איך לבחור ספקים לחתונה בבית

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

רוצים לדעת איך איך לבחור ספקים לחתונה בבית? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירה של ספקים נכונים לחתונה מושלמת בבית.

בתקופת הקורונה חתונות תוצרת ביתית הפכו לקונספט מועדף בזירת האירועים ורבים מהזוגות בוחרים לאחד כוחות בסביבת המגורים שלהם או של מכרים. יש הרבה יתרונות בחתונה ביתית כולל שהייה באזור הנוחות, בסביבה הבטוחה והמוכרת וכן אווירה ביתית חמה ועוטפת. אבל חתונה בבית מחייבת גם היערכות מקדימה תוך התאמה לתשתית ולתנאי השטח ולאילוצי החלל.
למשל, יש להחליט כיצד לסדר את הרהיטים בקומפוזיציה נוחה ולייצר אזורים שיתאימו לאירוח תוך שמירה על מרחק בין האורחים והיכן תיערך החופה ובאיזה פורמט יוגש האוכל, מה תהיה התוכנית האומנותית מבלי להפריע לשכנים ומבלי להתפשר גם על סטנדרטים גבוהים.

בית לא מצויד בפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת שיש לגן או אולם אירועים ולכן יש לבצע אדפטציה כמו מערכת סאונד, גנרטור, מערכת תאורה וסידור המרחב הביתי הפנימי והחיצוני לצורך החגיגה.
בחירת הספקים היא חלק בלתי נפרד מתכנון והפקת חתונה כאשר לספקים השפעה רבה על הצלחת האירוע, מיציקת תכנים יצירתיים והתאמה ישירה לצרכי הזוג המאושר והאורחים ועד ליווי ושירות מקצועי במהלך האירוע, כך שככולם יהיו מרוצים.

לפניכם מספר טיפים לבחירת ספקים לחתונה בבית ובמה שונה התהליך מתכנון חתונה בחוץ?

הספקים שישדרגו חתונה ביתית
אין ספק שההבדל המהותי בתכנון חתונה בבית מאירוע במקום מסודר הוא שהספקים צריכים להגיע עד הבית ולרוב עם הציוד הנדרש לתפעול האירוע, שכן בבית לרוב אין את הציוד המקצועי שמוטמע באולם אירועים. יש לבדוק אם הספק מגיע מצויד ויש לו את הציוד הדרוש או שיש לשכור בנפרד ציוד שיוכל לשרת אותו ומבחינת עלויות וטרחה מהי הקונסטלציה המועדפת – ספק שמגיע מצויד או ספקים נפרדים אחד מייצר את השירות והשני רק משכיר את התשתית הטכנית.
כמו בכל בחירה של ספקים חשוב מאוד לחפש את הספקים המומלצים בין אם באמצעות ביקורות חיוביות ברשתות החברתיות או במנוע החיפוש גוגל ובין אם דרך המלצות של חברים שיוכלו לספק חוות דעת אמינה ממקור ראשון אודות הספקים. ניתן כמובן להתרשם מהרקורד של הספקים באתר האינטרנט שלהם או בדפים העסקיים במדיה החברתית במיוחד כאשר מדובר בביצועים. כמו למשל, מעצב אירועים – כיצד נראו אירועים שהוא עיצב שהתקיימו בבית וכיצד הוא יכול להקפיץ את האירוע באמצעות התפאורה הנכונה או צלם כיצד נראה תיק העבודות שלו והאם הוא צילם בעבר אירועים שהתקיימו בסביבות המגורים וכיצד התמודד ופיצח את התנאים של הבית מבלי לפגוע בפן האומנותי.
רקע של ספקים שכבר הפיקו או היו שותפים לחתונות בסביבת המגורים יכול מאוד לעזור כי יש להם הכרות מקדימה עם אירוע מסוג זה. הם יודעים להתמודד עם אילוצי השטח.

ישנן מגוון מאפרות ומעצבות שיער הנותנות שירותים בבית – חפשו שירותי איפור ושיער לכלות עד הבית.
מבחינת החוויה הקולינארית, חשוב לבצע טעימות מקדימות על מנת להתרשם מהיכולת של השף או צוות הקייטרינג וכן לבחור ביחד אתם ובהכוונתם המקצועית מנות שיתאימו לאירוע בקונספט ביתי כמו למשל, מטעמים שיהיה קל לשאת ולאכול תוך כדי תנועה במרחב, חלוקה לאזורים גסטרונומיים על פי סגנון (למשל, עמדה אסיאתית, עמדה איטלקית, ים תיכונית וכולי).
חפשו ספקים שיוכלו להתאים את עצמם למרחב הביתי כמו תקליטן לרמת הווליום המותרת וכדומה.

להפוך את הבית לאטרקציה
כדאי לתאם מראש עם כל הגורמים הרלבנטיים שחייבים לראות את המקום בו תתקיים החתונה מבעוד מועד על מנת להיערך טכנית ופיזית חתונה עצמה, כך שבזמן אמת כולם ידעו בדיוק כיצד להתמודד עם התנאים בשטח ולהציע את השירות המקצועי והטוב ביותר. חפשו פינות פוטוגניות בבית לצילומי החתונה כך שתהיה לכם מזכרת בלתי נשכחת מהסביבה האהובה שלכם ומאירוע יוצא דופן.

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים איך לבחור ספקים לחתונה בבית נשאר רק עוד דבר אחד לא פחות חשוב והוא למצוא צלם חתונות שילווה את כל האירוע ויתעד את כל השמחה, גם בחירה של צלם חתונות צריכה להיעשות רק אחרי בדיקה מקיפה שאכן הצלם יודע להתמודד עם תנאי תאורה קיצוניים. הסיבה לכך היא שבשונה מאולמות אירועים בהם יש תאורה שמתאימה לצילום, בבית התאורה היא בסיסית מאוד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן