למה אולמות אירועים לא אומרים מחיר בטלפון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אחד הדברים שהרבה זוגות שואלים את עצמם הוא למה אולמות אירועים לא אומרים את המחיר בטלפון, ויש גם כמה צלמי אירועים שעושים את זה.

אצלי זה עובד ממש אחרת, אין לי בעיה להגיד את המחיר בטלפון, ולא רק זה יש לי גם מחירון מסודר שמופיע כאן באתר, אולי זה משהו בחשיבה שלי שאומר, הרי גם ככה בסוף הרבה מאוד זוגות מקבלים את ההחלטות שלהם רק לפי המחיר, אז אולי פשוט לתת את המחיר ולחסוך זמן גם לי וגם לסוג שעומד מולי.

אבל למה אולמות אירועים מתעקשים לא להגיד מחיר בטלפון ?

כמובן שזאת שאלה שרק אולמות האירועים עצמם יכולים לענות עליה, אבל גם אני אנסה להסביר כמה סיבות שאולמות אירועים מסתירים את הסיבה בגללה הם לא אומרים את המחיר.

אולמות אירועים ומחירים – מההתחלה עד למחיר

זה תחיל קודם כל בביקור באתר של אותם אולמות אירועים, הרי את החיפוש אתם תעשו בגוגל, תחפשו מקום לפי כמה דגשים, שבתור התחלה המחיר של המנה לא יענין אתכם בכלל, רק אחרי שתבדקו כמה מקומות אתם תתחילו לחשוב על הכסף.

אחרי השיחה, אתם תגיעו לגני הקוקוס המושלמים (או כל אולם והשם המוזר שלו) שנמצאים בפינת פרדס נידח לבין אזורי תעשייה עם כבישי גישה שרק רכבי שטח משופרים יכולים לנסוע בהם בצורה נורמלית.

אחרי זה יקבל את פניכם איש מכירות מגונדר ומסודר, שישב איתכם קצת במשרד, כמובן שגם יגיש לכם שתייה קרה, או חמה או אלכוהול, או כל מה שרק תבקשו ואפילו יש מלצר במקום שכל התפקיד שלו זה רק לשרת את הלקוחות שמגיעים.

אחרי סיבוב בגן הקוקוס המושלם, והסברים על השף הגדול שיש במקום (שהאמת לא כולם מכירים אותו, חוץ מבעלי המקום שמשלמים לו ומי שעובד עם השף הזה לא מכיר אותו, אבל בכל זאת הוא מוצג כשף דגול ובעל שם), תיכנסו שוב למשרד ושם כבר יסבירו לכם שכל התענוג של המחיר יעלה לכ 350-400 ש”ח למנה.

אולי זה לא המחיר המדוייק, אבל ברוב המקרים מחיר מנה באולמות וגני אירועים נע סביב סדר גודל של עד 400 ש”ח ומתחיל ב 300 ש”ח.

אבל רגע אחד

המחיר שתשלמו לאולם לא כולל בתוכו כלום, הוא לא כולל שכר מלצרים, הוא לא כולל תאורה והגברה, הוא לא כולל מע”מ ויש אולמות שהמחיר גם לא כולל את האולם (סתם… זאת הייתה בדיחה למי שלא הבין).

ולמי שעדיין לא הבין למה לא אומרים את המחיר בטלפון, הנה הסיבות בצורה יותר פשוטה.

  • שלא תתעלפו – כן אחרי שתשמעו את המחיר שתשלמו למנה באולמי הקקטוס (או הקוקוס), אתם בטח תתעצבנו על המחירים הגבוהים ועל עד כמה זה יקר להתחתן בישראל. (שלא נדבר על הבית שתרצו לקנות אחר כך).
  • בשביל שבאמת תגיעו לאולם, ואולי תתלהבו מהמקום ותחליטו שאתם מוכנים להשקיע מחירים גבוהים מאוד.
  • כדי שלא תבינו לא נכון, אם יאמרו לכם מחיר מנה, ויאמרו לכם שהמחיר לא כולל כלום, אתם לא תצאו מהבית ותגיעו לראות אפילו את המקום.

אלו הסיבות העיקריות שיכולתי לחשוב עליהם למה אולומות אירועים פוחדים להגיד את המחיר שלהם, לעומת זאת שמדובר על אירועים קטנים כמו אולמות אירועים של ברית מילה, הם מפרסמים את עצמם רק בזכות המחיר, כלומר הם רושמים קודם את מחיר המנה באולם ומה זה כולל ואז את המיקום והשם של האולם.

אז בתור צלם חתונות ולא בתור אולם אירועים, חשוב לי להביא לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ההכנות הנכונות לחתונה.

הערות

את הדוגמה של אולמי הקוקס והקקטוס, אלו רק לצורך המחשה, כמובן שאם באמת קיימים כאלו אולמות עם השם הזה, אין לי שום כוונה לפגוע, אבל מבדיקה שעשיתי לא עלה שום אולם שקוראים לו קקטוס או קוקוס וזאת הסיבה שבחרתי להדגים עם השמות האלו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן