בחירת הצלם המושלם לחתונה קטנה‎‎

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מחפשים שירות של צילום חתונה קטנה והולכים לאיבוד בעודף ההיצע, לא יודעים איך לבחור צלם לחתונה קטנה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת צלם לחתונה קטנה, מה מחיר אותו תשלמו, מה תקבלו תמורת מה שתשלמו והאם זה בכלל משתלם.

לא כל החתונות הן אפוסיות ופזרניות. יש חתונות קטנות אך מקסימות ואינטימיות, סוג החתונות עם המשפחה והחברים הכי קרובים פשוט מוזמנים שיותר קרובים אליכם. כדי להפוך אירוע זה לאינטימי יותר, תוכלו להעסיק צלם חתונות הפונה לחתונה מסוג זה. יש צלמים שמצלמים חתונה קטנה כזו.

הגבלות על מגיפת הקורונה הפכו את תשומת לב מחודשת בחתונות קטנות והן מדהימות ואישיות מתמיד. אם יש לכם תוכנית לערוך חתונה קטנה, אינטימית או מיקרו או אפילו אם אתם מצמצם את האירוע שלכם, אתם לא צריכים לדאוג מכיוון שחלק מהצלמים מספקים גם שירות של צילום אירועים מסוג זה.

היתרונות של חתונות קטנות יותר

There are many benefits in smaller weddings such as:

רק אורחים והחברים הכי קרובים ובני המשפחה שלכם: שמירה על רשימות מבקרים קצרות לא צריכה להיות דבר רע. כמה זוגות לא פעם אמרו שזה גם משחרר.

פחות לחץ וסטרס: פחות מבקרים מתכוונים להתחשבות פחותה. זה מאפשר לכם להתמקד ביום המיוחד שלכם, שמספק רק אותכם ואת יקיריכם.

תהנו מחוויה  אינטימית: למסורת של חתונה יש את מקומה, אך אינכם צריכים ללכת איתה עד לקצה ולעשות חתונה מפוצצת וגדולה. חתונה אינטימית מספקת לכם את ההזדמנות לוותר על מעטים מהם ולנצל את הזמן למה שאתם אוהבים ונהנים ממנו.

בחרו מקום אינטימי ונעים: יש לא מעט מוקדים עם הרבה מקומות לחתונה עבור אורחים רבים; עם זאת ישנם גם כמה מקומות יפים אשר אידיאליים לחתונה קטנה עם מעט מבקרים. אין זה מחייב שאולמות אירועים לחתונה קטנה לא יהיו מפוארים ומיוחדים כמו אולמות אירועים לחתונות גדולות עם מאות מוזמנים

שתייה ואוכל מדהימים: האם אתם רוצים סעודה משובחת? אז חתונה קטנה היא הבחירה הטובה ביותר. במקום שתצטרכו לתת מענה לאורחים רבים, תוכלו לבחור במקום אינטימי המספק שתייה ואכילה סופרלטיבית. במקרים של חתונה קטנה אתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע בתפריט יותר עשיר ומגוון ובכמות מנה קטנה יותר, דבר שהופך את חווית החתונה להרבה יותר מיוחדת. אחרי הכל הרבה מאוד אנשים בוחרים מקום לחתונה גם בגלל התפריט שהוא מציע.

צילום חתונה מדהים ומהמם לחתונה קטנה

לא משנה אם אהבתם את הרעיון של חתונה קטנה או מיקרו, או שאתם עובדים על התוכנית הראשונה שלכם למשהו מיקרו; צלם חתונות יצלם את היום המיוחד שלכם עם גישה אישית, אמפתיה כמו גם תשומת לב לכל פרט ועם האטרקטיביות שלו.

כמו אירועי חתונה של יום שלם, המיינסטרים של התמונות נלקח באופן טבעי ללא כיוון. אין ספק, צלם חתונות יצלם תמונות קבוצתיות של יקיריכם והקרובים ביותר, מצד שני, רוב התמונות עוסקות ברגעים אינטימיים כשהם נפתחים והסביבה בה הם קורים – בצל, ברגשות וברגשות כמו גם באור.

צלם לחתונה קטנה יאהב להרחיק אתכם ואת בן / בת הזוג לבד מעט תוך שהוא מכין כמה תמונות זוגיות מדהימות ובלתי נשכחות המנצלות את המקום שבחרתם. צלמי חתונות לחתונה קטנה במקום לשמור על תמונה רעננה, לא פולשנית כמו גם קלאסית. צילום חתונה קטנה זאת ההזדמנות שלכם לקבל תמונות יותר מיוחדת, לקבל יחס יותר אישי ולהנות מחוויה אינטימית.

סיכום

אם אתם מתכננים לערוך חגיגת חתונה קטנה או מיקרו, אך עדיין רוצים להקליט את אותו אירוע מיוחד בחייכם, ישנם צלמים המספקים אירוע חתונה קטן. כל מה שאתם צריכים זה לקחת זמן לחקור ולמצוא את הצלם הטוב ביותר.

מעבר לכל היתרונות הקיימים בצילום חתונה קטנה, אתם יכולים להנות מחוויה שמחזירה את הצניעות והתמימות שעד היום היו נחלתם של החתונות הקטנות בלבד, הדברים המיוחדים האלו חוזרים אליכם וזאת ההזדמנות שלכם לנצל את הדברים המיוחדים האלו, זה הרגע שלכם, נסו לתפוס אותו ולהפוך אותו למיוחד ביותר עבורכם ועבור האורחים באירוע שלכם.

צילום חתונה קטנה מחיר

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא המחיר אותו תשלמו על צילום חתונה, ישנן מספר חבילות צילום לחתונה קטנה ואתם בהחלט יכולים למצוא צלם מקצועי במחיר שפוי והוגן.

לכל חבילת צילום יש את המחיר שלה, אמנם אין מחירון קבוע אבל בשביל שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל, הבאנו לכם כמה מחירים של חבילות צילום חתונה קטנה.

צילום סטילס לחתונה קטנה

המחיר כולל צלם סטילס בלבד כולל עריכת התמונות וליווי מלא שלכם החל משעות ההתארגנות, צילומי חוץ וכמובן צילום במהלך כל האירוע. – 1500-2500 ש”ח.

המחיר משתנה בהתאם לכמות התמונות שמקבלים בעריכה, כמות האלבומים ועוד גורמים כמו מספר שעות העבודה בהם הצלם נמצא איתכם.

צילום סטילס + וידאו לחתונה קטנה

צילום סטילס + צלם וידאו לחתונה קטנה כולל את כל העריכות של הוידאו וקליפים העלות היא החל מ 1800 ש”ח ועד 3000 ש”ח, כאן המשתנים העיקרים שיכולים להשפיע על המחיר הם עריכות הוידאו והאלבומים.

צילום חתונה קטנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן