רעיונות לצילום חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אתם כבר בשיא תכנון החתונה שלכם ואתם מחפשים רעיונות לצילום חתונה, רעיונות מגניבים וכאלו שעוד לא ראו בשום מקום אחר.

אז הבאתי לכם כמה רעיונות ממש מגנבים, חלק מהרעיונות האלו אולי כבר שמעתם אבל החלטתי להשתמש רק באלו שבאמת מיוחדים ויש בהם משהו עם ערך מוסף, כזה שבאמת ישאיר לכם מזכרת מיוחדות מהחתונה.

צילום חתונה הוא לא רק צילום

חשוב קודם כל להבין שצילום החתונה שלכם הוא קודם כל חוויה! אתם צריכים לקבל את החוויה שיש בימים המיוחדים של ההכנות לחתונה, הימים האלו שבהם אתם לפני החתונה והלחץ והמתח רק הולכים ומתגברים.

אלו הימים שבאמת יעשו את החתונה שלכם להיות מיוחדות יותר ממה שאתם מתכננים, לא משנה כמה האירוע שלכם מיוחד ומרגש וכמה אנשים יהיו בו. בכל מקרה הימים האלו של ההכנות צריכים להיות מלווים גם בחוויה נעימה ומיוחדת עבורכם שכוללת את ההכנות עם צילומי החתונה שיצרו חוויה שתישמר לאורך השנים.

מצטלמים בחנויות מיוחדות

בואו נודה לרגע, כולם כבר הצטלמו במתחם התחנה ומשם המשיכו לצילום באזור חוף הדולפינריום ואפילו אלו שבאמת היו אמיצים עצרו לעשות עוד כמה תמונות ביפו העתיקה, אין צלם חתונות בתל אביב כמעט שלא לוקח את הזוגות שלו להצטלם באותם אזורים, זה כל כך נפוץ שאפילו אתם בתור זוג נשוי תראו איתם שם לא מעט זוגות שמגיעים להצטלם.

אבל מה אם הייתם לרגע עוצרים באזור המיוחד הזה ומביטים סביבכם, הייתם מגלים המון חנויות רחוב ממש מדהימות. תהיו בטוחים שלעשות כמה תמונות בחנויות האלו זה משהו שממש זוגות מעטים עשו, אם בכלל היו כאלו שעשו את זה. אני יכול להעיד שדווקא התמונות האלו אם עושים אותם בשחור לבן או בצבעי ספיה (צבעים חומים) יוצאות ממש מדהימות והן זוכות לככב כמעט בכל אלום תמונות, אלו התמונות שהופכות להיות החביבות ביותר על הזוגות.

רעיונות לצילום חתונה

צילומים לאמיצים

אם אתם לא פוחדים לעלות על גבהים יש כמה תמונות ממש מגניבות שאתם יכולים לעשות, לא מדובר כמובן על דברים שיסכנו אתכם כמה ימים לפני החתונה, אבל בהחלט לא ישאירו אתם נקיים ואלו צילומי טראש דה דרס (trash the dress) צילומים שנערכים כמה ימים לפני החתונה, בצילומים האלו אתם הולכים להתלכלך אבל הפעם אתם הולכים לעשות את זה לא חוף הים אלא במקום קצת יותר גבוה. את צילומי הטראש שלכם מומלץ לעשות דווקא באזור ההרים. יש באזור חוף נתניה מקומות מיוחדים עם מצוקים ממש מיוחדים שכדאי לכם לבקר בהם, אתם תהיו מופתעים מהתמונות המדהימות שאפשר לצלם שם.
מה שעוד יותר מיוחד באזור הזה הוא שאפשר לשלב גם צילומים באזור הצוקים ואחרי בכמה צעדים לרדת ולהיות על החוף של נתניה ולהצטלם גם שם.

לזוגות הרגועים

אם אתם מהזוגות הרגועים יותר, כאלו שעוברם יום צילומים הוא מעמסה כבדה, אז קודם כל תנסו קצת להשתחרר ולהבין שכדאי לכם להגיע לצילומים בראש פתוח. אבל אם אתם מאלו שלא רוצים להתפרע יותר מידי עם הצילומים גם לכם יש לי משהו שיכול לעזור, כנסו לאיקאה, אני כמעט בטוח שכל כלה גם ביום החתונה תעיף מבט על מוצרים ודברים שהיא רוצה. (לא פעם גם היו כלות באמצע יום הצילומים של החתונה גם יצאו משם עם שקיות של קניות) אבל אתם יכולים ליהנות בכיף במזגן מיום צילומים רגוע.
היתרון הגדול של צילום באיקאה הוא דווקא בימי החורף, שיש גשם חזק ואין כל כך איך לשלוף את המצלמה ולצלם תמונות מיוחדות. במקרים האלו איקאה היא חנות רהיטים שהופכת להיות מקום אידאלי לצילומי ביום החתונה.

לסיכום

יש לא מעט רעיונות לצילום חתונה, זה יכול להיות גם באולם עצמו, במקומות מיוחדים ולוקשניים מגניבים ובזכות צילום אומנותי כל מקום יכול המקום המדהים ביותר לצילומי החתונה שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן