צלם לברית בבת ים

צילום ברית ובריתה בבת ים

מחפשים צלם לברית בבת ים ורוצים לקבל את המחיר המשתלם ביותר ? הגעתם למקום הנכון, אנו מספקים שירות של צילום כל סוגי האירועים בבת ים לרבות צילום ברית ובריתה, הכל תוך מתן דגש על שירות ללא פשרות וצילום מקצועי ואומנותי

לצלמי חתונות יש עין חדה לצילומים גלויים ומרגשים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם לברית בבת ים - למה דווקא ויקטוריה

רוצים לדעת למה לבחור דווקא בי להיות מי שיתעד עבורכם את האירוע, אחרי הכל יש לא מעט צלמי אירועים מאוד מוכשרים, בשביל בחרתי להציג לכם את היתרונות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנוכנה ולבחור בי לתעד עבורכם את אירוע הברית המרגש

רק אצלי תוכלו לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבור צילום הברית בבת ים.

חבילות צילום ברית משתלמות במיוחד החל מ 590 ש”ח בלבד.

יש את הצילום הטכני ויש את הצילום האומנותי, האמונה העיקרית שלי היא שצילום צריך להיות אומנותי ותוך כדי שילוב עם דגש על ההביטים הטכניים שקיימים בצילום.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה ההבדל בין צילום אומנותי לבין צילום טכני ?

צילום אומנותי = לצלם תמונה שתספר סיפור, כלומר לתת את הזווית ואת הראייה האישית של הצלם. תמיד אפשר לצלם את אותה התמונה, אבל כל צלם יצלם בזווית אחרת שתתן סיפור שונה לתמונה. 

לדעת לצלם בצורה אומנותית זה לדעת לראות רגעים מיוחדים, לא תמיד יש רגעים מיוחדים בכל אירוע, אבל בזכות הקומפוזציה הנכונה, כל צילום של רגע יכול להיות משהו מיוחד, צריך לדעת למצוא את הדברים המיוחדים שיש בכל מה שמתרחש באירוע.

רוצים עוד מידע על צילום אומנותי .

אצלי תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים לברית בבת ים, צילומי וידאו באיכות FULL HD, צילומי סטילס מקצועים ואומנותיים, צילום מגנטים לברית בבת ים, הפקת אלבומי תמונות דיגיטליים באיכות הגבוה ביותר.

אנו תמיד שמים לב ודגש רב מאוד על השירות, ויודעים היטב ששירות הוא לא רק ללקוח, אלא גם לאורחים באולם, הקפדה של שירות אדיב ומענה על כל שאלה ובקשה במהלך כל האירוע.

נגן וידאו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בחירת צלם לברית לא צריכה להיות פעולה מסובכת, אבל בכל זאת יש כמה דגשים שצריכים להנחות בכדי שתעשו את הבחירה הנכונה, אתם בטח לא רוצים להצטער על שבחרתם צלם שלא ענה על הדרישות שלכם, כי לא משנה מה תעשו אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,אבל מה שכן אפשר לעשות הוא לבחור בקפידה את הצלם שלכם לאירוע וככה תצליחו להגדיל את הסיכוי למצוא צלם איכותי לאירוע שלכם.

לכן יש כמה דגשים שיכולים לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה, בזכות שמירה על כמה דברים פשוטים, אתם לבטח תצליחו למצוא את הצלם המושלם לאירוע שלכם.

הדגשים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה : 

בדקו המלצות :

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבדוק המלצות על הצלם, אם מצאתם צלם לברית מומלץ כדאי מאוד לבחור בו, אנו מאמינים שלקוחות מרוצים הם אנשי המכירות הטובים ביותר, לכן בכל אירוע אנו תמיד עושים את כל המאמצים לתת לכל לקוח את השירות הטוב ביותר ללא פשרות, זה גם מה שגרום ליותר מ 80% מהלקוחות שלנו להיות לקוחות חוזרים שבוחרים בנו בכל אירוע משפחתי שלהם.

מי מגיע לאירוע :

היום יש המון צלמי אירועים שאומרים שיש לה “צוותים” אבל הצוותים האלו הם לא באמת צוותים, מדובר על פרילנסרים שפשוט עובדים תמורת עמלה אותה הם מעבירים למי שסגרתם מולו, אצלנו אין צוותים, יש אותי ואני נמצא תמיד ומלווה כל אירוע, לא יהיה מצב לעולם שאני סוגר אירוע מול לקוח ושולח מישהו אחר לעשות במקומי את העבודה, אני מאמין שלקוח בוחר בי כי הוא רוצה אותי ולא מישהו אחר.
גם תמיד יש את ההסתכלות של פרילנסר שמגיע לעבוד לעומת הבעלים עצמו של העסק שיפקח על האירוע ויוודא שהכל זורם ומתקתק כמו שצריך.

מחיר הוגן :

תבדקו כמה אתם משלמים ומה אתם מקבלים, כמובן שלכל צלם יש את המחיר שלו, יכול להיות צלם שלא יהיה מוכן לצלם בפחות מ 1500 ש”ח רק צילום סטילס, ויש צלמים סופר מוכשרים שיגבו ממכם שליש ממה שמבקש הצלם האחר, זה לא אומר שהם פחות טובים, אבל המחיר צריך להיות ראילי והגיוני.
תראו מה מציעים לכם הצלמים ולפי זה קבלו החלטה לגבי המחיר.

גלריית עבודות :

תבדקו אם אתם מתחברים לסגנון הצילום, בדקו גלריית עבודות ועד כמה יש לכם חיבור עם סגנון הצילום, אל תשכחו שאת התמונות שאתם רואים היום אתם תראו גם בעוד עשרות שנים, כדאי למצוא צלם שסגנון הצילום שלו הוא משהו שמדבר אליכם.
ככל שיש לצלם גלרייה יותר מגוונת אז זה אומר שיש לו יותר יכולות צילום שכדאי לכם לבחון ולהכיר.

תכירו אותו :

בצעו שיחה קצרה עם הצלם, לא רק השיחות הטכניות הרגילות של “כמה עולה צילום ברית בבת ים ?” אלא נסו קצת לזרום עם השיחה למקומות אחרים, תראו אם יש לכם חיבור עם הצלם, תראו עד כמה הוא קליל, איך הדינמיקה איתו מתנהלת אם אתם רואים את עצמכם מתחברים אליו יותר מאשר לצלמים אחרים, לפעמים זה יהיה שווה אולי לשלם עוד כמה עשרות שקלים בודדים ולהיות עם צלם ברית שיהיה לכם יותר נעים להיות איתו.

 

שאלות ותשבות

העלות של צילום ברית בבת ים מתחילה החל מ 590 ש”ח לצילום סטילס בלבד ויכולה להגיע עד 1800 ש”ח לצילום מלא כולל עריכות וידאו ואלבומי תמונות דיגיטליים.

כמובן שלכל צלם יש את המחיר שלו, אבל קבלו את המחירון שלנו שיעזור לכם לקבל קצת פרופורציה של מחירים.

סוג הצילום

מה כלול בחבילה

מחיר

צילום סטילס

צילום תמונות סטילס במהלך האירוע, עד 3.5 שעות עבודה, כולל עריכת תמונות בסיסית

590 ₪

צילום סטילס + מגנטים לברית בבת ים

צילום תמונות במהלך האירוע כוול הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות + הגדלות מגנט מעוצבות במתנה3

900 ₪

צילום סטילס + מגנטים לברית + צילום וידאו

צילום תמונות במהלך האירוע כולל הפקת מגנטים ללא הגבלת כמות + הגדלות מגנט במתנה + צילום וידאו עם עריכה בסיסית של טקס הברית.

1800 ₪

בהחלט כן, אין שום בעיה עם צלם מגנטים מצלם את האירוע, אבל צריך לדעת להבחין בין צלמי אירועים שגם עושים מגנטים, או צלמי מגנטים שעוברם המגנטים הם רק אטרקציה ולא מדובר על צלמים מקצועים, כאן צריכים לעשות בדיקה מול הצלם ולהסביר לו שהוא צריך להיות גם הצלם של האירוע.

בדרך כלל נהוג בברית מילה לצלם בין 350-450 תמונות סטילס, כמובן שהמטרה של כל צלם היא להביא לכם כמה שיותר תמונות שהוא צילם במהלך האירוע, וגם היום זה הרבה יותר פשוט מאשר בעבר, היום יש מצלמות דיגיטליות מתקדמות שיכולות לצלם לא מעט תמונות גם באירועים קצרים.

זה נכון שצלם שמביא תמונות ברמה גבוה לא צריך לערוך את התמונות, אבל נהוג להעביר עריכה בסיסית על כל התמונות, זאת בכדי שתוכלו אחר כך לפתח את התמונות גם באופן עצמאי.

אצלנו זה סטנדרט שכל התמונות עוברות עריכה בסיסית ואם מזמינים אלבומים אז מבצעים עריכה מלאה בכדי שהתמונות יתאימו לאלבום.

בדרך כלל נהוג לפני ברית לסגור כמה ימים לפני האירוע, הסיבה לכך היא שיש לכם רק שמונה ימים להתארגן לאירוע גם אם תתקשרו באותו היום והתאריך פנוי נשמח לתת לכם שירות, אבל בדרך כלל בשביל שלא יהיה לכם לחץ נסו לסגור כמה ימים לפני האירוע.

פלאי הטכנולוגיה עושים את שלהם, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת אנו נתן לכם את תמונות הסטילס כבר בסיום האירוע.

את התמונות אתם תקבלו על דיסק DVD מהודר ואיכותי בנוסף, עד 4 ימים אחרי האירוע כל התמונות כבר יעלו לענן, אתם תקבלו קישור מיוחד לאיכם לטלפון הנייד ותהיה לכם גישה לכל החיים לתמונות שצולמו והן יהיו מגובות בענן, מתי שרק תרצו תוכלו להוריד את התמונות או להסתכל עליהן וגם לשתף ברשתות חברתיות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן