איך לבחור צלם לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אחת השאלות הקשות ביותר לענות עליה היא איך לבחור צלם לחתונה, הרי כל אחד שתשאלו אותו יגיד משהו אחר, אם ניקח עכשיו 10 זוגות, נכנסי אותם לחדר ונשאל אותם מה הדבר הכי חשוב להם שלפיו הם יבחרו את צלם חתונות שלהם, אני מאמין שכל זוג יגיד משהו אחר, לכל זוג יהיו דברים אחרים חשובים ולכן בכדי לענות על השאלה של “איך לבחור צלם לחתונה” זה קצת מורכב לענות, אבל מהניסיון שלי אחרי שישבתי עם לא מעט זוגות, ושמעתי לא מעט דברים ודרישות, אספתי את הדברים החשובים באמת שכדאי לכל אחד לקחת בחשבון ולדעת איך לבחור צלם חתונות שייתן לו בדיוק את מה שהוא מחפש בדרך הטובה ביותר.

והנה רשמית הדגשים לבחירת הצלם לחתונה

אז כמו שכבר אמרתי, לכל אחד חשוב משהו אחר בבחירת הצלם, אבל מתוך זה אני מאמין שיש כמה דברים שכל אחד יהיה חייב להכיר, בגלל זה אני מביא לכם את הרשימה שלדעתי כל אחד יתחבר אליה.

תקציב

לא מעט פעמים אני מקבל פניות מלקוחות ששואלים עוד לפני שאני פנוי בתאריך של האירוע שלהם, כמה עולה צילום חתונה, ואז אני מיד עונה שזה משתנה, וגם מה שה משנה אם אני לוקח שקל או מיליון שקל, אחרי הכל אני תפוס בתאריך ולא יכול לתת להם שירות.

אבל, יש היום לא מעט כאלו צלמי חתונות שיש להם קבלני משנה, שלאותם קבלני משנה הם קוראים בעצם “צוותים” וסוגרים אירועים ושולחים לאירוע שלכם קבלני משנה, אבל על זה אני כבר אסביר בפוסט אחר.

בכל מקרה, אתם צריכים לבחור את צלם החתונות שלכם לפי תקציב, בגלל שצילום אירועים זה שוק שאין בו מחירון קבוע ומסודר, יכול להיות צלם חתונות שיבקש ממכם 10000 ₪, ועל אותה עבודה בדיוק יהיה צלם אחר שיבקש ממכם רק חצי מחיר וירצה 5000 ₪, האם זה מחייב שהצלם שביקש מחיר נמוך יותר ייתן לכם שירות פחות טוב או תמונות פחות טובות ? ממש לא ! פשוט לכל אחד יש את המחיר שלו והוא מחליט כמה לגבות עבור השירותים שלו, למרות שאם תחפשו את סוג של שירות, המחירים יענו פחות אותו סביב אותו סדר גודל, כאן רק לצורך הדוגמה נתתי הפרשי מחירים ממש גבוהים, למרות שאני לא אתפלא אם אגלה שיש כאלו הפרשים גבוהים.

אז אתם צריכים לדעת מה התקציב שעומד לרשותכם, אל תשכחו שאחרי החתונה יש לכם חיים, יש לכם הוצאות של שבת חתן ובטח תרצו גם לטוס לירח דבש, כל הדברים האלו יעלו לכם כס, שכדאי לכם לחסוך אותו.

סגנון הצילום

“צילום זאת אומנות” למרות שיהיו הרבה אנשים שיחלקו על הדעה הזאת ויגידו שהיום כל אחד יכול בקלות לצלם באייפון (או כל טלפון נייד אחר) ולעשות אחלה תמונות, אבל עדיין זה לא נגמר רק באיכות התמונה, האומנות של הצילום היא במציאת הרגעים המיוחדים, להביא את הסיפור ואת החוויה של הזוג שמתחתן לתמונה.

וכמו בכל סוג של אומנות גם בצילום, אתם בתור הזוג שמתחתן צריך להתחבר לסגנון הצילום.

אני אסביר בגודמה קטנה, מוזיקה זאת אומנות ואין על זה מחלוקת, אבל לא כל אחד מתחבר לאותו סגנון מוזיקה, יש כאלו שאוהבים מוזיקת רוק, יש כאלו שמתחברים לים תיכוני, פופ, בלוז ועוד אין סוף סגנונות מוזיקה שקיימים, אותו הדבר בצילום, אתם צריכים לבחון לעומק את תיק העבודות של הצלם שאתם בוחרים להזמין לחתונה שלכם, לוודא שזה מה שאתם אוהבים, יש כאלו שאוהבים תמונות אומנותיות, ויש כאלו שלא מתחברים לזה ורוצים שייבמו אותם מההתחלה עד סוף האירוע, לכן אתם צריכים למצוא צלם שסגנון הצילום שלו מדבר אליכם. (וקצת חוזר אחרוה עם התקציב, גם אם זה יעלה לכם קצת יותר, זה יהיה שווה את הכסף)

חיבור אישי

אני מאמין שהחיבור האישי לפעמים מפצה על הרבה דברים, הרבה זוגות שאני פוגש שבוחרים בי להיות הצלם בחתונה שלהם (שעבורי זאת זכות גדולה מאוד) זה בגלל שהם אומרים לי שהם התחברו אליי, אני תמיד שומע מלקוחות שהם אהבו אותי, ולא שהם אהבו את העבודה שלי, אני פשוט יודע שהחיבור האישי הזה ללקוח הוא חשוב מאוד גם לי, אני רוצה להכיר את הזוג, לדעת בדיוק מה הם אוהבים, מה הסגנון שלהם, מה חשוב להם לראות בתמונות.

מעבר לדברים הבסיסיים של כל צילום, שזה לדעת כמה אחים יש לכלה, לחתן, הורים, המצב המשפחתי של ההורים, כי יש לפעמים מקרים של הורים פרודים ואז זה משפיע גם בצילומים שהם לא רוצים להצטלם יחד, בכל מקרה אלו הדברים שאני חושב שלמרות שהם “טכניים” אלו דברים שצריך לגלות בהם הרבה יותר רגש.

איך לבחור צלם לחתונה – הסיכום שלי

אז הסיכום שלי הוא כזה, יש רק 3 דברים עיקריים לפי דעתי שאתם צריכים לשים עליהם דגש בבחירת הצלם שלכם לחתונה, נכון שזאת משימה לא קלה בכלל, אבל תעשו את המאמץ הזה ותמצאו אתם צלם החתונות שיהיה הכי נכון עבורכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן