צילום חתונה קטנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעידן זה, ועם זה שפרוטוקולי הבריאות המועצמים קיימים ומאפשרים לפי הנחיות משרד הבריאות לחגוג רק חתונות קטנות, זה הופך במהירות לטרנד לערוך חתונות קטנות ואינטימיות. רק מספר אנשים רשאים להשתתף, בסביבות 50 אורחים, ובני הזוג. לכן צילום חתונה קטנה הפך להיות טרנד שכפה את עצמו על המון זוגות שמתחתנים.

רבים יעדיפו חתונה מסוג זה מסיבות רבות, ולא רק בגלל הנחיות משרד הבריאות אחת מהן היא השיקול התקציבי. עם קבוצה קטנה יותר של אורחים בחתונה, המשמעות היא הוצאות נמוכות יותר בכל הנוגע לאוכל ולמקום. גם כל צלם חתונות שמצלם חתונה קטנה יתמחר את הצעת המחיר שלו הרבה יותר נמוך מתוך הבנה כי מדובר על אירוע עם תקציב נמוך בהתאם לכמות המוזמנים, אבל רק בגלל שאתם חוגגים חתונה קטנה יותר זה לא אומר שאתה צריכים לוותר על צלם חתונות.

ישנם מספר רעיונות שכדאי להכיר על צילום חתונה קטנה.

ראשית, הצלם אמור להיות מסוגל להשתלב במסיבת החתונה ולא להתבלט. זה חשוב מכיוון שבחתונה משתתפים רק כמה אנשים, זה יהיה מאוד ברור אם הצלם נראה שונה מאוד מכל המסיבה. כמו כן, הדבר יביא לאנשים להרגיש במצב של חוסר נינוחות, והצלם יוכל לתפוס רגעים אינטימיים יותר.

שנית, על הצלם לכבות את צליל התריס של המצלמה הזו. עדיף שלא להסיח את הדעת ולשמור על תשומת לב האורחים לקראת החגיגה או טקס החתונה. היום יש מצלמות מקצועיות מאוד שעיין משמעיות רעש של צילום, התריס הוא חלק בתוך המצלמה שברגע שהוא נסגר בכל צילום הוא משמיע רעש, במצלמות המתקדמות ניתן לשלוט בצליל זה.

שלישית, על הצלם לבצע בדיקת מיקום. החתונות האינטימיות ביותר נערכות במקומות קטנים יותר, כמו גן או אולם קטן, או אפילו בחצר האחורית של מישהו. זה יכול להציב שלל סוגיות שונות, אחת מהן היא היכולת של הצלם להסתובב. על מנת שהוא יכול לתפוס רגעים, הוא אמור להיות מסוגל לקבל גישה למקומות רבים ומגוונים במקום, ולכן עליו ללמוד את תנאי השטח ולהכיר אותם, זאת בכדי שיוכל להצליח להבין מאיפה הוא יכול להגיע לזוויות צילום, אם יש מקומות אליהם הוא לא יכול להגיע הוא צריך ליצור לעצמו דרכי גישה אל אותם מקומות. על מנת שיידע היכן הנקודות העיקריות שלו ואיך להגיע מנקודה אחת של החדר לשנייה. שיקול נוסף יהיה התאורה. מכיוון שבמקומות קטנים יותר בדרך כלל אין כל כך הרבה תאורה בתקרה או תאורה בסיסית של אווירה, אחרי הכל לא כל בית תוכן להיות כמו אולם אירועים שבו חושבים על הפרטים האלו, יכול להיות שקשה לצלם לצלם תמונות טובות באזורים מוארים פחות עם רמת אור במצב גרוע. לכן עליו להביא ציוד שיאפשר לו לצלם תמונות טובות למרות מצב האור הדל.

רביעית, יש ליצור רשימה קצרה עם כמה מהפעילויות והאנשים שאתם רוצים להצטלם. זריקת הזר, או הורי הזוג, או כל בקשה מיוחדת יש לתפוס במצלמה כדי שלא יפספסו. תנט לצלם את הדגשים החשובים לכם, לכל צלם יש ידיעה ברורה מה הוא צריך לצלם, אך יחד עם זאת כדאי לתת לו דגשים שתהיו בטוחים שתקבלו את הדברים שחשובים לכם.

צילום חתונה קטנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן