צלם חתונות - ויקטוריה צילום

ויקטוריה צילום אירועים איתכם ברגעים החשובים של החיים

צלם לחתונה במחירים שפויים

מחפשים צלם חתונות, רוצים לקבל את הטוב ביותר ולא לשלם מחיר גבוה, הגעתם למקום הנכון, אצלי תקבלו שירות של צילום חתונות במחיר משתלם במיוחד, אז אם אתם מחפשים צלם לחתונה עד 5500 ש”ח, הגעתם למקום הנכון, אצלי תקבלו שירות של צילום חתונות במחיר ושירות ללא תחרות

צלם לחתונה
העין החדה והמומחיות הטכנית שלהם מבטיחים שהזיכרונות יהפכו לנרטיבים ויזואליים נצחיים.

חבילות צילום לחתונה החל מ 5,500 ש"ח בלבד

חבילות צילום לחתונה במחירים המשתלמים ביותר החל מ 5,500 ש”ח בלבד. מגוון חבילות צילום במחירים הוגנים לכל כיס. חבילת צילום בסיסי וידאו + סטילס לחתונה במחיר מבצע. חבילת צילום סטילס + וידאו + אלבומים וקליפ במחיר שובר שוק ש”ח. חבילת צילום מלאה הכוללת סטילס + וידאו + רחפן + מגנטים ואלבומים ועוד המון פינוקים במחיר שתמצאו רק אצלנו. פשוט תרימו צלצול:)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מי אני ואיך נהייתי צלם חתונות

קודם כל, ברוכים הבאים לאתר שלי, שמי אהרון צלם לחתונה מומלץ ואני רוצה לספר לכם קצת על עצמי.

בוגר בית הספר לצילום ובעל וותק של מעל 40 שנות צילום אירועים שמלווים בצוות מקצועי ואמין. בזכות עבודה עם ציוד צילום המשוכלל והמתקדם ביותר בענף צוות הצילום המיוחד בניצוחו של אהרון יכול לספק שירות צילום מקצועי לכל סוגי האירועים ולכל המגזרים. אנו מספקים שירות צילומי וידאו וסטילס מקצועי למגזר החרדי תוך הפרדה עם צלם וצלמת מקצועית שעובדים יחד בסנרגיה מושלמת.

בגלל שאני רוצה שממש תכירו החלטתי בשונה מהרבה אתרים אחרים, לכתוב לכם בגובה העיניים, כמו שאני תמיד מדבר, בי יותר מידי מונחים מפוצצים, אז שנכיר …. ?  פשוט תמשיכו לקרוא…בשונה מהרבה צלמי חתונות אחרים שחיים עם המצלמה מגיל לידה, אני הכרתי את המצלמה קצת מאוחר, אבל מאז אני ממש לא עוזב אותה, את ההיכרות שלי עם המצלמה עשיתי בימי כסטודנט כשחיפשתי עובדה שתשתלב בצורה הטובה עם הלימודים, ומשם הגיעה הצעה מאחד המכרים שידע שאני חובב צילום, להגיע ולהתנסות מעט בצילום אירועים, ומשם החיבור לצילום אירועים הפך להיות הדבר המרכזי שלי, מיד עם סיום לימודי התואר הראשון במשפטים, החלטתי שהתחום הבא אותו אני הולך ללמוד לעומק הוא לא אחר מאשר תחום הצילום, ואחרי כמה קורסים קצרים שבהם העמקתי את הידע שלי בצילום, הצלחתי להתקבל ללימודי הצילום בבית הספר סטודיו M שבצרפת, במשך 3 שנים שם למדתי את כל רזי הצילום, שימוש בכל סוגי המצלמות לרבות עריכה, צילומי דוגמנות, צילומי וידאו וצילומי קליפים.

צלם חתונות זול_
צלם חתונות במרכז
צלם חתונות עד 5000 שקלים חדשים

צמיחה
מתמדת,
חזון יצירתי

החל בסטודיו לצילום גברה, ותמיד עמד בקצב ההתקדמות בתעשייה, מה שמבטיח נקודות מבט חדשות וטכניקות מהשורה הראשונה לצרכי הצילום שלך.

22 שנים
של שליטה
בצילום

במשך למעלה משני עשורים, הצוות המיומן שלנו השתמש בציוד מתקדם כדי ליצור תמונות מדהימות, מה שמבטיח זיכרונות מתמשכים.

מומחיות
חדשנית, זיכרונות מתמשכים

הצוות שלנו, משלב ציוד חדשני וניסיון של עשרות שנים כדי לספק שירותי צילום מקצועיים על פני מגזרים ואירועים, לרבות צילום וידאו וסטילס לקהילה החרדית.

מצוינות בצילום חתונות במחיר סביר

תפוס את הרגעים המיוחדים שלך עם צילום מומחה שלא שובר את הכיס. קבלו צילומי חתונה יוצאי דופן מתחת ל-5500 ₪ מבלי להתפשר על האיכות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונות - שאלות ותשובות

לפני שאתם בוחרים את הצלם לחתונה שלכם, בטח יש לכם כל מיני שאלות שעולות, אתם בטח תרצו להיפגש גם הצלם ולהכיר (שזה בהחלט דבר שחשבו מאוד לעשות) אבל רגע אחד לפני שזה קורה ואתם עדיין בשלב החיפושים יש המון דברים שאתם צריכים לדעת, אז הכנתי לכם רשימה של שאלות ותשובות שיעזרו לכם להבין בדיוק לקראת מה אתם הולכים.

אפשר להגיד שהשאלה כמה יעלה לכם צלם לחתונה זאת אחת השאלות שמעניינת כמעט את כולם, אפילו הרבה זוגות גם עושים את ההחלטה על בחירת הצלם לחתונה שלהם רק לפי המחיר.

אבל בלי יותר מידי דיבורים, אני אתן לכם עלויות במספרים. (רק חשוב לציין שבצילום אירועים אין מחירון מדויק שלפיו חייבים לעבוד, כל צלם יכול לקבוע את המחיר שלו, אז אלו הם המחירים שלי והם יכולים לתת לכם הערכת סדר גודל של טווח מחירים)

צילום חתונה בסיסי – העלות החל מ 5500 ש”ח מה כולל הצילום הבסיסי ? הוא כולל בתוכו צילום סטילס במהלך כל האירוע, כבר משלב קבלת פנים באולם ובנוסף צילום וידאו גם במהלך האירוע משלב ההתחלה. 

בנוסף החבילה הבסיסית כוללת בתוכה גם אלבומי תמונות ועריכות וידאו וסטילס בסיסות, שני הגדלות של תמונות על קאפה בתוספת תשלום.
הלקוח יקבל סרטון ערוך בצורה מקצועית של עד 5 דק’

חבילת צילום מורחבת – העלות החל מ 6500 ש”ח מה כלול בחבילת הצילום המורחבת ? החבילה המורחבת כוללת בתוכה כבר שני צלמים אחד סטילס ואחד מגנטים, אחד שמלווה אתכם מתחילת היום, וצלם וידאו נוסף שמצטרף לאירוע, חבילה זאת מתאימה בעיקר לאירועים גדולים, גם היא כוללת בתוכה עריכות וידאו וסטילס וגם אלבומי תמונות והגדלות.
הלקוח יקבל סרטון ערוך בצורה מקצועית של עד 10 דק’

חבילת צילום מקצועית – העלות החל מ 14500 ש”ח חבילה זאת כוללת בתוכה צילום כמו בשני החבילות הקודמת, עם צלם וידאו, בנוסף בחבילה זאת תקבלו מצלמת רחף שילוו אתכם במהלך צילומי החוץ, וגם צילומי טראש דה דרס עם מצלמת רחף שתתעד את הצילומים בסרטון וידאו מיוחד. בחבילה המקצועית תקבלו גם הפקת מגנטים בחתונה שלכם, עם צלם מגנטים מקצועי מהשורה הראשונה.
הלקוח יקבל סרטון ערוך בצורה מקצועית של עד 10 דק’

*עיצוב אלבומים מיוחדים בתוספת תשלום בכל החבילות

בשביל לענות לכם כמה צלמים צריכים לחתונה צריכים לדעת מהי כמות המוזמנים שיש לאירוע.

חתונה עד 350 מוזמנים – שני צלמי סטילס וצלם וידאו אחד.

אבל כמובן שאם אתם רוצים אפשר להוסיף גם צילומי רחף, ואפילו לצילומי החוץ צילומי רחפן.

חתונה מעל 350 מוזמנים – שלושה צלמים, ואחד וידאו ואפילו כדאי מאוד להזמין צילום רחף.

באירועים גדולים של 400 מוזמנים ומעלה אני תמיד ממליץ להוסיף צילומי רחף, שיכולו לקלוט מלמעה כמה שיותר רגעים מהאירוע.

אירועים מעל 500 מוזמנים – שלושה צלמי סטילס, שני וידאו שיהיו במקומות שונים וחובה צילום רחף, או שניים וידאו.

בדרך כלל מומלץ לסגור עם צלם כחודשיים לפני האירוע.

אבל אני אישית אומר גם אם האירוע שלכם מחר ואני פנוי, בואו ניפגש ונצא לדרך.

לכל צלם יש את הזמן שלו, אבל המינימום ממה שאני מכיר זה שלושה שבועות אבל גם שבועיים זה עוד סביר, מתחת לזה כבר יותר מידי מוקדם וייתכן שתמצאו את עצמכם מתפשרים על הצלם הפנוי הראשון שתמצאו, וגם תרגישו מאוד לחוצים. במיוחד שיש לכם על הראש את כל ארגון החתונה ואתם צריכים גם לחפש צלם לחתונה בדקה ה – 90, ההמלצה שלי היא חודשיים לפני האירוע להתחיל לחפש צלם מקצועי לחתונה שלכם.

זאת אחת השאלות הכי חשובות, ויש סיבה ממש טובה שבגללה כדאי לכם לעבוד מול צלם ולא מול חברה.

קודם כל אם אתם עובדים מול חברה גדולה אתם לא יודעים מי הצלם שיגיע אליכם לאירוע.

כלומר את סוגרים, משלמים לא מעט כסף, ולא יודעים מי בכלל בא לצלם לכם את החתונה.

יכול להיות באמת שמי שמגיע לצלם לכם את האירוע הוא סופר מוכשר, אבל צילום חתונה לא נגמר רק בלחיצה על כפתור, צילום חתונה זה גם גישה לאורחים שלכם במהלך האירוע, חשוב גם שיהיה לכם חיבור אישי עם הצלם שילווה אתכם במהלך היום החשוב ביותר בחיים שלכם, בגלל זה כדאי לעשות הכרות מוקדמת עם הצלם, אבל שאתם סוגרים מול חברה שמבטיחה לכם “שכל הצלמים שלה סופר מקצועיים ואיכותיים” זה עדיין לא אומר שהם בעצמם יודעים מי הצלם שיגיע לאירוע שלכם.

היום כל החברות הגדולות האלו עובדות עם המון פרילנסרים (גם אני בעברי הייתי חלק מהם בתחילת הדרך) ובתור פרילנס אין לצלם מחויבות כלפיכם, אם יש לכם טענות אתם תפנו אותם לחברה ולא לצלם, אז הוא מבחינתו עושה את המינימום הנדרש ולא יעשה עבורכם אקסטרה מיילים (וגם לא אקסטרה קליקים במצלמה)

אבל שאתם מגיעים לצלם שעובד באופן עצמאי, אתם יודעים בדיוק מי מגיע לאירוע שלכם, איך הוא עובד ומה סגנון הצילום שלו.

אני גם תמיד אומר שצילום זאת אומנות, בדיוק כמו מוזיקה, הרי לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון מוזיקה, ככה גם בצילום, אם אתם סוגרים מול חברה שמספקת צלמים, אתם אפילו לא יודעים מה סגנון הצילום שתקבלו בסוף.

הרבה פעמים יש צלמים שמפחידים אתכם ממחיר זול, אבל הדבר שצריך להפחיד אתכם יותר מהכל זה שאתם לא יודעים מי יהיה הצלם בחתונה שלכם.

בדרך כלל נהוג לתת 3 אלבומי תמונות.

אלבום אחד גדול לזוג, ושני אלבומים קטנים יותר אותם מחלקים להורים.

אצלי בנוסף ל 3 אלבומים אני נותן גם “משוויצון” שזה אלבום כיס קטן שאתם יכולים להסתובב איתו בימים שאחרי החתונה ולהראות תמונות מהאירוע, למרות שבסיום האירוע ואחרי עריכת התמונות אתם מקבלים קוד ישיר לראות את כל התמונות מהחתונה שלכם בענן.

התמונות שמצלמים כוללות בתוכן לא רק את התמונות מהאירוע עצמו, אלא גם את התמונות מצילומי החוץ.

בדרך כלל בחתונה נהוג שהצלם יצלם בערך 3000 תמונות, ואחרי סינון ועריכה זה מגיע בערך 1500-2000 תמונות שמעבירים לזוג.

אולי זה נשמע לכם הרבה, אבל זה הסדר גודל של תמונות, כמובן שבאירועים יותר גדולים עם כמות משתתפים גדולה, צריך לכסות תמונות של כמה שיותר מוזמנים ולכן כמות התמונות יכולה לגדול, זה גם כולל צילומי משפה ועוד, אבל המינימום בעידן הדיגיטלי זה 1500 תמונות ליום צילומים.

בדרך כלל נהוג שעד 14 ימי עבודה אחרי החתונה התמונות כבר אצלכם, אם יש עיכובים קלים אז הצלם צריך לעדכן אתכם ולקבל את האישור שלכם.

לכל המאוחר התמונות צריכות להגיע אליכם עד 21 ימי עבודה שתוכלו לבחור את התמונות אותם תרצו להכניס לאלבום שלכם.

עריכות וידאו אלו עריכות שיכולות לקחת קצת יותר זמן מאשר קבלת התמונות, בדרך כלל עד 21 ימי עבודה (כשלושה שבועות) אתם כבר צריכים לקבל את הוידאו הראשון, לאשר את העריכה ואחרי זה מכינים את סרטי ה DVD אותם תקבלו.

היום יש לא מעט אתרים שמאפשרים לזוגות לכתוב את חוות הדעת שלהם על צלמים, אבל זה לא מספיק לא לפי זה צריכים לקבל את ההחלטה, למרות פניות רבות של זוגות שמגיעים דרך המלצה, עדיין אני תמיד נותן טלפונים של זוגות מאירועים קודמים (כמובן אחרי שאני מוודא שזה בסדר מבחינתם) רק צלם שאין לו מה להסתיר יתן לכם טלפונים של זוגות שתוכלו לבדוק עד כמה אותן תגובות גולשים אמינות.

מעבר לזה שתראו כמה סרטוני וידאו ותמונות שיוצגו לכם כחלק ממכירה של השירות, החובה שלכם היא לבדוק המלצות ולדעת בדיוק מי הצלם.

הדרך הטובה ביותר לבחור צלם היא כמובן דרך המלצות (אני אומר את זה בביטחון מלא כי יש לי מאות כאלו)

אחרי שנים של ניסיון, אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי שירותי הצילום להם את זקוקים. אנו לא מצלמים רק חתונות. כל סוג של אירוע שאתם חוגגים אנחנו כאן לתת לכם שירות צילום מקצועי וייחודי. אנו מצלמים אירועי בת מצווה, בר מצווה, וכל סוג אחר של אירוע אותו אתם רוצים לתעד אנחנו כאן לתת לכם את שירות הצילום הטוב והמקצועי ביותר.

זה כמו לשאול איך אתם יודעים איזה סגנון מוזיקה מתאים לכם, אתם צריכים לראות גלריית עבודות של הצלם, באתר שלו וגם כמה סרטוני וידאו, אחרי לבחור אם הסגנון שלו מדבר אליכם.

יש כאלו שלא אוהבים שמצלמים אותם ומביימים אותם, אלא רוצים שיהיו כמה תמונות ספונטניות, אני אישית עושה תיאום ציפיום עם הזוג ובודק מה באמת חשוב להם, מה הם רוצים לקבל ולמה הם הכי מתחברים, אחרי תיאום ציפיות כמה שיותר מדויק ככה אפשר להגיע לשביעות רצון גבוה יותר אצל הזוג שמצלמים.

צלמי חתונות מקצועיים מצלמים סיפורי אהבה דרך העדשות שלהם.
צלם חתונות מומלץ

צלם חתונות - כל המידע החשוב

אני בטוח שיש לא מעט דברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים צלם חתונות, מה שבטוח הוא שיש גם המון צלמים מקצועיים אבל לא תמיד המקצוענות היא הפרטמטר החשוב ביותר בבחירת הצלם לאירוע שלכם. (אני גם מבטיח שאסביר לכם על כל הדברים החשובים בהמשך) אבל אני יכול להגיד דבר אחד שלדעתי הוא החשוב ביותר בבחירת צלם לחתונה, ממה שאני מאמין, הדרך לבחור צלם חתונות הוא קודם כל להתחבר לסגנון הצילום, צילום זאת אומנות, בדיוק כמו ציור, מוסיקה או כל סוג אחר של אומנות, בואו נשווה לרגע מוסיקה לצילום, כל אחד מתחבר לסגנון אחר של מוסיקה, לכל אחד יש העדפות משלו, אותו הדבר בצילום, אתם צריכים לפני הכל להתחבר לסגנון הצילום של הצלם, נכון אתם לא תסתכלו באלבום של החתונה כל יום (אבל יש כאלו שלפחות בכמה ימים אחרי שהם מקבלים את האלבום מסתכלים עליו לא מעט) וכמעט כמו כל אחד, האלבום של החתונה ואיתו גם התמונות והוידאו, ימצאו להם מקום יפה בארון, עד לפעם הבאה שתסתכלו בהם.
למקרים כאלו חשוב מאוד שתהיו מחוברים לצילום, צילום כזה שגם בעוד כמה שנים מיום החתונה תביטו בתמונות מיוחדות שיגרמו לזכרונות לצוף מחדש, להתרגשות, ללחץ, למתח לעייפות ולכל מה שקרה באותו היום המיוחד של החתונה שלכם, כל אלו צריכים לבוא ליידי ביטוי בתמונה אחת, כזאת שתשקף את הרגש ולא כזאת שתהיה רק חדה, מפוקסת וערוכה בצורה שרק מבט חטוף וקצר מספיק בכדי להבין שנעשתה עבודת עריכה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בחירת צלם לחתונה - כל מה שחובה לדעת

רגע לפני שאתם בוחרים צלם לחתונה, יש כמה דברים שפשוט חייבים לדעת, נכון, הדבר החשוב ביותר לדעתי הוא שאתם מתחברים לסגנון הצילום אבל יש עוד כמה דברים שאתם חייבים לדעת, אז רגע לפני שהפלאש מבזיק בחתונה שלכם, הבאתי לכם כל המידע החשוב ביותר.

היום, יש לא מעט צלמי אירועים וחברות צילום, הרבה מאוד מהם עובדים עם קבלני משנה, זאת אומרת שאתם הולכים לסגור מול צלם לחתונה שלכם, שייתכן מאוד ומי שיגיע זה מישהו אחר שעובד עם אותו צלם.

אצלי בשום אופן לא יקרה דבר כזה ! אתם יכולים לראות את שורות אלו כהתחייבות אישית להיות הצלם באירוע שלכם, כמו שכבר יותר מפעם אחת אני אומר, מי שבוחר צלם זה בגלל הצילום שלו, ולכן חשוב לו שהוא יהיה הצלם באירוע.

אני יודע שהרבה מאוד צלמי אירועים פשוט סוגרים אירועים, זה קורה בעיקר בחברות גדולות, ושולחים כל מיני פרילנסרים שעובדים ואין להם מחויבות לזוג, או לעסק, עושים את המינימום שנדרש מהם בכדי לספק את הסחורה וממשיכים הלאה.

מכאן המסקנה פשוטה, אם אתם בוחרים לפי הצילום, אז תבחרו את הצלם שלכם בדיוק ! כי אם תסגרו ויגיע מישהו אחר שסגנון הצילום שלו לא לטעמכם, אתם פשוט לא יכולים להזיז את הגלגל אחורה, עשו שיקול נכון ומושכל.

כשזה מגיע לצילום, וותק וניסיון בצילום הם לא פרמטר ! שלא יספרו לכם סיפורים, אני יכול להעיד שראיתי לא מעט צלמים בתחילת הדרך שהם יותר מוכשרים מהרבה צלמים שנמצאים כבר עשרות שנים בתחום, לכן אל תתלהבו מזה שאתם מוצאים צלם שנמצא כבר 25 שנים ויותר בתחום, זה לא מחייב בשום אופן שהוא יהיה יותר טוב מצלם שמצלם חתונות 4 שנים או פחות.

צילום זה לדעת למצוא את הרגעים המיוחדים, לדעת לתפעל את המצלמה ויותר מהכל זה להביא תמונה שתספר סיפור, שתהיה לה משמעות.

למרות שניסיון לא מעיד על איכות הצילום או המקצועיות או האדיבות של הצלם, חשוב לבדוק בכל זאת כמה זמן אותו צלם מצלם חתונות, הסיבה לכך היא פשוטה, בחתונות קיימת דינמיקה שאפשר להגיד שהיא קבועה, שזה אומר צילומי הזוג ביום האירוע, הצילום של הכלה בחדר האיפור, הצילום של החתן ביום החתונה מתארגן לפני האירוע, וגם צילומי חוץ, כל אלו דברים שאפשר להגיד “קבועים”, למרות שישנם אירועים של הקהל היותר מסורתי שבהם צילומי הזוג נעשים רק לאחר החופה.

אבל יחד עם זאת, ישנם עוד דברים קבועים שכל צלם חייב להכיר, וזה רק הניסיון מלמד, אלו הם צילומי המשפחה בשעות שלפני תחילת האירוע, אחרי צילומי המשפחה יש לדאוד שהצלם יגיע לצלם את הכתובה עליה חותן החתן, צילומים בחופה עצמה, ואת כל השלבים הנוספים שיש באירוע.

תקציב, אחד הדברים שמטריד כמעט כל זוג בישראל לפני החתונה הוא כמובן הכסף, אז רגע לפני שאת מוטרדים מאוד מהמחיר של צלם החתונה שלכם, חכו שתשמעו כמה יעלה לכם בית בישראל, ואחרי זה כמה יעלה לכם גן פרטי לילד שיוולד ב”ה, מצטער אם יצא לכם החשק… 🙂 בכל מקרה, אני רק מזכיר לכם שהחיים בישראל הם לא כל כך זולים, ולכן גם התקציב חייב להיות חלק מהחשבון שלכם בבחירת צלם, למרות שאני תמיד אומר שעדיף לכם לשלם אולי קצת יותר לצלם שאתם באמת אוהבים ומתחברים אליו, מאשר להתאכזב על זה שהתפשרתם.

בכל מקרה העניין של המחירים של צלמי אירועים הוא קצת מורכב, יש לזה לא מעט סיבות שאתם מקבלים הצעת מחיר של 5000 ש”ח ומולה הצעת מחיר של 15000 ש”ח, איך זה קורה שיש כאלו פערים משמעותיים מגיעים לפי 3 בין הצלמים ? 

הנה ההסבר : בצילום חתונה אפשר להציע כמה חבילות, יש חבילות צילום חתונה בסיסיות ביותר, שכוללות רק צילום סטילס, זה קורה בעיקר בחתונות יותר קטנות וסולידיות, בזמן האחרון הרבה מאוד זוגות בוחרים לעשות את החתונה שלהם בבית כנסת רק עם המשפחה והחברים הקרובים ביותר, ובגלל זה הם מזמינים שירות צילום בסיסי ביותר, לעומת זאת ישנם מקרים שזוגות רוצים להשתדרג מעט ולהנציח כל רגע באירוע, גם בצילום וידאו, הוספה של צילומי רחפן לחתונה, עריכות של קליפים מיוחדים ואלבומים מהודרים ביותר, כל הדברים האלו גוררים עלויות והם אלו שגם קובעים ויוצרים את פערי המחירים.

בנוסף, בתחום צילום אירועים אין מחירון קבוע ומוסכם, כל אחד יכול לבקש כמה שהוא רוצה עבור השרות שלו, מכאן שזה גם מה שגורם לעליית מחירים ניכרת.

אבל לכל דבר יש סדר גודל של מחיר שנהוג לשלם, ופערי המחירים בין רוב הצלמים נעים בין כמה מאות שקלים בודדים, לכן גם אם מצאתם את הצלם שאת מתחברים אליו, קבלו ממני טיפ קטן, נסו לבקש הנחה ולסגור מולו, או לעשות עוד מאמץ קטן ולהשקיע ולהרוויח מישהו שיהיה לכם כיף איתו.

גם אם זה נראה לכם שיש דברים “שנהוג לתת” תדעו שבתחום צילום החתונות כל דבר צריך להיות כתוב, אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם מקבלים, מתי אתם מקבלים וכמה אתם משלמים על זה, וחובה שכל דבר כזה יהיה כתוב, אני בטוח שאתם סומכים על הצלם חתונות שלכ בכל מקרה, מומלץ מאוד שהדברים האלו יהיו כתובים, אל תסמכו על הודעת ווצאפ, אלא בקשו חוזה בכתב, אני יכול להעיד שאצלי קיים חוזה גנרי, שמשתנה בהתאם להזמנת הלקוח, שזה כולל בגדול שינוי בסיסי של תאריך ומיקום, ושמות הזוגות אבל הדברים הם בערך אותו הדבר, אצלי אלבומים מגיעים עד 45 ימים מרגע אישור הגרפיקה והתמונות על ידי הזוג, הוידאו הערוך והמוכן מגיע עד 25 ימים לאחר התאמות עריכה מול הזוג, לכן אל תתבישו לבקש את הדברים כתובים, זה החובה של הצלם לתת לכם את זה, כי אחרי הכל גם הסדר התשלומים והשלבים של כל חלק בתשלום מופיעים בו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונות זול מאוד

הצילום המקצועי ביותר לכל סוגי האירועים

נגן וידאו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן