דברים שצלם חתונות חייב לדעת על הזוג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש מספר דברים שצלם חתונות חייב לדעת על הזוג עוד הרבה לפני האירוע, כל זה בשביל להצליח להביא להם את התמונות החשובות ביותר.

לא פעם הרבה מאוד זוגות חושבים שהם צריכים לסגור מול צלם החתונות שנותן להם את המחיר הזול ביותר, זאת הגישה שמנחה את עיקר הזוגות ולא פעם היא לא הכי נכונה, אין ספק שיש צורך חשוב מאוד לבצע את הבחירה של הצלם גם לפי תקציב, לעשות השוואת מחירים אבל חשוב גם לבחור צלם חתונות לפי היבטים מקצועים נוספים וגם ליצור כימיה וקרבה אישית.

לא רק ההיבטים המקצועיים נלקחים בחשבון לפני שסוגרים מול צלם לחתונה, אלא גם ההיבט האישי, של מי שמלווה אתכם ביום המיוחד והמרגש ביותר בחיים החדשים שלכם, אל תשכחו להיפגש עם הצלם לראות שהוא אכן מכיר אתכם קצת, יודע מההעדפות שלכם ואיפה הוא יכול לקחת אתכם להצטלם בצילומי החוץ ביום החתונה.

המרדף אחרי מציאת צלם חתונה במחיר שפוי, הפך להיות כזה שזוגות רבים לא רואים כלום לנגד עיניהם מלבד המחיר, אבל צריכים גם להבין למרות שמדובר על סכומים גבוהים מאוד, עדיין הם מוצדקים ולכל צלם חתונות יש לא מעט הוצאות והכנות לפני האירוע שלכם. לכן, המחירים הם בהתאם, יש לו הוצאות של זמני נסיעה, קבלני משנה כמו צלמי וידאו, עריכות וידאו, בתי דפוס להפקת אלבומים, עורכים גרפים, הוצאות משרד, פרסום, מיסים והרשימה עוד ארוכה. לכן, המחירים שאותם גובים צלמי חתונות ביחס לעבודה שהם נותנים לכם הם הוגנים בהחלט.

להלן דברים שצלם חתונות חייב לדעת על הזוג שהוא מצלם

אמנם צלם חתונות עשוי להיות צלם מיומן, אך אל תשכחו שמדובר על בנאדם, בשביל לתת לכם את מה שאתם רוצים ומחפשים למצוא מבחינת צילום, הוא חייב להכיר אתכם. פירוש הדבר שצלם חתונות צריך לשים לב יותר לדברים שהלקוחות שלו מעריכים ביותר, במקום רק מה שהוא עושה הכי טוב.

אחרי שהוא יבין בדיוק מה אתם רוצים לקבל, מה חשוב לכם באמת ככה הוא יוכל להגיע למטרה.

רשימת הדברים שהצלם צריך לדעת על הזוג:

  • האישיות של הזוג – בהחלט חשוב להכיר את אישיותם של הזוג כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר – להכיר את האישיות שלכם, לדעת מה אתם אוהבים ומה הערכים שלכם. לדוגמה : צילומי טראש אלו צילומים על חוף הים, שבנינו לא מעט מזהמים את הסביבה, עושים שימוש בחומרים וצבעים שנשפכים לים, יש זוגות שיעדפיו לעשות את זה בלי כל החומרים הנוספים אלא רק בצילומים במים או בחול.
  • סגנון צילום מועדף – כדאי גם לדעת לאיזה סגנון הזוג הולך או מה הם אוהבים בתמונות שלהם – לדעת איזה סגון הזוגות מעדיפים, בשביל להביא להם בדיוק את מה שהם יאהבו להסתכל על התמונות מהחתונה שלהם גם בעוד מספר שנים מרגע צילום החתונה.
  • לראות תמונות שהזוג מעדיף – חשוב שהזוג יעבור על כמה תמונות שהוא ראה, זה יכול להיות במגזינים, זה יכול להיות באלבומי חתונה של חברים ועוד.
  • לקבל ביקורת מהזוג – פשוט מאוד לתת לזוג אלבומי תמונות של הצלם, לבקש מהם להעביר את הביקורת הכי נועזת שהם יכולים על התמונות על הצילום, על הוידאו וככה להבין בדיוק מהם הפרטים שהזוג שם לב אליהם ומה יכול לגרום לזוג להבין שהתמונות הם לא הכי טובות עבורם.
  • הסיפור האישי – על מנת להכיר את הזוג טוב יותר, כדאי לשאול על הסיפור האישי שלהם, על המקום בו הם הכירו ואפילו לגשת ולעשות את צילומי החוץ של יום החתונה באותו מקום.
  • בקשות ספציפיות של הזוג – כדאי גם לשאול אם יש משהו שהזוג רוצים שיתפוס באופן ספציפי. חשוב לדעת אם יש תמונות חשובות לזוג שהם רוצים שיצלומו ביום האירוע שלהם. להבין בדיוק מה חשוב להם, אולי תמונה עם סבתא, או אפילו תמונה עם החבר ששידך בין שני בני הזוג.
  • תאום ציפיות – חשוב לשאול את הזוג מה בדיוק הוא רוצה לקבל, וככה להתאים להם את הדברים ולהסיבר להם גם כאשר מדובר על תקציב מסוים לתת בדיוק הסבר מה הם יקבלו.
    הזוג צריך לדעת בדיוק מה הדברים שהוא מקבל בכל חבילת צילום, כולל זמני פעולה מתי הזוג מקבל כל דבר, הזוג לא רוצה לחכות יותר מידי אחרי החתונה בשביל התמונות שלו והמזכרת מהאירוע, הקבלה של האלבום ושל החומרים מהצלם הם אירוע מרגש ומיוחד מאוד.

לסיכום

אלו דברים שצלם חתונות חייב לדעת על הזוג, הכל בשביל לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר, לתת ליום המיוחד את התעוד שהוא ראוי לו, ולא לאכזב את הזוג. חשוב להכיר בעובדה שאכזבה מהחתונה (במיוחד עבור הכלה) הוא משהו שהיא לא תשכח לעולם.

דברים שצלם חתונות חייב לדעת על הזוג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן