כמה תמונות מקבלים מהצלם באירוע קטן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

כאשר חוגגים אירוע קטן יש חשש מאוד גדול מצב בעלי האירוע, במיוחד שמדובר על צילום חתונה קטנה שבה בדרך כלל אין הרבה מוזמנים, ועולה השאלה כמה תמונות מקבלים מהצלם באירוע קטן?

ראשית חשוב להכיר בעובדה שגם אם מדובר על חתונה קטנה, עדיין יש מספר דברים קבועים שקורים לא משנה כמה מוזמנים יש בחתונה, כמו למשל החופה, ריקוד הסלואו הראשון, מסיבת הריקודים וכמובן קבלת פנים ועוד חלקים מסורתיים מהחתונה.

כמות התמונות המתקבלת באירוע קטן כאשר מדובר על חתונה, היא לכל הפחות 1500-2000 תמונות, כמובן שזה תלוי במספר גורמים. יחד עם זאת הצלם אמנם יצלם הרבה מאוד תמונות במהלך החתונה שלכם, אבל יש את כל התמונות שמצלמים.

הגורמים הקובעים את כמות התמונות בחתונה :

צילומי חוץ

בצילומי חוץ בדרך כלל יש לא מעט תמונות, הרי הצלם מלווה את הכלה קודם כל כבר מהסטודיו לאיפור, מלווים את החתן במקום בו הוא מתארגן לאירוע ומשם יוצאים לצילומי חוץ. צילומי החוץ לבדם לכל הפחות מכילים כ 350-500 תמונות, אלו גם תמונות שנחשבות לחלק מהתמונות ביום החתונה שלכם.

המחיר אותו משלמים

יש כאלו שבורחים לא לקבל יותר מידי תמונות מהחתונה שלכם, וזאת כמובן תמורת הוזלה במחיר. כלומר הם יעדיפו לוותר על צילומי החוץ של החתונה ויחליטו לבקש מהצלם לצלם רק את החתונה עצמה באולם ולא ולהוריד את שעות העבודה.

כמות הצלמים באירוע

בדרך כלל לאירוע קטן מספיק רק צלם סטילס אחד, אבל אם אתם יכולים להרשות לעצמכם לבקש מהצלם להגיע עם עוד צלם שני שיתלווה אליו ולשלם עוד תוספת של כמה מאות שקלים, אתם תקבלו עוד כמות של 700-1000 תמונות במהלך החתונה שלכם.

סוג האירוע

אירועים קטנים הם מגוונים, אן מדובר על צילום ברית מילה בהשוואה לצילום חתונה, אולי כמות התמונות תהיה הרבה יותר קטנה, בדרך בברית מילה אין יותר מידי צילומים שאפשר לעשות.

יש את צילומי המשפחה, ההורים עם הילד לאחר מכן צילום טקס הברית עצמו ולאחריו אפשר לומר שכל מה שנשאר לעשות הוא רק כמה תמונות על השולחנות באירוע ולא יהיה יותר מידי מה לצלם. כמות התמונות הממוצעת בצילום ברית מילה היא 400-550 תמונות בממוצע, באירוע ברית קטנים יותר כמות התמונות תפחת ותעמוד על ממוצע של 350 תמונות.

אם האירוע הוא כינוס קטן ובלתי פורמלי כמו איחוד משפחות או מסיבת יום הולדת, מומלץ לשאול את הצלם כמה תמונות הוא יצלם. אתם לא צריכים הרבה – אולי מספיק רק להצגת שקופיות או שתיים. צלמים רבים יעניקו לכם חבילת תמונות קבועה מראש, ואחרים יקבעו מחיר קבוע לשעה או לצילום. כלומר לא רק סוג האירוע קובע את כמות התמונות, אלא גם החבילה שאתם סוגרים מול הצלם שלכם היא חבילת צילום לפי מספר שעות, צריך לשאול את הצלם כמה תמונות הוא יכול להספיק לצלם בפרק הזמן שהוא נמצא באירוע.

לסיכום

לשאול כמה תמונות להזמין מצלם זה טריקי כי אין תשובה אחת שמתאימה לכל. לא משנה כמה תזמינו, מובטח לכם שבסופו של דבר תוכלו למצוא כמה כאלה שאתם בהחלט אוהבים. אבל אם תזמינו מעט מדי, אתם עלולים להחמיץ את התמונות האלה שבאמת מציגות את הרגעים הטובים ביותר של הערב.

כמות התמונות הממוצעת שאתם מקבלים מחתונה היא כ -1400 תמונות. אבל אם מדובר באירוע קטן, כדאי לצפות להרבה פחות תמונות שיצלומו במהלך האירוע. לא קל למצוא את מספר התמונות שאתם רוצים, אבל אולי סביב 100 עד 300 תמונות לאירוע קטן אמורות להספיק. זאת בכדי שתוכלו להכין לעצמכם אלבום תמונות מפואר שיהיה לכם למזכרת מיוחדת מהחתונה שלכם.

מציאת צלם חתונות בתל אביב זאת לא משימה פשוטה, במיוחד מה שמאפיין את החיים האורבנים האלו של חתונות קטנות ואינטימיות, לכן בכדי שתדעו בדיוק מה אתם מקבלין וכמה אתם משלמים על כל דבר ורק ככה תעשו את הבחירה הנכונה והטובה ביותר.

עכשיו שאתם יודעים כמה תמונות מקבלים מהצלם באירוע קטן, אתם יכולים להתחיל את החיפושים שלכם ואת השוואת המחירים שלכם בצורה הרבה יותר קלה, פשוטה ונוחה.

כמה תמונות מקבלים מהצלם באירוע קטן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן