בחירת מוזיקה לסרטוני חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

החשיבות של בחירת מוזיקה לסרטוני חתונה באיכות טובה לסרטוני חתונה גדלה עם השנים. לספקי וידאו של חתונות לרוב יש מבחר יצירות מורשות ותמלוגים זמינים עם ז’אנרים שונים לבחירתם לכל טעם או העדפה מוזיקלית, כולל פופ, בלדות רוק, מוזיקה מזרחית ואפילו קטעי תזמורת קלאסיים וכן סטנדרטים של ג’אז בביצוע אמנים מכל העולם.

איך צלמי חתונות יכולים לשלב מוזיקה בסרטוני הוידאו של הזוגות?

צלמי וידיאו לחתונה יכולים לנצל כעת לא רק שירים מסורתיים אלא גם קלאסיקות מודרניות כמו “I’ll Be There” ששרה מריה קארי; “Can’t Take My Eyes Off You”, שהפך פופולרי בשנת 1967 כשהוקלט על ידי פרנקי ואלי וארבע העונות יחד עם להיטים כפריים-מערביים כמו גרסת הכיסוי של גארת ‘ברוקס משנת 1998 “(Everything I Do) I. אלה רק כמה דוגמאות לקטעי מוזיקה פופולריים המשומשים לסרטי חתונות בחו”ל.

כמו כן, חשוב לקרוא את האותיות הקטנות כשמתעסקים במוזיקה בצורה מסחרית, פרסומית ואפילו לצורך שימוש אישי. למה? ובכן, שימוש במוזיקה עם זכויות יוצרים כיום היא סוג של עבירה על החוק. האמן שכותב / מלחין / מפיק את השיר נוהג לקבל תגמולים ולתת אישור מיוחד כדי להשתמש במוזיקה בצורה מסחרית או שיווקית.

מכאן הגיע פתרון מדהים שפותר המון בעיות לצלמים ועורכי וידאו בחתונות.

שילוב מוזיקה ללא זכויות יוצרים בסרטי חתונה – פתרון יעיל, זול ואיכותי

מוזיקה ללא זכויות יוצרים הפכה לטרנד שמתפשט כמו אש בקרב מוזיקאים, יוצרי וידאו, משווקים דיגיטליים ואפילו אנשים פרטיים שרוצים להאזין למוזיקה בלי לשלם הון תועפות לשיר או אלבום.

אז מה היא מוזיקה ללא זכויות יוצרים?

מדובר כאן לרוב במוזיקה שהיא איכותית, בהפקות מצוינות ונהוג להשתמש בה כמוזיקת רקע לכל צורך שהוא. העניין במוזיקה ללא זכויות יוצרים, הוא ההסכם (הרישיון) שאתם מקבלים כאשר אתם משלמים בעבור קטעי מוזיקה כאלה. רישיון שימוש במוזיקה מעניק לכם אפשרות להשתמש במנגינה או השיר שבחרתם כאשר אין עליו בעלות (Royalty) והוא זמין לכם כמעט לכל מטרה שתוכלו לחשוב עליה.

היתרונות הבולטים של “מוזיקה במלאי” לספקי חתונות ואנשי וידאו

בין אם אתם צלמי וידאו או סטילס שמחפשים דרך לתבל את המצגת או הסרט שהכנתם ללקוחותיכם, כדאי לזכור את היתרונות הבאים שיחסכו לכם הרבה כאב ראש, זמן וכסף בשילוב מוזיקה בפרויקטים שלכם. כל צלם חתונות מחפש תמיד את הדרכים בהן הוא יוכל להוזיל לעצמו עלויות, הכל בגלל תחרות מאוד קיצונית בתחום האירועים.

  • עלות נמוכה – רכישת שיר או קטע מוזיקלי ללא זכויות יוצרים יעלה לכם פחות ממנה פלאפל, כאשר הלחנה והפקה מול אמן יכולה להגיע לאלפי שקלים.
  • זמינות להורדה מיידית – ספריות מוזיקה ברחבי האינטרנט זמינות עבורכם לדפדוף, השמעה והורדה בלחיצת כפתור, מה שיחסוך לכם המון המון זמן בתהליך.
  • כל הז’אנרים המוזיקליים שתוכלו לחשוב עליהם – אלבומים שלמים של שירים לחתונות, מוזיקת רקע ללא מילים, היפ הופ, טראנס, טכנו, מזרחית, פופ, ועוד ועוד ז’אנרים מכל סוג שתוכלו לחשוב עליו.

לסיכום

עכשיו שאתם יודעים את החשיבות של בחירת מוזיקה לסרטוני חתונה, אתם יכולים לעשות בחירה ועריכה נכונה של מוזיקה לסרטוני חתונה היא בהחלט משהו שצריך לחשוב עליו לפני שמתחילים את הפרויקט הבא. מוזיקה ללא זכויות יוצרים מביאה המון יתרונות בולטים שמתעלים על שימוש בשירי אמנים מפורסמים, ותמיד כדאי לבדוק עלויות כספיות ותועלת זמן / עבודה לעומת הרווח הסופי שלכם מהפרויקט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן