הצלם שמלווה אתכם – חלק א’

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אתם מתחתנים בשעה טובה ומצאתם צלם חתונות שילווה אתכם לאירוע, אבל לכל צלם יש כמה דברים שהוא לוקח איתו וגם לי יש לא מעט כאלו ואני כמו תמיד כאן באתר שלי ובבלוג שלי רוצה לשתף אתכם איתי בהרגשות, במחשבות ובתחושות של מה עובר על צלם חתונות ביום האירוע שלכם, אז נכון שאתם לחוצים, ונכון גם שהראש שלכם לא מתרכז בדברים החשובים ובטח אתם גם עדיין מעורפלים מהיום של מסיבת הרווקים וכל הלחץ עליכם, אבל רגע אחד לפני שאתם צועדים לחופה, בבקשה תיקחו כמה דקות לקרוא את השורות האלו שתדעו מה קורה לספקים שלכם בחתונה.

ספקי האירועים והזוג שמתחתן

בעוד כמה ימים, או שבועות חודשים, לא משנה אתם הולכים להתחתן בקרוב ואתם בטח מזמינים הרבה מאוד ספקים לאירוע שלכם, אני כמובן מדבר רק מהניסיון שלי ולפני שאני הולך להמשיך בכתיבת השורות האלו, חשוב מאוד להבין שאני לא רוצה לפגוע באף אחד.

ועכשיו נחזור למה שרציתי לכתוב לכם הפעם, עוד מעט אתם מתחתנים ואתם מזמינים לא מעט ספקים לאירוע שלכם, צלם תקליטן, צלם מגנטים ועוד לא מעט ספקים אחרים, אני יודע גם שאתם תהיו לחוצים מאוד, אבל רגע לפני שאתם מוציאים את כל העצבים שלכם על הצלם שלכם או כל ספק אחר, בואו לרגע תסתכלו מהצד שלי בתור צלם, אני יודע שאתם משלמים לי והכל טוב, אבל רגע אחד בואו תחשבו מה קורה למי שמאחורי העדשה.

מתחילים לצלם

את הצילומים של יום האירוע המיוחד שלכם, אני מתחיל בדרך כלל כמה שעות לפניכם, יש מקרים שזה גם כמה ימים, אני בודק איפה האולם שלכם נמצא, מוודא שאני מכיר את השטח כמה שיותר ואז אני מחפש לכם לוקיישנים מומלצים מאוד לצלם שם את היום המיוחד שלכם, בנוסף אני לוקח בחשבון לא רק המרחק מהאולם, אלא אני גם בודק את הסטודיו של הכלות איפה הוא נמצא, היכן החתן מתארגן ומה יהיה מרחקים וזמנים ממקום למקום, כי יותר מהכל חשוב לי שתגיעו לחתונה שלכם בזמן, אני לא רוצה שיהיו עכשיו 350-400 אנשים שרק מחכים שהזוג יגיע, בנוסף אני צריך גם לבדוק דברים כמו אם הזמנתם רק צלם סטילס אחד לאירוע, אז הוא צריך ללוות אתכם ביום צילומי החוץ ולהגיע בזמן לאולם לבצע צילומי משפחה.

אחרי שמצאתי את המיקום לצילומים, את יום הצילומים עצמו מתחילים כבר בשעה 11:00 שהכלה מגיעה לסטודיו שבה מכינים אותה לחתונה, מצלמים את האיפור ואת התסרוקת, ומשם מנסים להגיע כמה שיותר מהר לסטודיו של השמלות כלה, ואז מצלמים את צילומי החוץ ביחד עם החתן והכלה.

בזמן שרוב החתונות הם בימי הקיץ, אני בתור צלם נמצא איתכם בחוץ לא מעט זמן, עם השמש על הראש, או שאולי בימי החורף נמצא בקור ביחד איתכם, סוחב ציוד צילום, הולך גם לא מעט ברגל ומנסה למצוא חנייה מסודרת בכל מיני מקומות, היום כמעט בכל אזור בארץ יש בעיות חניה קשות מאוד, רק החניה זה משהו שכולל בתוכו צורך בהמון סבלנות.

ואז מתחילים לצלם את כל התמונות, צריך למצוא את הזוויות הנכונות, את כל מה שחשוב לכם שיהיה בתמונות, לוודא שכל קומפוזיציה מחמיאה גם לחתן וגם לכלה, במילים אחרות להשקיע המון מחשבה ובדיקות תוך כדי עבודה.

מגיעים לאולם

אחרי שסיימנו את צילומי החוץ, אנו מגיעים לאולם האירועים ואז מתחילים לצלם אתכם ואת המשפחה בכל צילומי המשפחות החשובים לא פחות, בנוסף לזה יש את צילומי החופה, צילום בקבלת פנים וכמובן צילום של האירוע עצמו, ובהרבה מאוד מקרים, הצילום ממשיך עד לשעות הקטנות של הלילה, ככה שאם הצילומים מתחילים בשעה 11:00 ונגמרים בשעה 01:30-02:00 בלילה אז יוצא שאני מלווה אתכם במשך 15 שעות במהלך היום המיוחד שלכם.

לא תמיד נעים להיות בכל מיני מצבים, לא תמיד נוח, אבל זאת העבודה שאני בחרתי ואני לא מתלונן, רק מבקש, שימו לב איך אתם מתייחסים לספקי האירועים שלכם, נסו להיות אדיבים, אחרי הכל אנחנו כאן לתת לכם שירות ורוצים שהכל יעבור לכם חלק ובכיף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן