צלם לברית בתל אביב

צילום ברית וצילום בריתה בתל אביב

050-5419253

לצלמי חתונות יש עין חדה לצילומים גלויים ומרגשים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם לברית בתל אביב - מה שבאמת חשוב לדעת

מחפשים צלם לברית בתל אביב רוצים לקבל את המחיר המשתלם ביותר ? הגעתם למקום הנכון ! אצלי תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לצילום ברית או בריתה בתל אביב והכל במחירים הזולים והמשתלמים ביותר. 

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לברית יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת על בחירה נכונה, כי בחירת צלם היא לא רק לפי המחיר.

העולם שייך לצעירים : או לפחות לאלו שמרגישים צעירים, אני לא אומר שכל הצלמים חייבים להיות צעירים, אבל שמדובר על אירועים אני בהחלט בטוח שכדאי שיהיה לכם צלם שהוא קליל וכיפי, לא משנה איזה סוג אירוע אתם חוגגים, כל אירוע זאת שמחה ענקית, אתם לא רוצים שיסתובב בין האורחים שלכם צלם שעובד כמו רובוט ורק מצלם טכני, אתם רוצים שיהיה לכם שיזרום אתיכם ועם האורחים שלכם.

תעצרו את החיפושים : אם היה מדובר על ארגון אירוע כמו חתונה, שיש לכם את כל הזמן שאתם רוצים להתארגן אז אין בעיה להסתובב בין כמה ספקים, להתקשר להתמקח על המחיר, למצוא צלם חתונות שיתן לכם עוד כמה דברים מעבר למה שכל האחרים נותנים, בברית הדברים הם שונים, אין לכם הרבה זמן להתחיל לבדוק בין עשרות צלמים, אז חשוב למצוא צלם שיכול לתת לכם את כל מה שאתם רוצים לברית, אם זה צילום מגנטים לברית, צילום וידאו, אלבומים וכל מה שעוד אתם צריכים.

תבדקו מה אתם מקבלים : ושאני אומר תבדקו מה אתם מקבלים אני לא מתכוון לעוד מגנט גדול אחד פחות או יותר, אני מתכוון לאיך התמונות והוידאו שאתם מקבלים, תראו אם אתם מתחברים לסגנון הצילום, צילום בריתה וברית או יותר נכון צילום אירועים הוא שונה מאוד מצילום טבע ונוף, צלם אירועים צריך לדעת למצוא את הזוויות הנכונות, לדעת להיות “זבוב בחדר” כזה שרואה את כולם ולא מפריע להם, אבל יחד עם זאת צלם לברית בתל אביב צריך לדעת לעבור בין האורחים שהם מתקהלים סביב הכסא של הסנדק ולהצליח לצלם את כל הטקס.

גיבוי זה לא רק אחרי האירוע : חשוב מאוד לוודא שהצלם שלכם מגיע עם ציוד גיבוי, לא רק שיגבה את התמונות אחרי האירוע, ציוד גיבוי הוא חובה, אם הזמנתם צלם לבריתה והמצלמה הפסיקה לתפקד, חשוב מאוד מאוד במקרה כזה שיהיה לו ציוד גיבוי מלא אתם לא רוצים לגלות שפתאום אין לכם צלם באירוע שמצלם ומתעד את כל האירוע.

לא עובדים עם סטופר : סגרתם מול צלם שעות עבודה, כי ככה זה עובד, היום נהוג שצלמים יש להם שעת התחלה ושעת סיום לאירוע, אבל צריכים גם שיהיה לכם צלם שלא יהיה לחוץ, לא תמיד האירוע מסתיים בזמן ויש מקרים שאתם צריכים את הצלם שיהיה איתכם גם אחרי השעות שסגרתם מולו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

למה דווקא אני

יש המון צלמים מוכשרים, אבל אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בי להיות צלמת לאירוע בריתה שלכם, אז הנה כמה סיבות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור בי להיות צלמת באירוע שלכם.

לכל אירוע אני מביא איתי ניסיון של שנים בצילום אירועים, ולא מדובר רק על כמה שנים בודדות.

אני באמת אוהב את מה שאני עושה, אחרי שנים של צילומי וידאו באולפנים הגדולים ביותר בארץ, צילומי הפקות ענק, האירועים זה מה שאני הכי אוהב, בגלל זה בחרתי לעסוק רק בצילום אירועים ולא בצילום של נופים, טבע ודברים נוספים.

יש המון צלמי אירועים ולכל אחד יש מחיר משלו, זה בסדר וזה מקובל שיש כאלו שרוצים לגבות מחיר גבוה. (זה כבר לא עניין של אגו) זה בא מהמקום שאומר שצריך לעבוד במחיר הוגן לכל כיס, שלא יהיה אחד שלא יוכל להרשות לצלם ולתעד את האירוע שלו בגלל המחיר, אני מאמין ששירות ללקוח לא מתחיל רק באיך אתה מתייחס אליו, אלא גם במחיר משתלם ולכן עושה הכל להביא את המחירים המשתלמים וההוגנים ביותר.

“אנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים” במקום להשקיע אלפי שקלים בפרסום, אני משקיע את כל המאמצים שלי בלתת לכל לקוח את השירות הכי טוב שיש, עד היום זה עובד ויותר מ 85% בערך מהלקוחות שלי אלו לקוחות שבאו מהמלצות, אני מתחייב לתת לכל אחד את השירות, את הסבלנות ואת ההקשבה שבאמת אנשים צריכים, כי להזמין צלם לברית זה לר מישהו שיעמוד עם מלמה ויצלם כמו רובוט, צלם לברית צריך להיות מלא ברגש לתעד רעים מיוחדים.

אני באמת אוהב לצלם אירועים, אני מרגיש בר מזל שאני מצליח להתפרנס גם ממשהו שאני מאוד אוהב אותו.

ובזכות האהבה הגדולה הזאת לצילום אני רוכש בכל פעם את ציוד הצילום המתקדם ביותר שרק יוצא אני בין הראשונים לרכוש כל דבר חדש שקורה בעולם הצילום, כל הדברים האלו זה רווח ישיר של הלקוחות שלי שזוכים לקבל תמונות יותר חדות, יותר מקצועיות והכי חשוב תמונות בראייה אומנותית בשילוב עם עבודה בדרכים הטכניות והמסורתיות.

אני יודע שלצילום ברית אין לכם יותר מידי זמן להתארגן, אצלי תקבלו את השירות גם מהיום להיום (במידה ואני פנוי), בלי יותר מידי חוזים מסובכים, כל הפרטים יהיו סגורים בהודעת טקסט פשוטה בווצאפ, דוגמאות וסרטונים שאשמח לשלוח לכל אחד שרק ירצה לראות עוד דוגמאות או משהו שלא מספק אותו.

בשביל להיות צלם לברית בתל אביב, זה לא רק להיות צלם רגיל, זה לדעת להכיר את העיר להבין שאם מזמינים אותך לאירוע באחד מאולמות האירועים באזור נמל תל אביב ולמרות שיש שם חנוין ענק הוא לא תמיד פנוי ויש המון מקרים שכל החניון מלא, זה לדעת להגיע ממקום למקום על דו גלגלי, לדעת למצוא חנייה שמגיעים רכב, להכיר את המקומות המיוחדים ביותר בהם ניתן לצלם ליד כל אולם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

נגן וידאו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן