לוקיישנים לצילום חתונה בחורף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

קבלו רשימת לוקיישנים לצילום חתונה בחורף שאתם חייבים להכיר.

  • בית מלון.
  • סטודיו לצילום.
  • איקאה.
  • חדר כושר.

את הלוקיישנים האלו בחרתי מתוך הבנה שאלו מקומות שאפשר למצוא בכל מקום בארץ, גם בצפון בדרום או במרכז הארץ.

אז לא משנה איפה החתונה שלכם, שאתם צריכים להצטלם לפני האירוע צריכים למצוא לוקיישנים מיוחדים ונוחים לצילום.

אחד הדברים החשובים הוא קודם כל שצריכים לדעת איך למצוא לוקיישנים לצילום חתונה, אחר כך אפשר לעבור לבחירה לפי מיקום ועונה.

צילום חתונות חורף הוא דרך מרגשת וחדשנית עבור צלמים להציג את יופיו של החורף.

חתונות חורף הן גם הזדמנות מצוינת עבור צלמים לחקור סגנונות וטכניקות שונות. צלמים יכולים להשתמש בתאורה, פוזות ואפילו פילטרים שונים כדי ליצור תמונות מדהימות שנראות בדרך כלל רק בעונות החמות יותר.

באמצעות התמונות המדהימות הללו, צלמים יכולים להראות את מיטב כישוריהם וללכוד זיכרונות שאחרת היו מתגעגעים במהלך חילופי העונה.

הרעיון מאחורי צילום חתונת חורף הוא ללכוד את היופי של העונה ולהציג את התמונות שלכם בדרכים לא צפויות באור טבעי שמתבטא אחרת בחודשים הקרים מאשר בחודשים החמים יותר.

בית מלון 

גם אם אתם לא מתארגנים בבית מלון ביום החתונה, אתם יכולים להיכנס לבתי מלון באזור שבו מתקיים האירוע, ובהחלט שבלובי אתם יכולים להצטלם.

יש בתי מלון מאוד מפוארים עם לובי מיוחד שאפשר להצטלם בהם ולקבל תמונות מיוחדות ומרשימות.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט למצוא צלם שמכיר בתי מלון, בדרך כלל יש המון צלמי אירועים שיש להם לוקיישנים קבועים שהם הולכים אליהם.

אם ממש בא לכם לדעת איך גם יראה המקום שבו את מצטלמים, פשוט שאלו את הצלם שלכם לאיזה בית מלון אם בכלל הוא מתכוון לקחת אתכם ביום הצילומים, ואז כנסו לאתר של בית המלון ותראו את התמונות של הלובי.

יותר מזה, אם ממש חשוב לכם אז בקשו מהצלם שלכם לראות עבודות של צילומי חורף שהוא עשה באותו בית מלון.

סטודיו לצילום

יש המון צלמי אירועים, אבל לא לכולם יש סטודיו מיוחד המיועד לצילומים משלהם. לכן, בדרך כלל בימי החורף הם שוכרים סטודיו שבו יוכלו לצלם את הזוגות שלהם. 

או שהם לוקחים את הסטודיו ליום אחד ואז עושים גם צילומי זוגיות בבוקר ואחר כך ממשיכים לצלם את הזוג שמתחתן באותו היום בערב, או יום מרוכז של צילומי זוגיות של שעה וחצי לכל זוג.

בנוסף אם אתם בוחרים לקחת את הצלם שלכם לסטודיו וזה לא הסטודיו שלו, אז יכול להיות והוא ידרוש על זה תשלום נוסף. כדאי לקחת בחשבון כי השכרת סטודיו יכולה לעלות לכם כ 800-1500 ש”ח ליום שלם, או אם אתם בוחרים להצטלם שם רק לזמן מוגבל זה יהיה סביב ה 150-200 ש”ח לכל שעה. יש המון חבילות ומבצעים שכדאי לבדוק וגם מול הצלם שלכם אולי הוא יכול להשיג לכם מחיר יותר זול עבור יום הצילומים בסטודיו.

יתרונות של צילום בסטודיו : 

ניתן לקבל מגוון מאוד גדול של רקעים לצילום, הוא כולל בתוכו גם אביזרים רבים ויש בו המון נוחות. 

אתם יכולים גם להתארגן בסטודיו ולשב מידי פעם לנוח, יש לכם אפילו שירותים זמינים, אם אתם חושבים שירותים זמינים הם לא יתרון, חכו שתעברו יום צילומים בחוץ ותצטרכו להתפנות ולא תמצאו מקום לעשות את זה.

בנוסף, היתרון הגדול ביותר במיוחד עבור הכלה, שבימי חורף גשומים הגשם לא יהרסו את האיפור ואת השיער שכל כך השקעת בו באותו היום בסלון הכלות.

חסרונות של צילום בסטודיו : 

אמנם אחרי כל היתרונות אתם בטח חושבים שמדובר על המקום המושלם, אבל בסטודיו יש גם חסרונות, קודם כל זה יכול להיות קצת משעמם ולא ממש ליצור חוויה של צילומים. 

אחת החוויות המיוחדות של ימי החתונה הוא הצילומי חוץ, צילומי חוץ הם חוויה מיוחדת שכל מי שנמצא באותו מקום מחייך אליכם אפילו להצטלם עם ילדים שבדיוק יוצאים מהגן או בגן השעשועים.

איקאה 

טוב, איקאה היא לא רק מקום לקנות בו כלי בית וארונות, אתם בהחלט יכולים להצטלם גם באחד הסניפים של איקאה, לא משנה איפה בארץ את חוגגים את האירוע תהיו בטוחים שיש סניף קרוב של איקאה או לפחות במרחק נסיעה קצרה.

נכון שזה לא המקום האידיאלי לצילומים, אבל אתם יכולים בהחלט להנות להצטלם שם, יש לכם שם תצוגה כמעט של כל דבר ואתם יכולים לעשות צילומים גם בחדרי שינה, מטבחים, ואפילו ברקע של ארונות. 

לא תמיד זוגות מתלהבים מהרעיון של להצטלם באיקאה, אבל אפשר בקלות לעשות ולהעביר שם יום צילומים, בזמן שבחוץ יורד גשם חזק, באיקאה תקבלו את המחסה שאתם זקוקים לו וגם את האפשרות להצטלם.

חדר כושר

תעזבו אתכם רגע מלחשוב שבחר כושר כולם מזיעים, בעצם כן, אבל תחשבו לרגע על התמונות המיוחדות שאפשר לעשות בחדר כושר.

בתור צלם יצא להיות חלק מחתונה של זוג שהכיר בחדר כושר והם החליטו גם לעשות צילומים בחדר הכושר שבו הם הכירו ביום החתונה שלהם.

התמונות יצאו מדהימות! היצרתיות הייתה מגניבה ואתם יכולים לראות בגלריית העבודות שלי גם המון תמונות מאותו יום צילומים, אם אתם מוצאים צלם חתונות יצרתי, לא משנה לאן תלכו איתו הוא יצליח להשיג לכם את התמונות היפות והמיוחדות ביותר מכל יום צילומים.

לסיכום

אתם יכולים להיות יצרתיים וגם למצוא עוד המון מקומות, במיוחד שמדובר על צילום של חתונה בחורף, אל תשכחו שיש גם דברים שאתם חייבים לקחת אתכם שאתם יוצאים ליום צילומים. וזה לא נגמר רק במטרה, אלא גם סט של מגבונים ואפילו ז’קט שיהיה כמה שיותר גדול ונוח בכדי שתוכלו להתכסות בו בקור.

לוקיישנים לצילום חתונה בחורף לא חייבים להיות משעמים, הכל תלוי בכם ובצלם שמלווה אתכם ביום החתונה, אם הוא זורם קליל וכיפי אז אתם תצליחו להנות, אבל אם מדובר על מישהו שעבורו החתונה שלכם היא עוד יום עבודה, הדברים יראו אחרת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן