האם צילום ברית שווה את הכסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אתם חוגגים ברית בקרוב ושואלים את עצמכם האם השקעה בצלם מקצועי לברית היא השקעה ששווה את הכסף?

צילום של אירוע הוא דבר חובה והכל במטרה לשמור על הרגעים המיוחדים בחיים שלכם לתמיד, אותם רגעים שגם בעוד מספר שנים תביטו בתמונות תזכרו באותם רגעים מרגשים.

מצד אחד עולה השאלה מדוע צילומי ברית מקצועיים הם כל כך יקרים, כי במציאות הישראלית שמאוד “מפרגנת” קשה לאנשים לראות מישהו שעובד יום אחד (במקרה של צילום ברית זה גם פחות מיום שלם) וירוויח כל כך הרבה כסף, אבל מה שאותם “מפרגנים” לא יודעים זה שכל צלם מקצועי לברית בפתח תקווה מחזיק ציוד צילום מאוד יקר שהעלות שלו היא עשרות אלפי שקלים ומצלם ללא הפסקה במשך שעות.

לכל זה נוסיף את כל העלויות הנלוות שיש לצלם כמו פרסום, תשלומי מיסים, משרד ועוד.

האם צילום ברית שווה את הכסף

בואו נענה על השאלה האם צילום ברית שווה את הכסף? אין ספק שאם תיעוד האירוע חשוב לכם ואתם רוצים לקבל מזכרת מיוחדת אז בהחלט צילום ברית שווה את הכסף, הכל שאלה אישית, יש אחד שעבורו הוא לא מוכן לוותר על תיעוד האירוע ולכן זה גם שווה את הכסף ויש כאלו שלא כל כך חשוב להם מה היה ומוכנים לוותר על תיעוד הברית.

שאתם בוחרים צלם מקצועי לברית אתם יכולים להיות בטוחים שהוא לא יתפשר על איכות הצילום והוא יספק לכם את מיטב התמונות, התהליך הזה דורש זמן, תכנון והמון מחשבה בשביל להצליח להביא את התמונה הטובה והמיוחדת ביותר, כזאת שבאמת תספר את הסיפור שעומד מאחורי התמונה.

הסיבות בגללן צילום ברית הופך להיות עסק יקר

  • אלבומי תמונות : אחד הדברים שמייקר מעל הכל את העלות של צילום ברית הוא אלבומי התמונות, המחיר של צילום ברית עם אלבומים לעומת צילום ברית ללא אלבומים הוא מאוד משמעותי ויכול להגיע להבדל ופער של מאות שקלים במחיר.
  • ציוד צילום יקר : העלות של מצלמה מקצועית, עדשות, פלאש, כרטיסי זיכרון, חצובות ועוד כל אלו מגיעים לעלות של עשרות אלפי שקלים.
    בנוסף בכל תקופה יוצאת מצלמה חדשה ומתקדמת יותר ובגלל התחרות שיש בתחום כל צלם רוצה להביא ללקוחות שלו את הצילום האיכותי ביותר ולכן הוא חייב להתקדם מבחינת הצילום ורוכש ציוד חדש.
  • עוזרי צלמים : כל צלם שמגיע לאירוע מביא איתו גם עוזר, אם זה לצלם את הוידאו, או אפילו לצלם סטילס והצלם שמולו סגרתם הוא זה שעושה את הוידאו, צלם שני או עוזר צלם העלות שלהם היא כמה מאות שקלים.
  • עריכה של התמונות והוידאו : כל התמונות של הברית עוברות עריכה מקצועית, יש צלמים מקצועים שעובדים עם תוכנות מקצועיות, התוכנות האלו ברישיון ועולות המון כסף, יש תוכנות פרימיום ממש יקרות שהמחיר שלהן יכול להגיע לאלפי דולרים, שלא לדבר על תוכנות שהרישיון שימוש להן הוא רק לכמה חודשים וכל חודש העלות היקרה מתחדשת.

עכשיו תעשו שוב את החשבון ותבינו האם צילום ברית שווה את הכסף שאתם משלמים?

האלטרנטיבות שקיימות להחלפת צלם לברית

  1. חברים עם מצלמה : למרות שלא נהוג לבקש טרמפ מנהג מונית, עדיין יש אירועים שאם יש לכם חבר שאתם יודעים שהוא צלם חובב ואתם חושבים שהוא ישמח לפרגן לכם ולצלם את האירוע, אל תתביישו ונסו לבקש ממנו לצלם לכם את הברית.
    אחד הדברים שיכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף הוא שהחבר שיצלם לכם את האירוע לעולם לא יבקש ממכם כסף עבור הצילום ומצד שני אתם יכולים להרגיש לא נעים וכן תרצו לשלם לו, אז בשביל למנוע את הכל מראש פשוט תזמינו צלם מקצועי.
  2. תמצאו צלם חובבן : בעיקר בתחום צילומי ברית מילה אתם יכולים למצוא צלם חובבן, כזה שיש לו מצלמה והיא לא כזאת מקצועית, אחד שלא עובד רק בתחום הצילום ואפילו יש לו איזה בלוג צילום, אתם לא חייבים לעבוד מול חברה מקצועית ויקרה, אותו צלם חובבן יכול לגבות ממכם מחיר של כמה מאות שקלים בודדים על צילום מלא של האירוע.
    היתרון הוא המחיר שהוא ידרוש ממכם, החיסרון שמול זה הוא שאתם לא בטוחים באיכות הצילום והתמונות שתקבלו, וייתכן מאוד שבגלל שמדובר בצלם חובבן אם תרצו לעשות אלבומים, או לעשות עריכות וידאו ותמונות מתקדמות הוא לא עובד עם תוכנות מתקדמות כי הרישיון שלהן יקר ולא משתלם לו לשלם את העלויות האלו אם הוא לא עוסק בתחום.
  3. צלם מגנטים שיצלם את האירוע : אחת מהאטרקציות המובילות היום בכל אירוע, היא כמובן אטרקציית מגנטים לברית, שהפכה להיות אטרקציית חובה בכל אירוע.
    אם אתם רוצים גם לשלב צילום של האירוע וגם אטרקציה מיוחדת אתם יכולים פשוט להזמין צלם מגנטים מקצועי לברית שאת חוגגים, בקשו מהצלם לצלם לכם גם את האירוע.
    חשוב להבין ולהקפיד על כמה דגשים אם אתם רוצים שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של הברית, קודם כל תודיעו לצלם ואל תפתיעו אותו, אל תשכחו שבאירועים כמו ברית מילה שאלו אירועים קטנים עד 100 מוזמנים בדרך כלל, הצלם מגנטים לא צריך איתו עוזר והוא יכול בקלות להשתלט על האירוע, אבל אם אתם רוצים שהוא יהיה גם הצלם של האירוע הוא יצטרך ללכת לפתח תמונות, באותם רגעים שהוא מפתח תמונות לא יהיה מי שיתעד את מה שקורה באירוע, לכן תודיעו לצלם המגנטים שאתם רוצים שהוא יצלם את האירוע וככה הוא יגיע מוכן עם עוזר, שאחד יהיה עם המצלמה ויצלם ויתעד את כל האירוע ובנוסף יהיה מי שאחראי לדאוג ולפתח את התמונות שמצולמות למגנט.
    היתרון הוא כמובן החיסכון הגדול שיש בתשלום, יחד עם זאת אתם מקבלים שני דברים במקביל, האחד מהם הוא כמובן הצילום והתיעוד של האירוע והדבר הנוסף הוא אטרקציית המגנטים כזיכרון לאורחים שמגיעים לכבד אתכם בברית.
    החיסרון שיש בזה הוא שלפעמים יש הרבה צלמי מגנטים שרואים את עצמם רק בתור אטרקציה בלבד ולכן הם גם לא משקיעים בציוד צילום מתקדם, מה שאומר שהתמונוטת שתקבלו לא יהיו באיכות גבוה, בנוסף הרבה מאותם צלמי מגנטים לא תמיד יתנו לכם את האפשרות לצילומי וידאו או עריכות מתקדמות של אלבומים ושל התמונות.
צלם חתונות זול

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן