צילום בר מצווה

צלם לבר מצווה - צלם אירועים אומנותי

לצאת למסע צילום מיוחד ואומנותי כמו שעוד לא ראיתם בישראל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צילום בר מצווה במחירים המשתלמים ביותר

 

אם אתם מחפשים צלם לבר מצווה ורוצים לקבל סגנון קצת שונה ויותר אומנותי. בשביל זה אני כאן לתת לכם את הסגנון המיוחד שאתם מחפשים. את הדרך שלי לראות את הרגעים המרגשים, את הזיקה המיוחדת ליהדות ואת מה שמסמל אירוע בר מצווה מעבר להיותו טקס דתי אלא אבן דרך בחייו של כל נער שמקבל על עצמו עול מצוות.

צלם לבר מצווה מחיר_640x372
צלם בר מצווה זול_640x426

צלם לבר מצווה שאיתכם בכל מקום

אתם מתכננים לחגוג בר מצווה בכותל, בבית, בבית כנסת, באולם אירועים. לא משנה איפה אתם חוגגים את האירוע המרגש והמיוחד, אני אדאג להיות שם איתכם ולצלם את הדברים המיוחדים ביותר שיתעדו עבורכם את האירוע בצורה אומנותית. כי בשבילי צילום זה לא ללחוץ על כפתור במצלמה עם התאורה הנכונה, בישבילי צילום בר מצווה זה להעביר את הרגש. כי תמונה אמיתית לא רק שווה אלף מילים, תמונה אמיתית מעבירה רגש ואת זה אני רוצה ליצור בכל תמונה שאני מצלם.

צלם לבר מצווה מחיר הוגן

לא פעם כאשר מחפשים שירות של צילום בר מצווה, מקבלים החלטה לפי מחיר. אבל בשביל לבחור צלם אירועים אתם לא צריכים לבחור אותו רק לפי המחיר. אלא לפי מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים. 

אני אישית מאמין ששירות איכותי ללקוח מתחיל קודם כל בלתת מחיר הוגן ולכן כל המחירים שלי הוגנים ואני מציע חבילת צילום מלאה לבר מצווה החל מ 890 ש”ח בלבד.

צילום עלייה לתורה_640x426
בר מצווה בכותל_640x389

צילום בר מצווה - למה דווקא אני

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בי בתור צלם לבר מצווה שאתם חוגגים. אז הנה כל מה שעשיתי עד היום ויעזור לכם לקבל החלטה נכונה וגם כמה דגשים שיעזרו לכם לבחור בכל מקרה את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם.

חשוב לציין שצילום זאת אומנות, ואם אתם בוחרים צלם אירועים אתם חייבים לראות תיק עבודות ולוודא שאתם מתחברים לסגנון הצילום. בדיוק כמו מוזיקה, לכל אחד יש סגנון מועדף וככה גם בצילום, אתם צריכים לזהות את הסגנון המועדף עליכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צילום מקצועי

צילום מקצועי ברמה הגבוה ביותר, צלם לבר מצווה בוגר בית הספר סטודיו M הנמצא במונפלייה בדרום צרפת.

הצילום עבורי מעולם לא היה רק עוד תחביב. בשבילי הצילום הוא מה שאני באמת רוצה לעשות ואני מאמין שאני בין אותם יחידי סגולה שזוכים לעבוד ולהתפרנס ממה שהם אוהבים.

אני חי ונושם את עולם הצילום, אני תמיד מתעדכן בכל טכנולוגית הצילום החדשות ביותר כי זאת האהבה הכי גדולה שלי וגם הרווח שלכם להנות מתמונות ברמה גבוה.

צילום הזמנה לבר מצווה_640x416
צילום אירוע קטן מחיר_640x423

ניסיון של שנים

יותר מ 15 שנים של ניסיון בצילום אירועים מכל הסוגים, החל מצילום חתונות בר מצוות אירועים עסקיים וכל סוגי האירועים.

לכל אירוע אני מביא איתי בארסנל את מה שרק אני יכול שזה הניסיון. הניסיון שלי הוא זה שעוזר לי להכיר את הדינמיקה בבר מצווה, למצוא את הרגעים המיוחדים ויחד איתם את הבסיס של התמונות שהוא חובה בכל אירוע.

הכל במקום אחד

אצלי תוכלו למצוא את כל פתרונות הצילום שאתם צריכים לכל סוג של אירוע, צילום סטילס, צילום מגנטים לבר מצווה צילומי וידאו וצילומי בוק.

גם אם אתם מחפשים צילומי בר מצווה בטבע, תנו לי לקחת אתכם למקומות הכי מיוחדים ומרגשים שאני מכיר. להביא לכם שפע של רעיונות של צילומי טבע מיוחדים. צילומי בוק בר מצווה בטבע יחד עם המשפחה להפוך את בר המצווה למסע מיוחד שאני אשמח להיות חלק ממנו.

צלם אומנותי לבר מצווה_640x389
צילום בר מצווה בכותל_640x426

מחיר משתלם

אני מאמין ששירות איכותי ללקוח מתחיל לפני הכל במחיר משתלם. לכן אצלי תוכלו למצוא חבילות צילום לבר מצווה החל 990 ש”ח בלבד.

יש לי המון חבילות צילום לבר מצווה במגוון מחירים הוגנים ומשתלמים לכל כיס. מחיר זול הוא לא בשביל לתת פחות, אלא בשביל לתת אפשרות לכל מי שצריך צלם מקצועי לבר מצווה להנות מהשירות שלי במחיר הוגן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

ציוד צילום מתקדם

האהבה שלא נגמרת לצילום, היא זאת שמביאה אותי לרכוש בכל פעם מחדש את ציוד הצילום המתקדם והחדש ביותר.

בזמן שאני נהנה לעבוד עם הציוד הכי מתקדם שיש ועם הציוד שאני הכי אוהב, אתם זוכים לקבל את התמונות הכי חדות ומתקדמות שהציוד המשוכלל ביותר יכול לתת לכם. שזה כולל מצלמות, פלאשים, עדשות וכל דבר שרק צריך בשביל כל תמונה תהיה הכי מיוחדת וחדה שיש.

צלם מגנטים לבר מצווה_640x426
צלם לבר מצווה בזול_640x421

מאות המלצות

אחרי עשרות שנים של ניסיון בצילום כל סוגי האירועים צברתי מאות המלצות מלקוחות מרוצים שבוחרים לחזור אליי בכל פעם מחדש שהם מחפשים צלם אירועים.

אני תמיד שמח להפנות ללקוחות ממליצים ואתם גם יכולים לראות את גלריית ההמלצות שלי. בואו גם אתם להיות חלק מאותם לקוחות מרוצים שנהנים משירות אדיב ללא פשרות, מחירים הוגנים, צילום אומנותי כמו שרק אני יודע לתת.

צילום בר מצווה מחיר

כמה עולה צילום בר מצווה ואיך המחיר נקבע והכי חשוב כמה דברים חשובים שיעזרו להצליח לקבל מחיר זול ומשתלם במיוחד.

אז בואו ונתחיל בכמה דברים שלפני הכל יעזרו לכם לקבל מחיר זול ומשתלם במיוחד למציאת צלם לבר מצווה.

ראשית יש לחפש קרוב, הכוונה לחפש צלם לבר מצווה שנמצא כמה שיותר קרוב אליכם, מישהו שעובד באזור שלכם, לא רק מבחינת הקרבה שלו למקום בו מתקיים האירוע, אל תשכחו כי לאחר האירוע אתם צריכים שוב להיפגש עם הצלם וזה אומר לקחת ממנו את האלבומים וסרטי וידאו שצולמו במהלך אירוע בר המצווה, כל הדברים הם קריטיים בכדי שלכם יהיה יותר נוח להתנהל מול הצלם בצורה יעילה, לקבוע את הפגישות, את צילומי הבוק ואת כל הדברים החשובים לכם שיקלו עליכם כמה שיותר בארגון אירוע בר מצווה.

חבילת צילום

מחיר 

צילום סטילס בלבד

החל מ 590 ש”ח 

צילום סטילס + צילום מגנטים

החל מ 900 ש”ח

צילום סטילס + מגנטים + וידאו 

החל מ 1800 ש”ח 

אחד הדברים החשובים ביותר בהבנה לגבי מחירים של צילום בר מצווה הם שמכיוון ואין מחירון קבוע שלפיו כל צלמי האירועים צריכים לעבוד, כל אחד יכול לקבוע את המחיר שלו, הטבלה הזאת לא קובעת את המחירים להרבה צלמים אחרים אבל בהחלט יכולה לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו על צילום בר מצווה ומה תקבלו תמורת מה שתשלמו.

בנוסף אם אתם מתכוונים לעשות השוואת מחירים, חשוב מאוד לעשות השוואת מחירים נכונה שזה אומר שצריכים לבדוק מה אתם מקבלים בכל חבילת צילום, יש חבילות צילום זולות במיוחד שלא תמיד יענו על הצרכים שלכם, לכן רגע אחד לפני שאתם בוחרים חבילת צילום לבר מצווה, אתם צריכים לדעת מה כל חבילה כוללת בתוכה ולא רק לסגור חבילת צילום לפי מחיר אלא לפי הצרכים שלכם, יש חבילות צילום שגם כוללת בתוכן צילומי בוק לבר מצווה, ערכית אלבומי תמונות בצורה ייחודית ומקצועית. כל הדברים האלו כוללים בתוכם עלויות ולפעמים חבילת צילום זולות לא כוללות דברים שדרושים כמו אלבומי תמונות עריכות קליפים בוידאו וערכית קליפ בר מצווה שיוקרן על המסכים באולם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צילום בר מצווה - שאלות ותשובות

אחרי לא מעט פניות מלקוחות מתעניינים אספתי כמה שאלות שעולות תמיד בכל סוג של אירוע, יש כמעט את אותם שאלות קבועות.

צילום בר מצווה כולל בתוכו מגוון גדול של חבילות, המחירים מתחילים בעלות של 590 ש”ח ויכולים להגיע עד 5000 ש”ח.

זה תלוי מה כוללת בתוכה כל חבילה, אם מדובר על צילומים מורכבים, אלבומים מעוצבים וצילומי קליפים

יש כמה דברים שלפיו קובעים את סוג חבילת הצילום, אם זה כמות המוזמנים באירוע, התקציב שיש לכל אחד בכדי להשקיע באירוע.

אבל יש כמה דברים חשובים שכדאי להכיר, לכל אירוע מעל 250 מוזמנים צריך להזמין לפחות צלם סטילס אחד וצלם וידאו אחד שיהיו באירוע. 

חבילות צילום לבר מצווה יכולות להיות החל מ 590 ש”ח ולהגיע גם לעשרות אלפי שקלים.

כל זה תלוי בסוג חבילת הצילום אותה בוחרים.

בדרך כלל מומלץ לסגור ברגע שכבר יש לכם תאריך וסגרתם אולם (או כל מקום אחר לחגוג בו).

בגדול גם שבועיים לפני האירוע יכולים להספיק, בשבועיים האלו אתם גם צריכים למצוא זמן לתאם ימי צילום של בוק בר המצווה או של הקליפ.

צילומי בוק לבר מצווה המשמעות שלהם היא בעצם יום שבו צלם האירוע נפגש עם חתן בר המצווה, ומבצעים צילומים או בסטודיו או שעושים צילומי בוק בטבע שאלו נקבעים ביחד עם חתן בר המצווה ולפי מה שהוא אוהב ומתחבר אליו.

הרבה מאוד אנשים שמפשים צלם לבר מצווה, עושים השוואת מחירים ומגלים פערי מחירים גדולים מאוד בין כל צלמי האירועים, אבל בשביל לעשות השוואת מחירים ראשית צריכים להבין בדיוק מה הצרכים שלכם.

אם מדובר על זה שאתם מסתפקים רק בצילום סטילס וצילום וידאו כולל אלבומים, זה בדיוק מה שאתם צריכים לבקש מכל צלם ולפי זה לעשות את השוואת המחירים.

ממש לא, צלם לבר מצווה יכול גם להיות צלם חתונות או כל סוג של אירוע.

 

בהחלט כן, אין עם זה בעיה בכלל, צילום מגנטים הוא כבר מזמן לא רק אטרקציה פשוטה שנועדה להיות מזכרת לאורחים.

היום יש הרבה מאוד צלמי אירועים מקצועיים בעלי כישרון מיוחד בצילום אשר עושים גם צילום והפקת מגנטים באירועים, מה שמאפשר בקלות לבחור צלם מגנטים לבר מצווה שיהיה גם הצלם של האירוע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

לסיכום

שירותי צילום בר המצווה שלנו מוקדשים לספק לך נקודת מבט ייחודית ואמנותית על אבן דרך משמעותית זו בחייך. אנו מבינים את המשמעות העמוקה של טקס בר המצווה ושואפים ללכוד לא רק תמונות אלא את הרגשות הנלווים אליו. המחויבות שלנו למחירים נוחים ואיכותיים מבטיחה שתקבלו חבילת צילום מקיפה במחיר הוגן, החל מ-890 ש”ח בלבד. עם למעלה מ-15 שנות ניסיון, אנו מביאים מומחיות ומקצועיות לכל אירוע, ומבטיחים ששום רגע לא יעבור ללא תיעוד. בין אם אתם חוגגים בכותל, בבית כנסת או בטבע, אנחנו כאן כדי לתפוס את מהות היום המיוחד שלכם. אנו מציעים מגוון פתרונות צילום, ציוד מתקדם ופורטפוליו של המלצות מלקוחות מרוצים. כאשר בוחנים את עלות צילומי בר מצווה, זכרו לתעדף את הצרכים שלכם על פני המחיר בלבד ובחרו בצלם שלא רק מתאים לתקציב שלכם אלא גם מבין את חשיבות האירוע היקר הזה. תודה שהחשבת בנו כצלם בר המצווה שלך, ואנו מצפים להיות חלק מהמסע הבלתי נשכח שלך.

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן