקיימות, יש אטרקציות שיכולות להיות מדהימות ומיוחדות, אך מצד שני אטרקציות אלו לא מתאימות לאירוע כמו חתונה.

מגוון אטרקציות מיוחדות לחתונה

בר מתוקים לחתונה

מזנון ממתקים או בר קינוחים זה בדיוק איך שזה נשמע. אטרקציה זו תכיל מגוון של ממתקים וסוכריות, והאורחים שלכם בוודאי ירצו להנות מכל הטוב שיש לבר מתוקים להציע ולדגום את מבחר הפינוקים שהכנתם. זה יכול לכלול אפילו עוגות וסופגניות או מבחר מתוקים וקינוחים.

יחד עם זאת, בתור צלם חתונות כבר המון זמן אני עד לכך כי אנשים רואים באטרקציה זאת נחלת אירועי בת ובר המצווה, למרות שזאת אטרקציה מדהימה שניתן לשלב בכל אירוע.

אטרקציות צילום

תמונות צילום הן תמיד מהנות. אם מדובר על תא צילום או אפילו צילום מגנטים לחתונה, תמונות מגנטים לשמש גם כמזכרת קטנה או מזכרות של יום החתונה שלכם. מזכרת קטנה שהאורחים יכולים לקחת איתם הביתה כדי להנציח את היום המיוחד שלכם. באשר לנושא תא צילום, אתם יכולים לנסות לבחור לו נושא מסוים ולעצב את קופסת תא הצילום בסגנון מיוחד, במקום רק להציב תא צילום באמצע רחבת הריקודים. יחד עם זאת אפשר להוסיף עוד כמה אביזרים מיוחדים איתם האורחים יכולים להצטלם בתא הצילום. לחלופין, אם אתם חולקים תחומי עניין בסרטים ובמוזיקה, תוכלו להציג את סצנות הסרטים או הלהקות האהובים עליכם. כלומר, להכין מצגת מיוחדת ליום החתונה של הרעים המיוחדים שלכם ביחד. אתם יכולים אפילו להשתמש באביזרים ופאות או בכמה משקפיים מטורפים כדי להפוך את תא הצילום לאינטראקטיבי ומהנה יותר. אפילו להוסיף אביזרים מיוחדים שיחולקו ברחבת הריקודים במהלך האירוע.

אטרקציות מיוחדות לחתונה

משחקים מבדרים

הכינו כמה משחקים ליום האירוע ותהפכו אותו ליום של אטרקציה. אחת הדרכים לעשות זאת היא לגרום לאורחים שלכם לבחור פעילויות כדי ליצור מגוון רעיונות למשחקים לפני שהם נכנסים לקבלת הפנים או למקום החתונה שלכם. כל אורח יכול להכניס לתוך קופסא פתק ובו רעיון למשחק, לאחר מכן לבצע הגרלה של המשחק אותו תשחקו ביום החתונה. דרך נוספת להתנהל תהיה גלגל של פעילות מסוג שבו האורחים שלך יכולים לסובב גלגל, ועל כל משימה שהם נוחתים עליהם, עליהם לבצע.(משימות בסגנון אמת או חובה, רק שהפעם יש לכל אחד מספר חובות לבצע, אפשר לקחת את זה גם צעד קדימה אם בוחרים לתת לכל אורח להכניס פתק עם משימה לתוך קופסא, לאחר מכן אחרי שאורח בוחר פתק מהקופסא הוא צריך לבצע את המשימה).

דוכני מסרים יכולים להיות פעילות מרגשת שיכולה להפוך גם למזכרת עבורכם ועבור בן / בת הזוג שלכם. אתם יכול לעשות זאת בשיטה המסורתית של כתיבת הודעות על נייר מכתבים מיוחד עם ראשי התיבות שלכם או על ספר, או שאתם יכולים לבחור בהודעות וידאו.

כלל אצבע טוב שיש לנקוט כשאתם שוקלים או מתכננים אטרקציות לחתונה הוא על ידי הערכת תחומי העניין והתחביבים שלכם. בדרך זו, זה כמו לשתף את מי שאתה עם האורחים שלך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן