צלם חתונה במחיר שפוי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונה במחיר שפוי, איך מוצאים צלם חתונות מקצועי שגם מספק שירות במחיר שפוי?

האם באמת אפשר למצוא חבילת צילום חתונה במחיר שפוי והוגן או שתחום צילום אירועים וחתונות הפך להיות כזה ששיך רק לאירועי היוקרה.

כל מה שאתם צריכים לדעת בכדי צלם חתונות מקצועי במחיר שפוי והוגן.

ראשית יש להבין כי יש לא מעט סוגי חבילות לצילום חתונה שכל אחת מאותן חבילות כוללת בתוכה דברים אחרים, אלו הם גם הגורם העיקרי שקובע את המחיר.

כל חבילת צילום כוללת בתוכה דברים שונים שאלו משפיעים על המחיר, בכדי למצוא צלם חתונות שיספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים מבחינת כיסוי צילומי מלא לחתונה שלכם, אתם צריכים למצוא צלם שיכול להרכיב לכם חבילת צילום מותאמת אישית.

  • חבילה מותאמת אישית – בכדי למצוא צלם חתונות במחיר שפוי, צריכים למצוא צלם שיספק לכם חבילה מותאמת אישית, בין אם מדובר על צילום חתונה קטנה או שאתם צריכים צלם לחתונה גדולה רבת משתתפים.
  • בלי דברים מיותרים – מחיר זול ושפוי בדרך זה מחיר של חבילות צילום שלא כוללות בתוכן המון דברים שאתם לא צריכים, יש הרבה שאפשר לוותר עליהם, כמו למשל צילומי save the date או צילומי זוגיות, אתם יכולים להסתפק בצילומי חוץ ביום החתונה בסטודיו כלות וליווי מלא במהלך יום החתונה.
  • לא להתפשר על איכות – הרבה מאוד צלמים שהם בתחילת הדרך ובכדי לחדור לשוק הם מוכנים לעבוד במחירים יותר נמוכים, זה לא מחייב שהם לא טובים כמו כאלו שנמצאים בתעשייה גם עשרות שנים, לא פעם אותם צלמים בתחילת הדרך הם צלמים מאוד מוכשרים ובעלי מוטיבציה, הם גם יכולים לתת לכם שירות מעולה ואדיב והם יהיו הרבה יותר נמרצים.
  • לא מוותרים על צילום וידאו – גם שאתם מחפשים צלם זול לחתונה שלכם, אתם בטח חושבים לוותר על כמה דברים, החלק בעל העלות העיקרית ברוב המקרים הוא צילום הוידאו, לא בגלל יום הצילום עצמו אלא בגלל עריכות הוידאו שיש לעשות לאחר מכן, מדובר על שעות עריכה רבות והעלות היא בהתאם, אבל בכל מקרה לא מומלץ לוותר על צילום וידאו של החופה שזה החלק המרגש ביותר של החתונה שלכם.

עלויות של צילום חתונה במחיר הוגן

סוג חבילת צילוםמחירמידע נוסף
חבילת סטילס + וידאו2900 ש”חחבילת צילום בסיסית הכוללת בתוכה צילום סטילס בלבד וצילום וידאו בטקס חופה ללא עריכות מורכבות.
חבילת סטילס + וידאו +עריכות4900 ש”חחיבלה הכוללת בתוכה צילום סטילס מלא וליווי במהלך יום שלם החל מצילומי הסטודיו לרבות צילום וידאו מלא של החתונה כולל עריכות וידאו.
חבילת צילום + וידאו + סטילס + אלבומיםהחל מ 5900 ש”חחבילה מלאה ומושלמת לחתונה במחיר הוגן ושפוי הכוללת את כל מה שאתם צריכים לצילום חתונה מושלמת כולל אלבומי וידאו ועריכות.

דגשים לבחירת צלם חתונה במחיר שפוי

בכדי למצוא צלם חתונות במחיר שפוי והוגן, יש מספר דגשים שחייבים לשמור עליהם, בכל מקרה בחירה של צלם לחתונה שלכם לא צריכה להיעשות רק לפי המחיר, יש מספר דברים נוספים וחשובים מאוד שצריכים לקחת בחשבון בכדי להצליח להשיג גם מחיר הוגן וגם חבילת צילום שלא תביעו חרטה לאחר מכן.

להתחבר לסגנון הצילום

הדבר הראשון שצריך להנחות אתכם עוד לפני המחיר ולפני הכל הוא למצוא חיבור לסגנון הצילום, צילום זאת אומנות, לא כל אחד מתחבר לכל סגנון של צילום. אתם צריכים לעבור על גלריית העבודות של הצלם ולראות האם אתם מתחברים לסגנון הצילום. לפני זה צריכים לדעת כיצד לזהות סגנון צילום ורק אז להחליט איזה הכי מתאים לכם, איזה סגנון צילום יהיה כזה שגם בעוד שנים תסתכלו על התמונות ועדיין תאהבו את מה שאתם רואים.

חיבור אישי עם הצלם

אל תוותרו על פגישה פיזית וחד פעמית עם הצלם, אתם צריכים להתחבר אליו באופן אישי. הצלם מלווה אתכם במהלך אחד הימים החשובים והמרגשים ביותר שלכם, אתם צריכים שיהיה לכם איתו חיבור ויהיה לכם כיף לבלות ביחד ביום החתונה. מדובר על יום מלחיץ ומרגש גם יחד, אתם צריכים סביבכם רק אנשים שכיף ונוח לכם להיות בסביבתם.

לעשות השוואת מחירים נכונה

השוואת מחירים צריכה להיעשות בצורה נכונה, אתם צריכים לבדוק מה בדיוק אתם מקבלים מכל צלם ולא רק ישר לקפוץ על המחיר הזול ביותר. אם מצאתם מחיר זול מאוד אתם צריכים לבדוק מה בדיוק אתם מקבלים ואולי לא משתלם לכם לשלם מחיר זול ולאחר מכן להצטער שאין לכם תיעוד מלא של החתונה בגלל שכל מה שרציתם הוא לחסוך כמה מאות שקלים.

לסיכום

מציאת צלם חתונה במחיר שפוי דורשת קודם כל הגדרה מהו מחיר שפוי? הרי הצלם עובד על החתונה שלכם יום שלם, הוא מלווה אתכם כבר מצילומי הסטודיו, הוא משקיע המון בשיחות מכירה, שיווק פרסום והמון הוצאות של מיסים, משרד, ציוד וכל עיסוקיו הוא סביב החתונה שלכם.

זה לא נגמר רק ביום החתונה שלכם, הצלם צריך לבצע עריכה לכל התמונות שצולמו ביום החתונה, לאחר העריכה של התמונות הוא צריך להגיש אותן לעריכה נוספת של אלבום תמונות, לאסוף את האלבום מבית הדפוס, לשלוח את הוידאו מהחתונה לעריכה ועוד המון דברים. לכל אלו יש עלויות שצריך לגלם אותן, אז האם מחיר של כמה אלפי שקלים הופך להיות לא שפוי? או שאולי בכל זאת המחירים הם הוגנים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן