צלם חתונות השוואת מחירים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

ברגע שהתחלתם לארגן את החתונה שלכם, הבנתם מהר מאוד שזה לא עסק זול.

זה מתחיל בשמלת הכלה שאתם מגלים פתאום שתצטרכו להוציא עליה אלפי שקלים, ממשיך לאולם שפתאום אתם מגלים שמחירי המנות רק עולים מיום ליום, שלא לדבר מחירי האלכוהול שאתם צריכים לדאוג לו לחתונה.

כל אלו רק מביאים אתכם למקום שארגון החתונה הפך להיות לא רק “ארגון חתונה” אלא מרדף אחרי ספקים איכותיים במחירים כמה שיותר זולים שתוכלו למצוא.

אבל רגע אחד לפני שאתם מתחילים לחפש רק מחירים יותר זולים, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת, במיוחד שזה מגיע לבחירת צלם חתונות.

כמה עולה צילום חתונה

נתחיל בזה שבתחום האירועים אין מחירון מסודר, אם נשווה את זה לרכישת רכב, או כל מוצר אחר, יהיה לנו הערכת סדר גודל מה העלות של המוצר, אבל כשזה מגיע לעולם האירועים, אנחנו יכולים למצוא צלמים שגובים עבור השירות שלהם מחיר שנמוך מ 5000 ש”ח עבור חבילת צילום, ומולם צלמים שיגבו עבור אותו הדבר בדיוק גם מעל 15,000 ש”ח.

זאת הסיבה שצריכים לדעת איך לעשות השוואת מחירים נכונה לבחירת הצלם לאירוע שלכם.

אלו הדגשים להשוואת מחירים נכונה :

מה מקבלים :

קודם כל צריכים לראות מה אתם מקבלים בתוך חבילת הצילום, כלומר לדעת בדיוק מה היא כוללת.

אם מדובר על שני צלמי סטילס או אחד, האם מדובר על צלם וידאו שמלווה אתכם במהלך כל היום או רק באירוע עצמו.

כל אלו הדברים הראשונים שצריכים לבדוק, כמובן שזה כולל גם את האלבומים (אלבומי תמונות) שאתם מקבלים, כמות האלבומים והגודל של כל אלבום.

כמה זמן נמצאים איתכם :

אחד הדברים החשובים ביותר בצילום חתונה, הוא השעות שהצלם נמצא איתכם, לאחרונה אני עד יותר למקרים בהם צלמים אומרים לזוג שהם איתם רק עד השעה 24:00, מה שאומר שאם החתונה נמשכת אחרי לא יהיה מי שיתעד אותה.

אמנם זה לא הדבר העיקרי שצריכים לבדוק בשביל לעשות השוואת מחירים נכונה, אבל בהחלט זה דגש חשוב מאוד שאתם צריכים להכיר אותו.

אחרי שהבנו שהשוואת מחירים נכונה צריכה להיעשות באופן שבו בודקים מה מקבלים וככה נכון להשוות את המחיר, בואו נדבר קצת על כמה יעלה לכם צלם לחתונה.

כמה עולה צלם לחתונה ?

למרות שהרבה מאוד צלמים מסתירים את המחירים שלהם, ואם הם מוסרים את המחיר זה רק אחרי שיחה עם הזוג, ויש את אלו שרוצים פגישה עם הזוג ורק בפגישה הם מוסרים את המחיר.

בכל מקרה העלות של צילום חתונה בסיסי יכול להתחיל ב 2500 ש”ח וזה אומר שתקבלו רק את המינימום שיש, שזה אומר צילום סטילס ואולי גם וידאו עם עריכה בסיסית.

ויש חבילות צילום חתונה שהעלות שלהן היא 5000 ש”ח ומעלה שכוללות גם אלבומים ותמונות גדולות.

חבילות הצילום המורחבות ביותר כוללות גם צילומי וידאו מתקדמים ואין סוף לכל הבקשות של הזוגות והאפשרויות שיש לצלמים להציע לאותם זוגות, שזה כולל גם צילומי save the date , או צילומי טראש ועוד, שהמחיר של חבילות אלו יעבור את רק ה 10,000 ש”ח.

אחד הדברים הקשים ביותר שזוג נאלץ להתמודד איתו, הוא צלמים שמוסרים מחיר רק בפגישה.
תחשבו לרגע שאם ראיתם צלם שאתם ממש אוהבים את התמונות שהוא מצלם, והוא לא רוצה למסור לכם מחיר בטלפון, אתם בטח תיסעו עד אליו ותגלו שהמחיר שלו גבוה מהתקציב שלכם, זה יכול להיות מאוד מתסכל, גם אם הפגישה תהיה נעימה ויהיה לכם כיף לשבת עם הצלם, המחיר הוא מה שיגרום לכם לבחור את הצלם, הרבה מאוד החלטות נעשות לפי העלות של מה שאתם משלמים.

למה המחירים שמראים לכם לא אמינים ?

יש אתרים שמציגים השוואת מחירים, הם נקראים אתרים של “המלצות של זוגות” לא תמיד ההמלצות שם אמיתות, אבל זה כבר לנושא אחר, יש את הנושא של המחירים שהם מציגים.

למרות שמדובר על מחיר ממוצע ואני מניח שהרבה מאוד אנשים כבר מבינים את זה לבד, עדיין קיים כאן חוסר דיוק.

אם נניח יש זוג שבחר לחתונה רק צילום סטילס בלי עריכה, דירג את הצלם ורשם את המחיר ששילם והוא : 1500 ש”ח.

לעומתם עוד זוג אחר, שילם על חבילה מורחבת במיוחד 15,000 ש”ח לאותו צלם, איך בדיוק יתקבל המחיר הממוצע : המחיר הממוצע יהיה 8250 ש”ח, דבר שהוא רחוק מאוד מהמציאות, גם זה חצי מחיר כמעט מהתשלום על חבילה מורחבת, וכמעט פי 8 מהמחיר של החבילה הכי פשוטה.

אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם חתונות השוואת מחירים נכונה היא הדרך המדוייקת לקבל החלטה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן