סוגי חבילות לצילום חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש לא מעט סוגי חבילות לצילום חתונה, לכל צלם חתונות יש את חבילות הצילום שלו והמחירים שלו, אבל באופן כללי רוב סוגי חבילות הצילום הן זהות, אך יחד עם זאת לפני שאתם בוחרים חבילת צילום קבועה, צריכה להיות לכם גם האופציה להרכיב לעצמכם את חבילת הצילום שתתאים לכם מבחינת הדרישות האישיות, התקציב, ומה שתרצו לקבל.

כמות נמוכה של חבילות צילום חתונות זמינות צריכה להיות כוללת בפגישת תמונות לפני החתונה, גלריית חתונה מקוונת, מספר מסוים של תמונות, אלבום קשיח וכו ‘. עם זאת, בחירת החבילה הנכונה תלויה בגורמים רבים כמו התקציב שלכם, הסגנון שלכם, המקום וכן הלאה.

כדי לעזור לכם להחליט איזו חבילת צילומי חתונה מתאימה לכם, הנה פירוט הסוגים הנפוצים של חבילות צילום חתונה.

אחרי שתיכרו איזה סוגי חבילות לצילום חתונה קיימים, תוכלו למצוא את החבילה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

חבילה מסורתית

זהו אחד מצילומי החתונה המבוקשים ביותר שקיימים. אלבומי תמונות לחתונה עשויים לכלול הרבה צילומים קונבנציונליים עם הזוג המתייצב, תמונות עם בני המשפחה, המשפחה המורחבת, חברים וכו’. כלולים גם רגעים חשובים כמו חילופי טבעות, נשיקה ראשונה, חיתוך העוגה. עם זאת, יש האומרים שזה מקובל מאוד לצילומים חיוניים, וכדי להבטיח שכולם נכללים בתמונות, זו יכולה להיות הבחירה הטובה ביותר. העובדה שהתמונות אינן טבעיות וספונטניות, השמעת הציפיות והדרישות מול הצלם בנוגע לרצונותיכם וצרכיכם היא חיונית. החבילה המסורתית מביאה בחשבון שני צלמים מקצועיים; זה תלוי כמה זמן הטקס. לרוב, חבילה זו מגיעה עם צילומי טרום חתונה שמספקים לכם זמן לצלם תמונות מעולות ולהתרכז בפרטים.

חבילת פלטינה

חבילת צילומי חתונה לחתונה מסוג פלטינה היא אידיאלית; יש לכם מספיק תקציב מכיוון שתוכלו לקחת את הזמן הדרוש לכם בלי למהר לתפוס את האירוע הבלתי נשכח הזה יחד עם המשפחה והחברים. חבילת הפלטינה כוללות בתוכן צילומי כלות וחתונות וגם בקבלת הפנים. חלק מהגורמים הכלולים בחבילה המקובלת כלולים גם כן. זה כולל גם תמונות ללא הגבלה עד 10 שעות של כיסוי צילום.

חבילת וידיוגרפיה

יש אמירה שתמונה שווה אלפי מילים; מצד שני, סרטוני יום החתונה שלכם הופכים אותו לבלתי נשכח וחגיגי יותר. לתפוס את הדמעות של האמא המתרגשת, לתפוס את הצחוק של אבא המאושר, או את כל התפאורה בכלל בחופה או בקבלה עם רקע מדהים ומשמעותי יכול באמת לעשות הבדל עצום.

חבילה שלמה

זו נחשבת לחבילות צילום החתונה מבין היקרות ביותר המוצעות. אפשרות זו לוקחת בחשבון גם זמן כיסוי אופציונלי בין ארבע לעשר שעות על בסיס הצרכים והתקציב. זה יכול להיות מהטקס עצמו ועד קבלת הפנים או קוקטיילים או להאריך את חיתוך העוגה והריקוד הראשון. הבחירה בידיים שלכם. עם צלמים מיומנים ומקצועיים ותמונות ברזולוציה גבוהה, נראה שזה חבילת החתונה האופיינית של רוב הזוגות. ואכן, היא לקחה בחשבון תמונות מכוילות וריטוש שכולן נגישות בשחור לבן והתמונות הדיגיטליות באמצעות תוכנות מקציעיות לעריכת תמונות. אם אתם שואלים מה כלול בחבילה זו, ובכן, היא מציעה את כל העניין, שמגיע לאחר הטקס בגדלים ובצורות שונות.

סיכום

אלו סוגים של חבילות צילום לחתונה. הקפידו לבחור את המתאים לסגנונות, לצרכים שלכם וכמובן לתקציב שלכם. זכרו תמיד שזה האירוע המיוחד שלכם והוא חייב להיות בלתי נשכח וחגיגי.

סוגי חבילות לצילום חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן