צלם חתונות במרכז

ויקטוריה צילום אירועים איתכם ברגעים היפים של החיים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונות במרכז - עושים את הבחירה הנכונה

כשזה מגיע לנושא של בחירת צלם חתונות במרכז, יש הרבה מאוד דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון, הרבה  זוגות לפני חתונה מבצעים את הבחירה של צלם לחתונה במרכז רק לפי פרמטר אחד, והוא לא אחר מאשר המחיר, אין ספק שמחיר הוא בהחלט פרמטר משמעותי בקבלת החלטות רבות, אבל רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם לחתונה שלכם רק לפי המחיר, הנה כמה דברים שכדאי מאוד שתכירו ותדעו איך לבחור צלם חתונות שיענה על הדרישות שלכם ויהיה מתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. (גם אם זה יעלה לכם קצת יותר)

צלם חתונות במרכז
צלם חתונות מקצועי

חבילות צילום עד 5000 ש"ח

תוכלו למצוא מגוון של חבילות שיתאימו לתקציב שלכם החל מ 2500 ש”ח בלבד, לחבילת צילום מושלמת הכוללת בתוכה את כל מה שאתם צריכים לצילום החתונה שלכם. חבילות צילום בסיסית לחתונה במחיר של 3900 ש”ח בלבד וחבילות צילום מורחבות לחתונה במחיר סופר הוגן ומשתלם. מחירים הוגנים ומשתלמים לכל כיס. הכל מתוך אמונה וחלום ליצור מציאות אחרת לזוגות ולהעניק לכם את הצילום הטוב ביותר לחתונה ללא פשרות על איכות וישרות והכי חשוב מחיר הוגן ושפוי.

צלם חתונות במרכז - למה דווקא אנחנו

אתם בטח שואלים את עצמכם למה לבחור דווקא בי להיות הצלם בחתונה שלכם, וזה בסדר, אז החלטתי להביא לכם כמה סיבות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אצלי תוכלו למצוא חבילות צילום לחתונה במחיר הזול והמשתלם ביותר, כל זה ללא פשרות על האיכות או על הציוד צילום שאיתו אני עובד.

מוזמנים לראות את גלריית העבודות ולפי זה להחילט ולראות את האיכות שאתם מקבלים במחיר זול ומשתלם במיוחד.

בנוסף תמצאו אצלי חבילות צילום מלאות לחתונה החל מ 3000 ש”ח בלבד. 

האמת שהחיבור למצלמה והאהבה האינסופית שלי לתחום הצילום הם אלו שמביאים אותי בכל פעם מחדש לקנות כל טרנד חדש שרק יוצא  בעולם הצילום.

אני תמידי בין הראשונים לקנות את העדשות מהדור החדש שרק יוצאות, איך ש CANON מוציאים מצלמה חדשה אני מיד מגייס את הכסף ורץ לקנות לעצמי מצלמה כזאת, והיפנים האלו מוצאים מצלמות חדשות בקצב מסחרר, אז לכם בתור לקוחות יש את היתרון להנות מצילום ברמה הגבוה ביותר שיש ומאיכות התמונה הכי מתקדמת שאפשר להשיג.

אחרי לא מעט אירועים, צברתי גם הרבה מאוד המלצות והרבה מאוד לקוחות מרוצים שבוחרים להמליץ עליי לחברים ומשפחה בכל אירוע שהם חוגגים.

 

אני מאמין שאנשי המכירות הטובים ביותר הם לקוחות מרוצים, לכן אני בכל אירוע נותן מעצמי את כל מה שאני יכול בשביל שכל הלקוחות שלי מרוצים, לא סתם יותר מ 70% מהאירועים שלי זה לקוחות חוזרים ולקוחות שמגיעים מהמלצות.

אצל תוכלו למצוא את כל שירותי הצילום לאירוע שלכם, אם אתם מחפשים צלם חתונות שיתן לכם כל מה שאתם זקוקים לאירוע שלכם מבחינת צילום אצלי תוכלו למצוא את, לרבות צילומי וידאו, צילומי טראש, צילום מגנטים לחתונות והפקות של קליפים לכל סוגי האירועים.

בנוסף תמצאו אצלי עריכות אלבומים, עריכות וידאו מתקדמות או במילים אחרות, את כל מה שאתם באמת צריכים בשביל שתהיה לכם מזכרת מדהימה מהחתונה המיוחדת שלכם.

לא משנה מתי החתונה שלכם, גם אם היא מתקיימת מחר ואתם בלי צלם ואני פנוי, הרווחתם, אין אצלי דברים כאלו של תאריכים מיוחדים וכו’, אבל אם התאריך סגור מול זוג גם תמורת מיליון דולר אני לא מבאס להם את החתונה, מי שסגר איתי זה כי הוא רוצה אותי ולא אחרים, אבל אם אני פנוי, לא משנה איפה במרכז החתונה שלכם מתקיימת, אני אהיה זמין עבורכם בכל מקום וזמן.

צלם חתונות זול_
צלם חתונות מקצועי
צלם חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם חתונות במרכז - שאלות ותשובות

אספתי את כל השאלות שאנשים שואלים על בחירת צלם לחתונה שלהם, כל מה שמעניין אותם וחשוב להם לדעת, אתם יכולים פשוט להתקשר ולקבל ת כל הפרטים, או לקרוא כאן את כל מה שבאמת חשוב לדעת.

האמת שזה הדבר הראשון שמעניין את כולם, כמה הם הולכים לשלם.

למרות שהמחיר משתנה בהתאם לחבילה שאותה מזמינים, שירות של צילום חתונה במרכז יכול להתחיל מ 3000 ש”ח לחבילה בסיסית של וידאו וסטיס עם אלבומים, ויכול להגיע גם ליותר מ 20 אלף שקלים, שכאן מדובר בעריכות מיוחדות, הזמנה של צילומי רחפן ועוד תוספות שאנשים מוסיפים, כמו למשל צילומי טראש, צילומי זוגיות עם וידאו בחו”ל ועוד לא מעט דברים.

נכון שזה קצת מוזר שהמחיר מתחיל ב 3000 ש”ח, ועובר עד ל 20 אלף שקלים, אבל בהחלט יש לכך מספר גורמים שקובעים את המחיר.

שוב מדברים על כסף, נכון גם על התהליך עצמו שואלים, אבל בחרתי להתמקד דווקא במה שהכי מעניין את כולם.

נושא התשלומים אצל כל צלם חתונות עובד בשיטה אחרת, אצלי למשל נהוג לשלם דמי קדימה בגובה 10% מהעסקה, אחרי הכל גם אני צריך את הביטחון שלי שאנחנו סגורים, עם כמה שזה מצער, בדרך את דמי הקדימה נהוג לא להחזיר במקרה של ביטול.

אבל יש רק מקרה אחד של ביטול שבו אני מחזיר את דמי הקדימה וזה עם הזוג החליט (לא עלינו רחוק מאיתנו, טפו טפו חמסה) שהם לא מקיימים את החתונה, אם מדובר נניח על מקרה שמשנים תאריך ואני תפוס בתאריך שמשנים, אז במקרה כזה לא מוחזרים דמי הקדימה.

אבל בגדול את התשלום נהוג לחלק :

10% – ביום הסגירה 

70% – אחרי האירוע, כלומר שיהיה תשלום או צ’ק דחוי ליום האירוע.

20% – נוספים אותם משלמים אחרי שלקחתם את האלבומים שלכם וראיתם שהוידאו שאותו בחרתם ערוך והכל בסדר מבחינתכם.

מי שיצלם בחתונה שלכם זה רק צלם לחתונה במרכז מקצועי ומיומן. ובשונה מחברות צילום אירועים שלא יודעים עד יום החתונה מי יהיה הצלם שלהם ופוגשים אותו בפעם הראשונה רק כשהוא מגיע לצלם, הרי זה ברור לכל זוג שמתחתן, שחשוב גם החיבור האישי עם הצלם, ובגלל זה הם מגיעים ומחפשים צלם חתונות מומלץ.

את התמונות מהחתונה נהוג לקבל בדרך כלל כשבועיים מיום האירוע, אחרי עריכה ואת האלובמים בדרך כלל זה חודש שלם, אחרי שיש את האישור של הזוג על הסקיצות ועל התמונות שנבחרו לאלבום, הוא יוצא לדפוס ובתוך ימים ספורים מרגע האישור מקבלים את האלבומים, כאן יכולים להיות עיכובים שמגיעים רק בגלל הזוגות שמתקשים לפעמים לבחור את התמונות לאלבום שלהם.

כמות הצלמים באירוע משתנה בהתאם לכמות המוזמנים באירוע ובהתאם למה שהלקוח מבקש, נהוג לאירועים של עד 150-200 מוזמנים להביא צלם סטילס אחד ועוד צלם וידאו אחד, אבל אם רוצים אפשר להוסיף גם מצלמת מנוף (מצלמת רחף) ואז מגיעים ל 3 מצלמות באירוע, לאירועים של 300-350 מזומנים נהוג בדרך כלל להביא צלם נוסף, צלם סטילס אחד שצמוד למשפחה הקרובה, לזוג המתחתן וכמובן עוד צלם וידאו אחד לפחות שידאג לתעד את החופה ואת הרגעים החשובים באירוע.

האמת שזה מגיע לכמות תמונות, אין מינימון של תמונות שמובטח, או מקסימום תמונות שאפשר להבטיח.

פעם בעבר בימי הצילום באמצעות פילים היו מוכרים כמות של תמונות, כלומר היו מוכרים 200 תמונות, שזה כמובן כולל הפיתוח של התמונה, אבל היום הברים שונים ויש מצלמה דיגיטלית ואפשר להוציא המון תמונות ברגע אחד, יש אפשרות של צילום בכל קליק במצלמה גם 3 תמונות, אם בעבר היו מקדישים המון זמן לכיוון הפוקוס במצלמה וגם היו מוכנים עם מי שמצלמים אותו, היום אפשר בקלות רק ללחוץ על כפתור ולהביא תמונות ברמה מאוד גבוה, וגם אם התמונות לא כמו שרוצים, אפשר לערוך את התמונות עם תוכנות פוטושופ מתקדמת.

את הצילומים של החתונה מתחילים עוד בסטודיו של עיצוב השיער ביחד עם הכלה, משם ממשיכים ביחד עם החתן להתארגנות שלו וקצת צילומים של החתן ביום אירוע, מיד אחרי הפגישה אנחנו יוצאים ביחד לצילומי חוץ, יש לא מעט מקומות שבהם אפשר לעשות צילומי חוץ מיוחדים, כמובן שחושוב מאוד להכיר את האזור מסביב לכל אולם אירועים, כי אתם בטח גם לא רוצים להיכנס באיחור לאולם, אני יכול להעיד על עצמי שאני בדרך כלל לפני אירועים במקומות שאני ל אמכיר כל כך אני כמה ימים לפני האירוע הולך לחפש לוקשיינים לצילומים.

אחרי הצילומים של צילומי חוץ, אנו נגיע לאולם ונעשה צילומי משפחה, ואז נמשיך יחד לצלם עד לסיום האירוע.

 

את צילומי הזוגיות נהוג לעשות לפחות חודש לפני האירוע, זה בגלל שיש גם הרבה זוגות שרוצים לשים את התמונה שלהם בהזמנה לחתונה, לכן לפני זה חייבים שיהיה זמן, אם גם רוצים להזמין מצגת לחתונה שתופיע על המסכים באולם במהלך האירוע, צריך שיהיו תמונות ויהיה אפשר לערוך מצגת, אחרת מה שוות התמונות האלו והאירוע אם לא משתמשים בהם.

כמה יעלו צילומי זוגיות ? 

יש מקרים בהם הרבה מאוד זוגות  בוחרים לוותר על צילומי זוגיות, הסיב לכך בדרך כלל בגלל התקציב וגם מתוך ההבנה שלא באמת יהיה מישהו שיראה את התמונות האלו חוץ מהזוג עצמו, אבל מי שזה באמתחשוב לו מסזמין שירות של צילומי זוגיות.

המחיר של צילומי זוגויות, הוא בדרך כלל בין 900-1200 ש”ח ליום ציולמים מלא.

אבל אם אתם מזמינים שירות של צילום חתונה מלא בחבילה בדרך כלל תקבלו בתוך החבילה מתנה את צילומי הזוגיות או צילומי הטראש.

צלמי צילומים הם מספרי סיפורים חזותיים מיומנים אשר לוכדים את המהות של יחידים או קבוצות באמצעות טכניקות קומפוזיציה, תאורה ותנוחה מומחים.
צילום אירועים
צילום חתונות_
צלם חתונות עד 5000 שקלים חדשים
צלם חתונות במרכז
צלם חתונה זול
צלם אירועים זול
צלם וידאו לחתונה
צלם חתונות זול מאוד
צלם לחתונה
העין החדה והמומחיות הטכנית שלהם מבטיחים שהזיכרונות יהפכו לנרטיבים ויזואליים נצחיים.
כמה תמונות מקבלים מהצלם באירוע קטן
האם 5000 ש"ח זה הרבה לצלם חתונות
הם שולטים באיזון בין צילום גלוי לצילום.
צלם אירועים

עושים את הבחירה הנכונה צילום חתונות מקצועי

נגן וידאו

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן