חשיבות שיתוף פעולה עם צלם חתונות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש חשיבות שיתוף פעולה עם צלם חתונות של בני הזוג, הכל במטרה להפיק את המיטב מצילום החתונה, לקבל את התמונות הטובות והמיוחדות ביותר שיהפכו לזיכרון המושלם שלכם מהיום המיוחד.

זוגות בוחרים בקפידה מבין צלמי החתונות הרבים את מי שהם מאמינים שהוא האדם הטוב ביותר למשימה העומדת על הפרק. עם זאת, גם לאחר בחירת הצלמים המתאימים, העבודות הכרוכות עדיין לא הושלמו. ובכל זאת לבני הזוג יש כמה שיקולים שכדאי לזכור לפני סיום העסקה שהם סוגרים עם כל צלם חתונות.

לאחר בחירת הצלם, הצעד הבא שלכם הוא להתמודד עם החוזה שיינתן על ידי הצלם. את ובן הזוג שלך צריכים להיות בטוחים שאתם מבינים את כל העניין הכלול באותיות הקטנות לפני החתימה. הסיבה לכך היא שאם ההסכם נחתם, הדבר גורר כי העסקה הייתה מחויבת כחוק.
לכל צלם יש את ההסכם האישי שלו בו הוא מכתיב את הדברים המהותים ביותר, אך יחד עם זאת ברוב המקרים ההסכמים הם מאוד גנריים ודומים.

הזוגות צריכים גם להבטיח שהצלם יהיה שם בזמן החתונה. החוזה נועד להגן לא רק על צלם החתונות אלא גם על הזוג, שהם יהיו בטוחים שיהיה מי שילווה אותם והם יודעים בדיוק מה הם מקבלים ומתי. צלם החתונות שתיק העבודות שלו ניתן לכם ואשר בחרתם לפי הגישה והסגנון שלו צריך להיות זהה לכיסוי החתונה שלכם ולא מישהו אחר. לכל צלם סגנון משלו בצילום תמונות ושינוי הצלם נוטה לשנות את סגנון התמונות המצופה.
מכאן אתם צריכים להכיר בעובדה שאם לא יגיע הצלם שאיתו סגרתם כל התמונות והסגנון שלו אתם מצפים זה לא מה שבאמת תקבלו.

בהסכם עשוי להיות מוצג כל המידע החיוני אודות השירות. בהסכם יופיעו גם פרטים אודות מגבלות מסוימות לגבי השירותים בהם נעזרים בני הזוג. אם יש תוכן בתוך ההסכם שבני הזוג לא מבינים בבירור, הם לא חייבים להסס לשאול את נותן השירות. חיוני להקשיב היטב למה שאחרים צריכים להסביר.

המידע הכלול בהסכם יביא בחשבון את פרטי הקשר ואת שמו של נותן השירות. ברגע שזה סטודיו ששכרת, יש לציין אותו בהסכם.

יש לכלול בחוזה גם את תאריך ושעת האירוע. יש לכלול בחוזה גם את כל המיקומים והכתובות אליהם צריך להגיע השירות. משך הזמן בו נותן השירות יהיה במקום לתת את שירותו אמור להיות משולב בהסכם. כל המוצרים שיסופקו על ידי נותן השירות חייבים להיות כתובים כמו מצלמות, ציוד תאורה, חצובות ורבים אחרים. כל פריט נוסף שהובטח על ידי הצלם או הסטודיו חייב להיות כלול בחוזה.

חלק מהזוגות מחליטים להיעזר בחבילות של צלם חתונות וכך לא משנה מה החבילה שבחרו צריכה להיות מפורטת בהסכם. יש לרשום את כל הסכום לפיצוי. לאחר שהחבילה כוללת פורטרט ממוסגר או אלבום חתונה, יש לרשום גם את אלה. מספר התמונות שהזוג יקבל, הגהה, שליליות; יש לשלב עותק של תמונות בעסקה המודפסת. על ההסכם להכיר גם כמה תנוחות צילום בסיסי ייעשה. ברגע שלא ניתן לעשות את הצילום ביום האירוע, על ההסכם להכיל פרטים על תוכנית הגיבוי וכן שירותים שהזוג עשוי לצפות לקבל ולקבל.

חייב להיות מידע על החזר כספי, כמו גם מדיניות ביטול, תשלום, קוד לבוש, זכויות, בעלות ורבים אחרים.

יש חשיבות שיתוף פעולה עם צלם חתונות, הסיבה לכך היא כי צלמי חתונות מכירים את הקומפוזציות הנכונות שיכולות להביא לתוצאות התמונות הטובות ביותר, סמכו על הצלם שמלווה אתכם ביום החתונה, יש לו ניסיון והוא ידע למצוא את הקומפוזציות המושלמות שיחמיאו לכם בכל תמונה.

חשיבות שיתוף פעולה עם צלם חתונות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן