יש לא מעט אנשים שוצים לעשות הסבה במה שהם עוסקים ולהתחיל לעסוק בצילום אירועים.

ואם מדברים על אירועים מיד מברים על חתונה, זה אחד האירועים היותר גדולים שהרבה מאוד אנשים משקיעים לא מעט כסף ואנרגיה בשביל להפוך את החתונה שלהם למיוחדת, אין כלה שלא חולמת שהחתונה שלה תהיה חתונת השנה.

לכן החלטתי ללמד כל אחד איך להיות צלם חתונות מקצועי, לגלות את כל הסודות ואת הדגשים החשובים שיש בצילום חתונות.

בזמן שבכל מקום אחר באינטרנט מדברים איתכם רק על איך לבחור צלם חתונות, ואיזה צלם חתונות עדיף, ומפחידים אתכם בכל מיני סיפורים שצלם חתונות זול יכול לפגוע לכם באירוע, הנה כמה דברים שלא ידעתם, אין קשר בין המחיר שהצלם גובה על השירות שלו לבין האיכות, למה מי מבטיח לכם שצלם שייקח לכם על האירוע פי 4-5 יותר מצלם אחר ייתן לכם תוצאות יותר טובות ?

אז החלטתי לעשות מעשה ולבנות מדיריכים שלמים איך להיות צלם חתונות מקצועי, איך להביא ללקוח שלכם את התמונות המיוחדות והמרשימות ביותר, ולתת לאחרים להמשיך ולכתוב 101 סיבות ודרכים לבחור את הצלם, הדרך הכי טובה לבחור צלם היא להתחבר אליו ולתמונות שלו, לא משנה איזה מצלמה יש לו אם זה CANON או NIKON ואפילו SONY כל צלם והדרך האומנותית שלו לראות את הדברים.

הסיבות להיות צלם חתונות :

אתם בטח שואלים את עצמכם מה כל כך מיוחד בלהיות צלם חתונות, הרי יש עוד המון תחומים אחרים שאפשר לעסוק בהם ולהתפרנס יפה מאוד, אבל בצילום אירועים שלא תחשבו שמדובר על עבודה קלה בכלל, זאת עבודה של יום שלם שאתם נמצאים מהצהריים עם זוג, צילומי חוץ, צילומים בסטודיו משם ממשיכים לצילומים באולם עד לשעות הקטנות של הלילה, בהחלט עבודה מאוד לא פשוטה, יש גם את העבודה שאחרי האירוע, עריכות של התמונות, לשלוח את התמונות לאלבומים, להביא את האלבומים ועוד המון דברים, כמו למשל פגישות עם זוגות, לענות לשיחות טלפון ולתת הצעות מחיר ועוד המון דברים שמתמודדים איתם, שלא תחשבו שהכל ורוד, אבל אם בכל זאת בא לכם לעשות את השינוי, הכנתי לכם מדריכים מלאים צעד אחרי צעד.

קצת נתונים על חתונות ואירועים בישראל

בכל שנה יש בישראל יותר מ 40000 חתונות, שזה יותר מ 3300 חתונות בחודש, מה שאומר שכל יום יש 150 חתונות !

אם מתוך 150 חתונות שיש ביום בישראל אתם צלמי חתונות טובים ויש עליכם המלצות אין שום סיבה שבעולם שלא תצילחו לעשות לכל הפחות 5 חתונות בחודש.

כמה מרווחים מצילום חתונות ?

אחת השאלות היותר מורכבות בתחום של צילום אירועים וצילום חתונות היא כמה כסף מרוויחים בתחום הזה ?

אני אסביר לכם לפרטי פרטים כמה מרווחים, כמה גובים מהלקוח ומה בסוף נשאר אצלכם.

תשלום של הלקוח : 5000 ש”ח.

אם הלקוח הלקוח משלם לנו 5000 ש”ח, אנחנו יכולים לתת לו חבילה בסיסית ביותר, שבדרך כלל מתאימה בעיקר לאירועים קטנים, עד 200 מוזמנים.

יש את צלם הסטילס (שזה אתם אחרי שאלמד אתכם הכל ואיך לעבוד נכון) ויש את צלם הוידאו, כלומר 2 אנשים מגיעים לאירוע, אם ממש בא לכם לפנק את הלקוח תוסיפו לו גם צלם מגנטים במתנה, אני אמליץ לכם על כמה כאלו שגובים לצלמים מחירים נמוכים מאוד של עד 500 ש”ח.

עכשיו מתחילים להוריד את ההוצאות לפי אירוע (כמובן שיש גם הוצאות קבועות, כמו פרסום, משרד מי שרוצה באמת לקחת את זה צעד קדימה, עלויות של בלאי ציוד, מיסים ועוד).

עלות שלם צלם וידאו שעושה עריכות : 1000-1500 ש”ח.

תלוי בכמות העריכות, באיכות הוידאו ומי הצלם שאתם בוחרים לקחת, אם הוא נמצא איתכם מהצהריים או רק מגיע לאולם.

עלות של אלבומים : 500-900 ש”ח.

תלוי באלבומים שבוחרים לעשות, זה יכול לעבור גם את ה 900 ש”ח, יש אלבומים מהודרים שרק אלבום אחד יכול לעלות לכם יותר מ 1000 ש”ח.

איך להיות צלם חתונות

סה”כ ההוצאות שלכם ברף הכי גבוה הם 2500 ש”ח לאירוע קטן, כמובן שאתם יכולים לתמחר את זה גם 7-8 אלף ש”ח, אבל רק בשביל להסביר את הרווחים שיש בתחום.

מהרווח הזה יש להוריד את עלויות המיסוי, עלויות של דלק, פרסום ואת כל ההוצאות הקבועות האלו, בכל מקרה הרווח לא יורד מ 1500-2000 ש”ח לכל יום עבודה.

גם אם לא תפתחו את העסק של הצילום שלכם ותעבדו רק בתור פרילנסרים, אתם תרוויחו בתור צלמים מתחילים 800-1000 ש”ח, גם אם זה יהיה 700-600 ש”ח, רק בשביל לצלם 4-5 שעות זה עדיין יכול להשתלם לכם.

בחישוב חודשי, ביחס לרווח ולחסמי הכניסה שיש לתעשייה הזאת של צילום אירועים אתם בהחלט יכולים להרוויח ולהתפרנס בצורה מאוד יפה.

צלם חתונות

ראיתם שאפשר להרוויח בצורה מאוד יפה בכל חודש, וזה לא נגמר בחתונות, יש גם צילום אירועים קטנים, כמו למשל צילום ברית מילה שאלו אירועים שתמיד יש אותם בשפע ואשר לצלם ולהרוויח גם מהם, בכל מקרה צילום אירועים הוא משהו שלא נגמר אצלנו בישראל.

למה שאלמד אתכם איך להיות צלמי אירועים ?

בטח עולה להרבה מכם השאלה הזאת, למה שאלמד אתכם איך להיות צלמי חתונות, למה שאני אכניס בכלל מתחרים לתחום שלי שאני נמצא בו.

אז בואו ואענה לכם, קודם כל לא משנה כמה מתחרים אני אלמד, עדיין יש מספיק עבודה לכולם, זה לא רק צילום חתונות, זה בריתות, בר בת מצוות, עלייה לתורה, כותל חינה והפרשת חלה, אירוסין, מקווה ומה לא.

וגם אם אני לא אלמד אתכם, זה לא שלא יכנסו גם ככה מתחרים, לפחות מי שנכנס שיתן עבודה יפה ללקוחות שלו, שיהיה מקצועי, שיהיה אדיב.

בנוסף אני לא רק אלמד אתכם איך להיות צלמים, אני אלמד אתכם כל מיני שיטות לפרסם בחינם (טוב לא הכל בחינם, אבל הרוב כן) ולהצליח להביא לקוחות חדשים לעסק שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן