איזה חבילת חתונה מתאימה לכם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אתם מתכננים חתונה ובתוך כל הארגון הגדול הזה אתם בטח שואלים את עצמכם איזה חבילת חתונה מתאימה לכם, כי אתם שומעים המון הצעות מהמון צלמים, אבל לא באמת יודעים מה אתם צריכים.

אני אישית בתור צלם חתונות יכול להגיד שלכל חתונה יש משהו אחר שמתאים, למשל יש אירועים גדולים עם כמות משתתפים גדולה במיוחד, ששם יש כמה דברים שאי אפשר לוותר עליהם, כמו למשל צילום באמצעות מצלמת רחף, אותה מצלמה גדולה שמרחפת באמצעות מנוף מעל האורחים ברחבת הריקודים, וגם שיש צילום רחף בכניסה לחופה זה משהו שיכול להיות מאוד יפה ולהוסיף המון לצילום.

אבל איך בכל זאת תדעו איזה חבילת חתונה מתאימה לכם

אחד הדגשים העיקריים לצילום חתונה, הוא שלכל זוג יש את החבילה האישית שמתאימה לו בדיוק, לבוא ולמכור חבילות גנריות זה פשוט, אבל לא תמיד החבילות הגנריות האלו מתאימות לכל זוג, בגלל זה אני תמיד אומר שלכל אירוע צריך להתאים את החבילה לפי הצרכים, או יותר נכון להתאים את החבילה לפי הרצונות.

יש לפעמים זוגות שיש להם אירוע גדול מאוד, אבל הם לא רוצים להשקיע יותר מידי בצילום ובאופי שלהם הם זוג יותר צנוע ופשוט, שכל ההפקות לא כל כך מתאימות להם.

יש כמה גורמים שיעזרו לכם להחליט מהי חבילת צילום חתונה המתאימה לכם, בחרתי כמה גורמים שלפיהם קובעים את סוג החבילה.

כמות מוזמנים :

ככל שיש יותר מוזמנים לאירוע, בכדי להגיע לכמה שיותר אנשים ולדאוג לצלם את כולם, יש צורך ביותר מצלם אחד, לפעמים צריכים שני צלמי סטילס שיהיו במהלך האירוע, במקומות גדולים עם הרבה מוזמנים, גם צלם חתונות אחד, מוכשר ומקצועי ככל שהוא יהיה, הוא לא יכול להספיק במשך האירוע את כל הרגעים המיוחדים באירוע, בשביל זה ככל שיש יותר מצלמות ואנשים שעובדים יחד יש יותר זוויות צילום ודברים שאפשר לתפוס במצלמה.

כמות מזומנים לאירוע מספר צלמי סטילס מומלץ
100-150 מוזמנים צלם סטילס אחד יכול להספיק בהחלט
200-300 מוזמנים גם כאן צלם סטילס אחד יכול להספיק אבל אם התקציב מאפשר להוסיף עוד צלם זה מעולה.
350 מוזמנים ומעלה אמנם יש כאלו צלמים שיכולים להגיד שצלם אחד לאירוע כזה הוא מספיק, אני אישית חושב שבאירועים מעל 350 מוזמנים אין מנוס מהוספת עוד צלם סטילס לאירוע.

תקציב :

שוב נושא הקציב חוזר על עצמו, כמעט בכל פעם שמדובר על קבלת החלטות, התקציב תופס חלק חשוב מאוד בקבלת ההחלטה, אתם יכולים לפעמים לקבל את אותם חבילות צילום מכל מיני צלמים והמחירים יכולים להשתנות, לפעמים ישנם מקרים בהם אותה חבילת צילום חתונה בדיוק תעלה לכם כמה אלפי שקלים פחות.

אז אם חשוב לכם לקבל את כל הדברים שאתם באמת רוצים, אתם יכולים לנסות למצוא צלם חתונות אחר, בשביל לדעת איך לבחור צלם לחתונה הכנתי לכם עוד פוסט שאתם יכולים לקרוא.

בנוסף אם אתם רוצים לתעד רגעים מיוחדים וחשוב לכם שיהיה בחתונה מספיק צלמים, והתקציב מהווה לכם קצת בעיה אתם יכולים פשוט לוותר על כל מיני אלבומים ועל עריכות וידאו ותמונות מיוחדות שבדרך כלל אלו גם משפיעים מאוד על המחיר.

מה חשוב לכם :

שוב זה חוזר לאותו מקום, אם נצר מנקודת הנחה שכסף הוא לא בעיה, ואתם רוצים לקבל את הכל בלי להתפשר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור את החבילה שכוללת בתוכה את כל מה שחשוב לכם, אם חשוב לכם שיהיה נניח גם צילום וידאו ביום הצילומים עצמו, כלומר לא רק צלם סטילס שמלווה אתכם במהלך היום בצילומים, אלא גם צלם וידאו, אז תבחרו חבילה שכוללת בתוכה גם וידאו ביום, או שחשוב לכם לקבל צילומים שונים ומיוחדים עם עריכות, אתם יכולים להוסיף שירות של צילום DSLR לאירוע.

לסיכום :

בחירת חבילת חתונה אנו צריכים קודם כל לבחון את הרצונות שלכם, את התקציב שלכם והכי חשוב את התנאים שיש באירוע, כמו שכבר הבנתם כמות המוזמנים ועוד פרמטרים שנלקחים בחשבון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן