השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מחפשים צלם חתונות בחולון ורוצים לקבל חבילות צילום משתלמות במיוחד במחירים נוחים? הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תוכלו לקבל חבילות צילום מלאות לחתונה בחולון במחירים עד 5000 ש”ח, חבילות מלאות הכוללות אלבומים, וידאו וחבילת מתנות מפנקת במיוחד של מגנטים ללא הגבלה.

דגשים לבחירת צלם חתונות בחולון

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם חתונות במרכז יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שסוגרים.
הבאנו לכם את כל הדברים החשובים ביותר שכל אחד חייב לקחת בחשבון בבחירת צלם לחתונה, כל זאת בכדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם וכל רגע חשוב יתועד בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מחיר

אחד הדברים העיקריים שהרבה מאוד זוגות לוקחים בחשבון לפני שהם בוחרים צלם חתונות הוא המחיר אותו הם משלמים.

אבל המחיר לא צריך להיות הדבר העיקרי שלפיו בוחרים צלם לחתונה, יש עוד כמה דברים שחשוב מאוד לבדוק.

אם אתם מקבלים מחיר זול או גבוה מאוד, חשוב לוודא מה אתם מקבלים במחיר שאותו את משלמים, כלומר מה כוללת חבילת הצילום.

יש חבילות צילום זולות מאוד שכוללות רק כמה דברים בסיסיים ולכן לא יכולות להתאים לכל סוג של חתונה.

מול מי עובדים

העולם שייך לצעירים (או לפחות לאלו שמרגישים צעירים) חתונה בחולון היא אירוע שמח מאוד, כולם מגיעים עם אנרגיות טובות לחגוג ולהנות.
יש צלמי חתונות שעבורם החתונה שלכם היא “עוד יום עבודה” ויש צלמים שממש מגיעים לאריוע באווירה טובה להנות ולחגוג יחד איתכם.

הכוונה היא לגישה של הצלם, הצלם צריך להיות קליל וכיפי לזרום איתכם ועם האורחים שלכם.

לעמוד בצד ולצלם כל אחד יכול, אבל צלם חתונות בחולון שמגיע לאירוע ויהנה באירוע ביחד איתכם הוא זה שיגרום לאווירה להיות נעימה.

הצלם נמצא איתכם במהלך כל היום, הוא מלווה אתכם כבר משלב צילומי החוץ וממשיך איתכם עד לסיום האירוע.

לפעמים הצלם עוד נמצא איתכם בצילומי save the date חשוב שתהיה לכם איתו זרימה נעימה, שתצליחו להתחבר אליו ולמצוא איתו שפה משותפת.
יום החתונה הוא תמיד יום מאוד מלחיץ ועמוס ולכן כדאי מאוד להוריד את מפלס הלחץ, אתם צריכים מישהו בעל אינטליגנציה רגשית גבוה, כזה שיוכל להתאים את עצמו אליכם ולכל האנשים שנמצאים סביבו.

אל תשכחו שהצלם לא נמצא רק איתכם, הוא נמצא גם עם ההורים שלכם בצילומי המשפחה, ועם עוד 300-400 אורחים במהלך האירוע, צריך להספיק להסתובב בין כולם והכי חשוב גם לצלם אותם.

ניסיון

בתחום צילום אירועים הניסיון עושה את ההבדל, הניסיון של כל צלם עוזר לו להבין את מהלך האירוע, את הדינמיקה ואת המצבים איתם הוא נאלץ להתמודד, לפעמים יש מצבי צילום קיצוניים שצלמים נאלצים להתמודד איתכם.
בזכות הניסיון של הצלם הוא יידע איך להתמודד ואיך ליצור את הקומפוזציות הנכונות בשביל לצלם את התמונות היפות והמרגשות ביותר.

צלם חתונות בחולון מחיר – כמה עולה צלם לחתונה בחולון

הרבה מאוד צלמי חתונות בחולון לא מפרסמים את המחיר שלהם מכמה סיבות, הסיבה העיקרית היא בכדי שיוכלו לבצע אפליית מחירים ולתת לכל סוג של אירוע בחולון מחיר אחר.
סיבה נוספת בגללה הרבה מאוד צלמים לא נוהגים לפרסם את המחיר שלהם היא כל זוג שמתחתן לא כל חבילת צילום תתאים לו.

אם חוגגים חתונה קטנה בחולון אין צורך בחבילת צילום מורחבת וגדולה מאוד, אפשר להסתפק בצילום סטילס ווידאו, ואם מדובר על אירוע גדול יש צורך במספר צלמים שעובדים במקביל, לכן בכדי למנוע מצב שבו לקוחות מקבלים רושם לא נכון עבור חבילת הצילום לה הם זקוקים הם נמנעים מלפרסם מחירים.

בנוסף אין מחירון מדויק בתחום צילום האירועים שקובע כמה צריך לשלם עבור צילום חתונה וכל צלם לחתונה בחולון יכול לקבוע את המחיר שלו.

בשביל שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל הבאנו לכם את המחירון שלנו כולל כמה הסברים מה תקבלו בכל חבילת צילום.

חבילת הצילום מחיר הערות
בסיסית 4500 ש”ח חבילה הכוללת צילום סטילס + צילומי וידאו במהלך כל היום לרבות צילומי חוץ, החבילה כוללת שלושה אלבומים (בתוספת תשלום), צלם וידאו אחד + צלם סטילס אחד
חבילה מורחבת החל מ 5500 ש”ח כוללת את כל מה שיש בחבילה הבסיסית בתוספת צילום save the date או צילומי טראש דה דרס, בנוסף כוללת הפקת מגנטים ללא הגבלה (בתוספת תשלום) ביום החתונה.
חבילה מלאה החל מ 6500 ש”ח החבילה המלאה ביותר שתוכלו למצוא לחתונה בחולון הכוללת את כל החבילה המורחבת בתוספת צלם סטילס נוסף שמתעד את האירוע מה שאומר שאתם מקבלים שלושה צלמים מקצועיים בחתונה שלכם.

המחיר של חבילות הצילום מתאים בעיקר לחתונות קטנות עד 250 מוזמנים, במקרים בהם יש חתונה גדולה בחולון עם יותר מ 300 מוזמנים יש צורך בתוספת צלם נוסף או צילום רחף (מצלמת מנוף) בתוספת תשלום.

חבילת מגנטים לחתונה בחולון כוללת מגנטים באיכות FULL HD ללא הגבלת כמות + עיצוב מסגרת ייחודית למגנטים + הגדלות מגנט מעוצבות + בלוקים מעץ במתנה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן