האם צלם מגנטים יכול להיות צלם לחתונה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש שאלה שעולה הרבה מאוד פעמים והיא האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של החתונה, התשובה לשאלה הזאת מתחלקת לכמה דברים שצריכים לבחון לפני שעונים עליה.

יש מקרים בהם אין שום בעיה שצלם מגנטים יהיה גם צלם חתונות ויש מקרים בהם צלם מגנטים צריך להישאר מה שהוא ורק לצלם את המגנטים.

הפעם אתן לכם תשובה מלאה על השאלה, כולל כל הסברים והבדיקות וההכנות שצריכים לעשות בשביל לבחור צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של החתונה.

המקרים בהם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של החתונה

צלם מקצועי

ראשית חשוב להבין שצילום חתונה הוא לא רק לצלם את החתונה במהלך האירוע, צריך לצלם את הזוג כבר מרגע ההכנות לחתונה, אם זה בסטודיו לכלות וכמובן צילומי חוץ בלוקשיינים שקרובים לאולם בו חוגגים את האירוע.

זה לא נגמר רק בצילום ביום האירוע, יש מקרים של צילומי save the date או צילומי טראש, כל אלו מצריכים צלם שיודע להתמודד עם כל מה שנדרש מהצד של הזוג.

אם מדובר על צלם חתונות מקצועי שגם מפיק מגנטים, במקרה כזה אתם יכולים לבחור בו להיות הצלם של החתונה.

יש הרבה צלמי אירועים שמחפשים “השלמת הכנסה” אז הם רכשו ציוד של פיתוח מגנטים והם מציעים ללקוחות שלהם הפקת מגנטים.

מספר מוזמנים באירוע

אם אתם רוצים שצלם מגנטים יהיה גם הצלם של האירוע שלכם, לא משנה אם מדובר רק על חתונה, חשוב מאוד לבדוק מהי כמות המוזמנים שיש באירוע וגם להודיע לצלם שזה מה שאתם מצפים ממנו.

בדרך כלל באירועים קטנים של עד 100 מוזמנים, איש צוות אחד שהוא גם צלם מגנטים וגם מפתח את התמונות יכול להספיק בהחלט, אבל אם אותו צלם מגנטים לא יודע שהו אצריך להיות גם הצלם של האירוע, קחו בחשבון שהוא יכול “להיעלם” גם ברגעים מיוחדים בכדי לפתח לכם את התמונות.

ברגע שהצלם שמולו אתם סוגרים, יודע שהוא צריך להיות גם הצלם של האירוע, הוא יגיע עם איש צוות נוסף, שהתפקיד שלו יהיה להיות אחראי על פיתוח המגנטים, מה שמתיר את הצלם יות רפנוי לצלם כל רגע חשוב ומיוחד שמתרחש באירוע שלכם.

מה תבדקו לפני שתבחרו צלם מגנטים שיצלם את החתונה :

יש כמה דברים שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה הצלם של החתונה.

תיק עבודות

בדיוק כמו לבחור צלם רגיל לחתונה, אתם צריכים לראות עבודות וצילומים של אותו צלם מגנטים, והכי חשוב גם לוודא שהוא כבר עשה אירועים כאלו בעבר, ואם מצאתם צלם אירועים שגם מפיק מגנטים, זה רק יתרון, כי הוא יוכל לתת לכם את המגנטים או בתור מתנה כחלק מחבילת צילום החתונה.

תראו שסגנון הצילום מתאים לכם, תראו שאותו צלם גם עשה צילומי חוץ, שיש לו צלמי וידאו מקצועיים, שהוא יכול להפיק לכם אלבומים ברמה גבוה ועריכות מתקדמות.

מחיר

בדיוק כמו כל נותן שירות אחר שאתם סוגרים לחתונה, אתם משווים מחירים.

חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים נכונה, לוודא בדיוק מה אתם מקבלים מהצלם, מתי אתם מקבלים כל דבר ואיך מתבצע התשלום.

בנושא התשלום של צילום חתונות, נהוג לתת דמי קדימה לשריין את התאריך, שהם עומדים על 5-10% מהסכום הכולל, ביום החתונה יבוצע עוד תשלום שישלים את הסכום לעד 90%, את יתרת 10% האחרונים נהוג יהיה לתת לאחר קבלת האלבומים והוידאו לשביעות רצונכם המלאה.

ציוד הצילום

תחום מגנטים לחתונה הפך להיות כזה שמחלק את הצלמים לשני סוגים, אלו שרואים את עצמם בתור אטרקציה, הם עובדים עם ציוד צילום חובבנים שמתאים רק לצילום מגנטים.
ויש את אלו שרואים את עצמם צלמים מקצועיים לכל דבר, הם עובדים עם ציוד צילום מתקדם במיוחד.

לסיכום

אין ספק שצלם מגנטים יכול להיות הצלם של החתונה שלכם, אין עם זה שום בעיה, אבל חשוב מאוד לוודא מי הצלם שמגיע והאם הוא יכול לתת לכם את מה שאתם באמת צריכים לחתונה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן