צלם לברית בראשון לציון

צילום ברית בראשון לציון
לצלמי חתונות יש עין חדה לצילומים גלויים ומרגשים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

כשזה מגיע לנושא של בחירת צלם לברית בראשון לציון, יש הרבה מאוד דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון, זה לא נגמר רק במחיר אותו תשלמו עבור הצילום, אתם צריכים לדעת מול מי אתם עובדים, מה אתם מקבלים ועד כמה מי הוא מקצועי, אז רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לברית חשוב מאוד לעבור על הפרטים החשובים באמת ורק אז לבחור צלם מקצועי.

צלם לברית בראשון לציון - כל מה שאתם צריכים לדעת

כל מה שאתם באמת צריכים לדעת על בחירת צלם לברית בראשון לציון, בגובה העיניים, הסברים מלא ומדויקים איך לבחור בצורה נכונה צלם לברית, מה חשוב לקבל מהצלם, איך סוגרים מול צלם לברית וכמובן מחירי מלאים כמה יעלה לכם צילום ברית בראשון לציון, כמה זמן לפני סוגרים מול צלם לברית, בקיצור כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת הצלם ואיך תעשו את זה בדרך הנכונה ביותר עבורכם.

כמה עולה צלם לברית ? 

אחת השאלות שעולה תמיד, היא כמה עולה צלם לברית ? הרבה מאוד בוחרים את הצלם לאירוע הברית שלהם רק לפי המחיר, אבל מכיוון ותחום צילום אירועים הוא שוק פתוח ואין מחירון מדויק שלפיו עובדים, כל צלם יכול לקבוע לעצמו את המחיר שהוא רוצה לגבות עבור השירותים שלו, נכון שאין מחירון מדויק, אבל החלטתי להביא לכם את המחירים שלי, את חבילות צילום הברית שלי, שאלו יתנו לכם הערכת סדר גודל כמה יעלה צילום ברית מילה בראשון לציון והסביבה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צילום ברית בראשון לציון
צילום סטילס - 590 ש"ח

צילום תמונות סטילס לברית ללא הגבלת כמות תמונות + עריכה בסיסית לכל התמונות + גיבוי התמונות בענן, גישה לתמונות מהנייד ומכל מכשיר.

צלם לברית בראשון לציון
צילום סטילס + מגנטים 690 ש"ח

צילום תמונות סטילס באיכות FULL HD + הפקת מגנטים באמצעות פלוטר 6 ראשים (טכנולוגיית פיתוח תמונות המתקדמת בעולם) ללא הגבלת כמות מגנטים לברית + הגדלות מגנט מעוצבות + עריכה בסיסית לכל התמונות + גיבוי תמונות בענן.

צילום ברית במרכז
צילום סטילס +מגנטים + וידאו

צילום סטילס באיכות FULL HD + הפקת מגנטים באיכות פיתוח התמונות המתקדמת בעולם + צילום וידאו מקצועי של טקס הברית באמצעות מצלמת DSLR מתקדמת במיוחד + גיבוי מלא של התמונות וסרט הווידאו בענן עם גישה מלאה לתכנים גם מהנייד

נגן וידאו
נגן וידאו

4 שלבים לבחירת צלם לברית

בשביל לבחור צלם לברית, יש כמה שלבים קצרים שצריך לעבור עליהם, ברגע שתעברו על השלבים האלו תוכלו למצוא בדיוק את הצלם המושלם לאירוע שלכם.

שלב ראשון מבררים : עם חברים, לכל אחד יש כמה חברים שבטח חגגו ברית לא מזמן, או אפילו קורבי משפחה, צרו איתם קשר גם כדי להזמין אותם לאירוע, ועל הדרך נסו לשאול אותם אם יש להם צלם לברית מומלץ לאירוע שלכם, אפילו אם הם התחתנו לא מזמן ואתם רוצים להזמין אותם לאירוע, אולי יש להם צלם חתונה שהם יכולים להמליץ לכם עליו.
זה השלב הראשון של הבחירה, הוא שלב החיפושים, חפשו דרך המלצות, הדרך הטובה ביותר לבחור היא למצוא מישהו מומלץ, כמה שיותר המלצות וחוות דעת של אנשים שקרובים אליכם, הם אלו שיצליחו לעזור לכם לבחור את הצלם לאירוע.

שלב שני בודקים :  כן, אחרי שביררתים ואתם מחפשים, אתם צריכים לדעת מה לבדוק מול הצלם, הדבר הראשון הוא המחיר, נכון שהרבה מאוד מקומות יגידו לכם לא לבחור רק לפי מחיר, אבל אין ברירה חייבים לבדוק את המחיר ולוודא שהמחיר מסתדר בהתאם לתקציב שלכם, העלות של צילום ברית צריכה להתחיל במחיר של לכל הפחות 350 ש”ח ויכולה להגיע גם ליותר מ 2000 ש”ח, שזה תלוי איזה סוג של חבילת צילום ברית אתם בוחרים.
אחרי שבדקתם שהמחיר הוגן ולא מוגזם מידי, הגיע הזמן לבדוק גלריית עבודות, תבדקו את סגנון הצילום, תראו שהתמונות הן לטעמכם, וכמובן נסו קצת לקשקש עם הצלם בטלפון ולראות מול מי אתם הולכים לעבוד, מה יש לו להציע לכם ותבדקו מולו מבצעים, וחבילות שיש לו להציע.

שלב שלישי בוחרים : אחרי שביררתם, בדקתם מול כמה צלמים, זה הזמן לבחור, אתם צריכים לבחור מול מי אתם רוצים לעבוד לפי הגורמים שאותם בדקתם.
קחו בחשבון כל דבר ומה המשקל של כל דבר עבורכם, אם לדוגמה קיבלתם הצעת מחיר מצלם, המחיר שלו זול מאוד, והתמונות סבירות ולא יותר, ואתם אפילו מוכנים להתפשר על התמונות שתקבלו רק בשביל לחסוך כמה מאות שקלים זה יכול להיות הצלם האידאלי עוברכם, ואם אתם לא מוכנים להתפשר, ומצאתם צלם שמביא אחלה תמונות, אז כמובן שכדאי לסגור מולו ולוודא כמה שיותר מהר שהתאריך פנוי.
המלצה קטנה, לפעמים החיבור לתמונה יהיה שווה כמה מאות שקלים בודדים, אם בעוד כמה שנים תסתכלו על התמונות, אתם לבטח תצטערו שלא שילמתם יותר למישהו שאהבתם את התמונות שהוא צילם.

שלב רביעי סוגרים : חיפשתם, בדקתם, בחרתם ועכשיו זה הזמן לסגור מול הצלם, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לסגור את הפרטים שחשובים באמת, יש לא מעט דברים אבל החשובים ביותר, הם המחיר, כמה אתם משלמים, מתי ואיך משלמים, מתי הצלם מגיע וכמה זמן הוא נמצא איתכם, חייבים לדעת שעות מדויוקיות עד כמה שאפשר, שלא תמצאו את עצמכם באמצע האירוע בלי צלם שיתעד חלקים חשובים מהאירוע, מתי מקבלים ואת מה אתם מקבלים, צריך להיות כתוב מה הצלם צריך לתת לכם, ומתי הוא מגיש לכם כל דבר, אם מדובר על עריכת וידאו מה התאריך שלו להגשת האירוע המוכן כמובן גם לגבי התמונות.
הדברים האלו בשונה מצילום חתונה שיש המון זמן לסגור, לא צריכים להיות בחוזה, מספיק לשלוח הודעה כתובה, גם אפילו לאשר מייל ואפילו לא מעט פעמים להגיב להודעת ווצאפ בנוחות ובפשטות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן