השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונות בתל אביב במחירים משתלמים במיוחד, חבילות צילום חתונה במרכז עד 5500 ש”ח.

אנו מציעים לכם חבילות צילום מלאות הכוללות את כל מה שאתם צריכים לחתונה, צילומי וידאו לחתונה, צילום סטילס לחתונה, הפקות מגנטים לחתנות ולכל סוגי האירועים, צילום מקצועי באיכות FULL HD באמצעות טכנולוגיית הצילום המתקדמת ביותר בעולם.

צלם חתונות בתל אביב מחיר – כמה עולה צילום חתונה ?

בתחום צילום אירועים לכל צלם יש את המחיר שלו, יש צלמי חתונות שגובים מחירים גבוהים מאוד ויש כאלו שגובים מחירים זולים, יש כמה דברים שקובעים את המחיר במיוחד בתחום כמו צילום חתונות שאין בו מחירון מדויק.

הדברים שקובעים את המחיר :

היצע וביקוש

כמו בכל דבר יש היצע וביקוש שקובעים את מחיר שיווי משקל, בשיא עונת החתונות בתקופת הקיץ, יש יותר חתונות ובהתאם המחיר עולה, בתקופת החורף, ימי בין המצרים וספירת העומר שאלו תקופות שרבים לא מתחתנים בהם המחירים יורדים וזאת בגלל שצלמי החתונות רוצים לעבוד ולכן המחירים יורדים.

הערכה עצמית

כל צלם יכול להעריך את העבודה שלו בכמה שהוא רוצה, יש צלם שמעריך את עצמו במחירים גבוהים מאוד ויש צלמים שמבינים שהם רוצים לעבוד ונותנים לזוגות מחירים הוגנים, אין שום קשר בין המחיר שהצלם לוקח על צילום חתונה לבין איכות הצילום.

יכול להיות צלם שיגבה ממכם מחיר גבוה מאוד ואתם לא תתחברו בכלל לתמונות שלו ויש צלם שיגבה ממכם מחיר הרבה יותר זול ואתם תתחברו לתמונות שלו.

ניסיון

צלם יותר מנוסה יגבה מחיר יותר גבוה בדרך כלל, הסיבה לכך היא בגלל שהוא כבר צבר לעצמו קהל לקוחות שחוזר אליו בכל פעם מחדש, לעומת צלם חתונות שהוא רק בתחילת הדרך ומנסה אסטרטגיה של חדירה לשוק ומוכן לעבוד במחירים הרבה יותר נמוכים.

חבילת הצילום

ככל שיש יותר דברים בחבילת הצילום היא באופן טבעי תעלה יותר, חבילת צילום בסיסית יותר תעלה הרבה פחות מחבילה הכוללת בתוכה עוד המון דברים אחרים, ישם חבילות צילום הכוללות רק צילום סטילס תעלה הרבה יותר מחבילת צילום הכוללת עיצוב אלבומים, צילומי טראש וצילומי וידאו ורחף.

המיקום של הצלם

אם אתם מתחתנים בתל אביב, כדאי מאוד להזמין צלם חתונות שמגיע מאזור תל אביב או המרכז, הסיבה לכך היא שכל צלם לוקח בחשבון בהצעת המחיר שלו את עלויות וזמני הנסיעה עד לאולם בו חוגגים וגם את החזרה, כל אלו יכולים להעלות או להוזיל את החבילה במאות שקלים.

מחירים של חבילות צילום חתונה בתל אביב

לכל צלם חתונות בתל אביב יש את המחיר שלו, אבל בשביל שתוכלו לקבל הערכת סדר גודל כמה אתם צריכים לשלם על צילום חתונה, הבאנו לכם את המחירים שלנו שיעזרו לכם.

חבילת צילום מחיר מידע נוסף
בסיסית 3500 ש”ח חבילה הכוללת צילום סטילס בלבד ביום החתונה, ליווי של הזוג רק מהאולם. (החבילה לא כוללת צילומי חוץ וצילומים בסלון כלות)
בסיסית + וידאו 5500 ₪ צילום סטילס במהלך כל היום לרבות צילום סלון כלות, כולל וידאו מלא במהלך היום בנוסף עריכות וידאו ועריכות תמונות לאלבום, כולל 3 אלבומי תמונות דיגיטליים.
חבילת צילום מלאה 7950 ש”ח צילום סטילס מלא למהלך כל היום + צילום וידאו במהלך היום + צילום מגנטים איכותיים במהלך החתונה.

צלם חתונות בתל אביב – שאלות ותשובות

תמיד עולות לא מעט שאלות לפני שבוחרים צלם לחתונה, אספנו את השאלות המרכזיות שתמיד עולות והבאנו לכם תשובות מלאות ומקצועיות לכל שאלה.

כמה עולה צילום חתונה ?

מחיר של צילום חתונה נע החל מ 1500 ש”ח לחבילה בסיסית ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים עבור חבילת צילום הכוללות מספר צלמים, צילומים מיוחדים כמו צילומי טראש וצילומי save the date .

האם צלם מגנטים יכול להיות צלם לחתונה ?

בהחלט כן, היום יש הרבה מאוד צלמי חתונות מקצועיים מאוד שעושים גם צילום מגנטים במקביל לעבודתם בתור צלמי חתונות.

בנוסף יש הרבה צלמי מגנטים שעם הזמן צברו ניסיון ועבורם צילום מגנטים זאת כבר מזמן לא רק אטרקציה, אלא הם לקחו את הצילום צעד קדימה ועובדים עם ציוד צילום מתקדם במיוחד (לפעמים יש צלמי חתונות שאין להם ציוד מקצועי כמו של צלמי מגנטים).

מה חשוב לבדוק מול צלם חתונות בתל אביב ?

הדבר החשוב ביותר עוד לפני המחיר, הוא החיבור האישי, אל תשכחו שיום החתונה הוא יום מאוד עמוס ולחוץ, ביום כזה אתם בטח לא רוצים שיהיה לכם מישהו שנמצא איתכם והוא לא נעים או חברותי, אתם צריכים למצוא צלם חתונות שיהיה קליל כיפי וזורם, כזה שתוכלו להעביר איתו יום שלם בכיף.
בנוסף הוא נמצא איתכם במהלך האירוע, הוא מסתובב בין 350-400 האורחים שלכם, הוא צריך להיות אדיב וסימפטי לכל האורחים בחתונה.

מה חשוב שיהיה כתוב בהסכם מול צלם חתונות בתל אביב ?

תאריך החתונה

שתאריך החתונה זה דבר ברור שכתוב בכל הסכם מול צלם חתונות בתל אביב אבל אל תתפשרו על זה, תדאגו שזה יופיע, בנוסף כדאי מאוד יומיים לפני האירוע להתקשר לכל נותני השירות שלכם בחתונה ולוודא איתם שהם זוכרים ומודעים לחתונה.

מחיר

כמה משלמים, מתי משלמים, איך משלמים, תנאי התשלום צריכים להיות ברורים וכתובים, אם יש תשלום של דמי קדימה לחתונה, מהו התשלום הסופי.

בדרך כלל נהוג לתת דמי קדימה בגובה 5-10% את ההשלמה ל 80% מגובה התשלום נהוג לתת בסיום יום הצילומים בערב החתונה ואת יתרת ה 20% הנוספים אחרי שקיבלתם את כל החומרים, צילומי הוידאו, הסטליס והאלבומים.

מי מגיע

סגרתם מול צלם חתונות בתל אביב, חשוב מאוד לוודא מי מגיע לצלם את החתונה, יש כאלו צלמי חתונות שאומרים שיש להם “צוותים” אותם צוותים של צילום אלו בעצם קבלני משנה, קבלני המשנה מגיעים עושים את כל החתונה ומעבירים עמלה או שעובדים בסכום נמוך מאוד תחת השם של מי שסגרתם מולו.
אל תשכחו שמי שמגיע בתור קבלן משנה בדרך כלל לא יעשה אקסטרא מיילים, אבל יכול מאוד להיות שגם ההיפך ואתם תרוויחו צלמים סופר מקצועיים וטובים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן