שיטות תמחור חבילות צילום לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

שיטות תמחור חבילות צילום לחתונה כוללות בתוכן מספר מרכיבים, הכרה שלהן היא הדרך להצליח להבין את המחירים ולהצליח למצוא צלם לחתונה במחיר שפוי.

כאשר זוגות מחפשים צלם חתונות, הדבר הראשון שמעניין אותם הוא המחיר אותו הם ישלמו ומה יקבלו תמורת המחיר, המציאות היא כזאת שחיפוש צלם חתונות מתחיל במחיר ורק לאחר מכן נבחנים פרמטרים נוספים. למרות שזה לא מכליל ויש הרבה מאוד זוגות שמגיעים אלינו אחרי שקיבלו המלצות והמחיר הוא פחות רלוונטי.

בכדי לדעת כמה תשלמו על צילום חתונה, הבאנו לכם את שיטות תמחור חבילות צילום לחתונה שבעזרתן תוכלו להבין בדיוק על מה אתם משלמים ולמה הסכומים של צילום חתונה הם גבוהים.

צלמי אירועים (וגם זוגות בואו לגלות סודות של תמחור צילום חתונה)

איך לתמחר את חבילות הצילום שלך למטרות רווח? האם יש יותר משיטה אחת לקביעת מחירי הצילום? איך להישאר רווחי בשוק צילומי החתונה הישראלי הסופר תחרותי. את התשובות לשאלות אלו ועוד ניתן למצוא במאמר הבא:

דוגמאות תמחור חתונה

עבור צלם חתונות בישראל, ניהול עסק מצליח יכול להיות קשה כשכולם צלמים. תמחור נכון של החבילות שלך יכול לעשות את ההבדל בין רווחיות לכישלון. אסטרטגיות תמחור יכולות לעזור לך להשיג את המטרות שלך: למקסם את הרווח, להגדיל את מספר החתונות המצולמות, להגדיל את נתח השוק וכו ‘. בוא ננתח כמה דגמים מהבסיסיים ביותר למתוחכמים ביותר. המודלים הבאים מאפשרים לך להשיג את יעדי אסטרטגיית התמחור שלך.

לא מומלץ! מודל תמחור “בחר מספר”

לצלמי חתונות רבים אין מושג כיצד לתמחר את החבילות שלהם. הם מצטטים מספרים אקראיים בתקווה שזה המחיר הנכון. כאשר הכלה מבקשת הנחה, הצלמים לא יכולים להגן על המחירים והחבילות שלהם. הכלה חשה את הייאוש ומתחילה לכווץ ולעמעם את הצלמים. תמחור החבילות שלך בצורה כזו אינו משתלם ולא יאפשר לך לעסוק זמן רב. הפיתרון הוא לשפר את מלאכתך ולהעלות במעלה שרשרת המזון. אל תיישם את מודל התמחור הזה והמשיך לקרוא.

בצע את מודל תמחור המנהיג

לאחר זמן מה בתעשיית החתונות, אני מכיר את מנהיגי השוק, ושומר על המחירים בעת קביעת התמחור והחבילות שלי. גישה זו עדיפה, שכן המנהיגים מכירים את שוק צילומי החתונה והם רווחיים.

לא פעם נאלצתי “להפסיד” אירוע ולא לעבוד בגלל שלא הייתי מוכן להתגמש במחיר, אחרי הכל אני מנהל עסק כלכלי למטרות רווח, נכון שיש מקרים של זוגות שאני גם בכלל לא גובה תשלום (במקרים של גמ”ח) אבל לרוב אני מנהל את העסק, מחזיק משרד, הוצאות פרסום, עובדים,  מיסים ולכן העסק חייב להיות רווחי. מדובר על עבודה מאוד פיזית וקשה, זה מתחיל בצילומי חוץ בתחילת היום וממשיך עד לשעות הקטנות של הלילה, לכן המחיר שלי חייב להישמר.

עלות פלוס או מודל תמחור סימון

צלמים מתוחכמים יותר מרגישים מה העלויות הכוללות וקובעים את מחירי החתונה באמצעות עלויות כנקודת מוצא. נוסף על העלויות הם מפרסמים סימון כדי להבטיח את רווחיות הסטודיו. המטרה של מודל תמחור זה היא להבטיח שולי רווח. הצלחתה תלויה בדיוק של חישוב העלויות ובצפי החיזוי של העלויות העתידיות.

מודל תמחור מדורג

נגזר ממודלי התמחור הבסיסיים המועסקים על ידי השכרת רכב וחברות תעופה, מודל תמחור זה פועל כאשר הביקוש משתנה. כולנו יודעים שאוגוסט הוא החודש העמוס ביותר בחתונות. 23% מכלל החתונות בישראל מתרחשות באוגוסט. ישנם צלמים המשתמשים במודל תמחור מדורג ויש להם מחירי קיץ ומחירי חורף עבור חבילות החתונה שלהם.

במילים אחרות, שוב חוזרים לחוק הראשון של הכלכלה שקובע את מחיר שיווי המשקל והוא היצע וביקוש, שאלו נפגשים יחד נוצר המחיר.

שיטות תמחור חבילות צילום לחתונה

תמחור חבילות בהתבסס על ניצול קיבולת

בישראל ובעולם כל צלם יכול לצלם מספר מוגבל של חתונות בקיץ. נניח שאתה יכול לצלם 20 חתונות בסך הכל אם אתה עושה מאמץ, אם כי אתה בטח רוצה רק 15. את 5 החתונות האחרונות תצלם רק אם זה שווה את המאמץ. המחיר הנמוך ביותר שתקבלו הוא המחיר שניתן על ידי דגם ה- Cost Plus, נניח 3,000 שקלים חדשים שהוא מחיר הבסיס שלכם, והמחיר הטוב ביותר שתוכלו לקבל, לדעתכם הוא 5,000 שקלים חדשים. המחיר האחרון נקרא מחיר תקרה. מה שאתה עושה, אתה מחלק את ההבדל בין מחיר התקרה למחיר הרצפה במספר החתונות פחות 1. זה ייתן לך את הסכום שאתה צריך להוסיף בכל פעם שאתה מזמין חתונה. הנה הדוגמא.

שינוי מחיר סכום = (תקרת מחיר – בסיס מחירים) / מספר חתונות (5,000 –  3,000) / 20 = 100.

אחרי שסגרתם את החתונה הראשונה ב -3,000 ש”ח, אתם ממשיכים  לחתונה השנייה, 3,100 ש”ח, לחתונה הבאה 3200 ש”ח וככה הלאה, כמובן שהמחיר לא חייב להיות בעלייה של 100 ש”ח וניתן להעלות לכל חתונה בעוד 500 ש”ח, אבל מה שכן חשוב הוא לסגור את החתונה הראשונה במחיר המינימום שבו אתם מוכנים לעבוד.

בכל מקרה, מהחתונה השניה שסוגרים לא יורדים מתחת למחיר המינימום החדש שנקבע, כלומר שהוא עומד 3100 ש”ח וככה הלאה, כל חתונה שנסגרת יוצרת מחיר מינימום חדש.

בעונה החלשה שזה בחורף ובפסח אתה עשוי להפחית את מחיר הרצפה כדי להתאים לביקוש נמוך יותר.

קל לראות שהרווחיות של שיטה זו חורגת מאוד מהקודמות. האתגרים באימוץ מודל זה הם שתצטרך ליצור הצעות מחיר בהתאמה אישית לכל כלה, בניגוד פשוט לשלוח להם דוא”ל המחירים והחבילות הרגילים שלך.

תמחור מבוסס ערך

כאשר הביקוש לשירותי צילום החתונה שלך מספיק גבוה, אתה יכול ליצור הצעות מחיר בהתאמה אישית המותאמת לצרכי כלה. יש הרבה מאוד צלמי חתונות שלעולם לא תראו מחירון באתר שלהם, זה מחיר שנקבע בהתאם למקום שבו חוגגים את האירוע.

הסיבה לכך היא שזוגות קודם כל סוגרים את האולם בו הם חוגגים את החתונה, צלמי החתונות כבר למדו להכיר את האולמות וברגע שמדובר על אולם אירועים יוקרתי שבו המחיר הוא יקר, באופן טבעי הם מעלים את המחיר ועושים אפליית מחירים.

סיכום

ישנם מספר דגמי תמחור בהם תוכלו להשתמש כדי לבנות את חבילות הצילום לחתונה. ביניהם, עקוב אחר מוביל התמחור, תמחור שכבתי ועלות פלוס קלים ליישום ומבטיחים את הרווחיות שלך.

בכל מקרה, שמירה על מחיר אחיד בין הצלמים יכולה להבטיח באופן חד משמעי כי התחום ישמר וישמור על ריווחיות לכולם, בנוסף הזוגות המתחתנים יקבלו שירות איכותי וטוב של צלמים מקצוענים ואיכותיים.

בכדי לדעת כמה עולה צלם לחתונה אתם צריכים להכיר את מודל התמחור, זה יעזור לכם לקבל הבנה כיצד העולם הזה עובד מבפנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן