האם חייב להזמין צלם לחתונה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

את האמת שבתור צלם חתונות שזאת הפרנסה שלי, על שאלה כמו האם חייב להזמין צלם לחתונה אני חייב לענות לכם באופן חד משמעי ולהגיד לכם שאתם בהחלט חייבים להזמין שירותי צילום.

אבל אם נסתכל לרגע לעומק על מה שהיום הצלמים באירועים נותנים לכם, אני חושב שאולי יש גם אירועים שבהם אין בכלל צלם, ולי אישית זה קצת כואב, ממש כואב שיש זוגות שחושבים שהחתונה שלהם הוא לא משהו שהם צריכים לתעד באמצעות צילום מקצועי, והם בונים על זה שהחברים והמשפחה שלהם באירוע ידאגו לצלם הכל במכשירים הסלולריים שלהם.

אז הנה כמה סיבות שיענו לכם על השאלה למה אתם חייבים להזמין צלם לחתונה, לעומת סיבה אחת פשוטה שבגלל לא כדאי לכם להזמין צלם לחתונה (וגם לסיבה הפשוטה הזאת שבגללה לא כדאי להזמין צלם לחתונה, יש לי פתרון פשוט מאוד).

סיבות בגללן אתם חייבים להזמין צלם לחתונה :

זה לא קורה כל יום

בואו נחשוב לרגע ברצינות, הרי זה ברור לכם שאתם לא מתחתנים כל יום, ובטח יש כאלו גם שיגידו בקלות שלא כולם מתחתנים רק פעם אחת, ומי שחושב שהוא לא מתחתן פעם אחת בפעם הראשונה שלו, כדאי שיעצור לרגע ויחשוב אם הוא בחר נכון.

אני מאמין שאם המחשבה הזאת בכלל עולה, הרי זה אומר שזאת לא הבחירה הכי נכונה שלכם, וגם אם אתם מתכוונים בכל זאת להתחתן פעמיים, זה עדיין לא משהו שקורה כל יום, וכדאי לכם לתעד את האירוע החשוב הזה.

זה לא כל כך יקר

בנינו, אם משווים את צילום האירוע לעלות של שמלת כלה (שיש שמלות כלה שעולות יותר מ 20000 שקלים אצל המון מעצבים מובילים) ואתם מזמינים חבילת צילום שהמחיר שלה הוא לא עובר את ה 10 אלף שקלים חדשים, אז ברור שבהשוואה של סדר גודל, המחיר לא כל כך יקר.

בשביל שיהיה לכם זיכרון

אני בטוח שאתם תזכרו את החתונה שלכם, ואני גם זוכר את שלי, למרות שלא את הכל כי הייתי ממש שיכור, אבל לאלו שהזיכרון שלהם לא הכי חד והוא לא הצד החזק שלהם, כדאי מאוד שיהיה מי שיצלם את האירוע בשביל שהם יזכרו מה היה באירוע.

תראו לילדים שלכם

אל תגידו לעצמכם שהילד שלכם לא ירצה לראות תמונות שלכם בתור חתן וכלה, איך תראו לו תמונות אם לא יהיה מי שיתעד את זה.

תהפכו את האירוע לחוויה

חל מהחוויה של החתונה זה גם צילומי החוץ, אל תוותרו על הדברים האלו, להיות אצל המאפרת ומשם לסלון כלות ואחרי זה צילומי החוץ, זה משהו מיוחד ומאוד חוויתי, אל תתפשרו על זה בחתונה שלכם.

הסיבה היחידה בגללה לא כדאי להזמין צלם לחתונה

יש רק סיבה אחת בגללה לא כדאי לכם להזמין צלם לחתונה, והסיבה הזאת היא שזה יעלה לכם כסף, אבל גם כסף זה מה שמפריע לכם, אני מבטיח לכם שתוכלו למצוא חבילות צילום בסיסיות מאוד שלא יעלו לכם הרבה, היום יש גם חבילות צילום לחתונה של צילום סטילס בלבד בפחות מ – 1500 ₪, ככה שגם אם כסף זאת הבעיה שלכם, אתם יכולים למצוא לה פתרון קל ופשוט.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן