מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צלם לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

כשמחפשים צלם לחתונה יש הרבה מאוד דברים שצריכים לדעת, אבל יש מכל אותם הדברים רק דבר אחד חשוב שעולה על כולם.

מהו אותו דבר שאולי כולם יודעים אבל פחות מדברים עליו, או שאולי הצלמים עצמם הם אלו שבחרו להסתיר אותו בכדי שאתם תוכלו להיות הלקוחות הבאים שלהם, או שאולי אם תדבקו את הדבר הזה מולם, אתם בכלל תבחרו לעבור הלאה ולא לסגור עם אותו צלם חתונות.

אז מהו אותו דבר סודי שכל צלם חתונות לא רוצה שתגלו שלפיו אתם צריכים לבחור את הצלם שלכם, מדובר על דבר פשוט שגם ככה כל זוג עושה עוד לפני שהוא יוצר קשר עם צלם חתונות, מדובר על בדיקה של גלריית העבודות של הצלם, כלומר קודם כל צריכים להתחבר לסגנון הצילום של הצלם, רק אחרי שרואים שמדובר באמת על צלם חתונות שמתחברים לסגנון שלו, יוצרים קשר ואז מתחילים לברר מחיר ועוד דברים נוספים.

כי צילום זה הכל

שמחפשים צלם, מדובר קודם כל על דבר חשוב שזה צילום, אז נהוג לבחון את הצילום שלו, לראות את גלריית העבודות של הצלם, לראות שמתחברים לסגנון וכל הדברים האלו באמת משמעותיים עבור כל הזוגות שבוחרים צלם.

אבל בבחירת צלם חתונות הדברים קצת שונים, כי בצילום חתונות הצילום הוא לא הדבר היחיד שחשוב, אתם צריכים להתחבר לסגנון הצילום של אותו צלם, לראות שיש לכם גם חיבור אישי איתו.

למה זה כל כך חשוב לבחור צלם שמתחברים אליו ?

קודם כל זה קורה בבחירת כל בעל מקצוע, לא משנה גם אם תזמינו איזה בעל מקצוע אחר שיעשה לכם שיפוץ בבית, נכון שאני משווה תחום מאוד שונה מצילום כמו שיפוצים, לתחום של צילום אירועים, זה רק בשביל להדגיש כמה זה חשוב שיהיה לכם חיבור, אם תזמינו לבית חברת שיפוצים נניח, ואתם לא מתחברים למי שהולך לעבוד אצלכם בבית, זה רק מעיד כמה אתם חייבים חיבור טוב עם הצלם חתונות שלכם.

תחשבו לרגע על כל הלחץ שיהיה לכם ביום של האירוע, מדובר על לחץ מטורף, ואין מה לעשות כמו בכל החתונות במיוחד ביום החתונה דברים יכולים להשתבש ולא הכל מסתדר ב 100% בגלל זה חייבים להיות כמה שיותר רגועים, לשמור על קור רוח ולהבין ולבוא ממקום שאומר שהכל הולך להסתדר לכם.

ואם אתם לא תמצאו צלם עם אינטליגנציה רגשית גבוה, כזה שיבין לליבכם ויבין את הלחץ שעוטף אתכם, אתם רק תתבאסו יותר, בגלל זה אתם חייבים למצוא אחד כזה שיהיה רגיש אליכם ולא רק אדיש שיהיה לו כיף לצלם וגם לכם יהיה כיף להצטלם, זה ההבדל בין צלם שיכול להפוך את האירוע שלכם ואת הצילום לחוויה, לבין צלם שרק מגיע להעביר עוד יום עבודה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן