דגשים לתכנון חתונה קטנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

חתונות קטנות הפכו להיות טרנד מאוד נפוץ בתקופה האחורנה, לא רק בגלל משבר הקורנה משנת 2020 שאילץ רבים לחגוג חתונות קטנות בהתאם להנחיות, אלא מתוך אמונה חדשה שהחלה שחתונות מיוחדות לא חייבות להיות מאוד גדולות והמוניות בכדי להיות שמחות. אז רגע אחד לפני שאתם מתכננים לחגוג, הנה כמה דגשים לתכנון חתונה קטנה שיהפכו את החתונה שלכם למיוחדת ושמחה גם בלי יותר מידי הוצאות מיותרות על פרטים לא רלוונטים.

כשמתכננים חתונה בבית, או באולם אירועים אפשר לקצץ בעלויות ולהגדיל את האינטימיות על ידי אירוח חתונה או התקרבות קטנה. אם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה קטנה יותר אך בכל זאת תזמינו את כל קרובי המשפחה וחברים החשובים לכם שאתם רוצים שיהיו חלק מהיום המיוחד והמרגש שלכם, שקלו חתונה קטנה אם עוד כמה דגשים שאתם צריכים להכיר על תכנון חתונה קטנה. אלה יכולים להיות פשוטים או מורכבים, בהתאם לצרכים שלכם ולכמות האורחים שברצונכם להזמין.

אל תשכחו כי חתונה קטנה זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על דברים חשובים שיהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם, כמו להזמין צלם חתונות שילווה ויתעד את היום המיוחד שלכם. אל תשכחו שגם צילומי חוץ ביום החתונה הם חלק מהחוויה, אל תוותרו עליו, תראו את החתונה שלכם בתור יום מיוחד וחוויה שהיא רק שלכם, שני בני הזוג שמתחתנים והופכים להיות אחד ולהקים משפחה וחיים משותפים.

תכנון חתונה קטנה ואפילו תכנון חתונה ביתית הוא מושג חדש יחסית בעולם בו זוגות לעיתים קרובות קושרים את הקשר בטקס מפואר. עם זאת, עם עליית הרשתות החברתיות ועוצמת האינטרנט, יותר ויותר זוגות מחליטים לדאוג למגמה ולעדיף חתונות אינטימיות ואישיות. זה לא בעיה קשה לגרום לאורחים להיכנס לחתונה ביתית מכיוון שרוב האנשים מחפשים דרכים לחסוך כסף בימים אלה. לא פעם החדשנות הטכנולוגית הביאה איתה חתונות שמועברות באמצעות מפגשים בזום. למרות החתונות המצומצמות שמועברות בזום, עדיין הזוגות מאפשרים לאותם משתתפים בזום לשלוח להם מתנות.

דגשים לתכנון חתונה קטנה

נחשוב לרגע על האורחים

יש לא מעט דגשים לתכנון חתונה קטנה, אבל הדגש העיקרי והחשוב מכולם הוא : תחשבו על האורחים שלכם. אולי זה קצת הקדים את כל מה שיש להבין, אבל בואו ננסה לחשוב לרגע על אורח שמוזמן לחתונה באמצעות מפגש זום. הוא עוד מתבקש לתת מתנה, הוא מרגיש ממש לא נעים לשלוח מתנה. לא פעם אני שומע חוות דעת של הרבה מאוד אורחים שמוזמנים לחתונה בזום והם מרגשים שהוזמנו רק לצורך “איסוף כסף”, חוויה ממש לא נעימה בטח גם לא לבני הזוג. אבל בטח יש המון כאלו שרוצים לפרגן לבני הזוג ולתת מתנה וזה בסדר, אבל לעשות חתונה בזום צריך להיעשות נכון.

אתם צריכים להעביר רק את החופה, לא להתחיל לשים ריקודים ולצפות מהאנשים בצד השני לרקוד מול המצלמה, מה לגבי אותם אנשים שהם לא טכנולגים ולא מצליחים להתחבר באמצעות מצלמות זום. לכן, לגבי תכנון חתונה שמועברת באמצעות מצלמות חשוב לעשות את זה נכון.

הנה כמה מהסיבות העיקריות למה בכל זאת כדאי לחגוג חתונה קטנה.

  • אתם מוקפים באנשים שאוהבים אותכם ובאמת מכירים אתכם כמה פעמים בחתונות גדולות מאוד הרבה מאוד זוגות מוצאים את עצמם שהם לא יודעים בכלל מי האנשים שמגיעים לאירוע, כמו כל מיני חברים של ההורים שלהם מהעבודה, לכן שאתם חוגגים חתונה אתם מכירים את כל האורחים שמגיעים.
  • עלויות והוצאות קטנות יותר – כאשר מדובר על צילום חתונה קטנה עלויות הצילום יהיו נמוכות יותר, אין צרוך במספר אנשי צוות שעובדים במקביל באירוע, מה שמוזיל באופן מהותי את העלויות שלכם. שני אנשי צוות, אחד צלם סטילס ואחד צלם וידאו יכולים בהחלט להספיק ואתם תקבלו חבילות צילום זולות במיוחד ביחס לחבילות צילום של חתונות גדולות.
  • אפילו האורחים יוכלו לעזור לכם לגרום לכל דבר להרגיש אינטימי יותר האורחים שמגיעים באופן טבעי מתחברים לדינמיקה של מה שקורה באירוע שלכם, הם מיד יגרמו לכל האירוע להיות יותר אינטמי ויבינו כי האינטימיות והנוחות שיש בחתונה קטנה הם יותר מרגשים ומיוחדים.
  • זה יכול להיות ייצוג אותנטי יותר של האישיות של בני הזוג – שאתם נמצאים בסביבה הקרובה שלכם, אתם לבטח יכולים להיות יותר עצמכם ולהרגיש ממש בכיף עם האורחים שלכם. ככה החתונה תהיה בדיוק בסגנון האישי שלכם.
  • יהיה לכם יותר זמן להירגע אחרי החתונה שאתם חוגגים חתונה המונית וגדולה, אתם צריכים לנוח המון אחרי החתונה ולהירגע ממנה, שאתם מתכננים חתונה קטנה היא הרבה יותר קצרה, האירוע קצר מבחינת הזמנים, אתם יכולים בקלות לסיים את כל האירוע בתוך שעתיים. זה מתחיל בקבלת פנים קצרה מאוד, בשונה מחתונות גדולות ורבות משתתפים קבלת הפנים היא עיקר הזמן, לאחר מכן החופה שיכולה להימשך ארוכה (בהתאם לסגנון שבו הרב מעביר את הטקס) לאחר מכן קצת ריקודים מנה עיקרית ואתם יכולים לסיים את החתונה מהר.

לסיכום

אלו היו דגשים לתכנון חתונה קטנה שכדאי לכם לקחת בחשבון. כמו תמיד רוב הדגשים האלו גם הציגו את היתרונות הרבים שיש בתכנון חתונה קטנה. אך יחד עם זאת אם אתם ממש רוצים לחגוג חתונה גדולה מאוד אתם צריכים להבין את ההשלכות ולהתכונן בהתאם.

דגשים לתכנון חתונה קטנה והאורחים בחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן