צילום וידאו לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

חתונות הן אחד האירועים החשובים ביותר בחיים. זהו התכנסות של שתי משפחות והתחלה של משפחה חדשה. לרוב הבנות יש חזיונות מאוד מיוחדים לגבי איך החתונה שלהן צריכה להתנהל ותוכניות מאוד מורכבות לגבי איך לעשות את זה. אין אחת שלא חולמת על יום החתונה שלה כבר מגיל 4 , לכן צילום וידאו לחתונה הוא חלק בלתי נפרד מכל התכנון הזה, הצילום שיתעד את האירוע המיוחד שכל אחת מחכה לו כבר המון שנים, מסיבה זו ומסיבות רבות אחרות, סרטוני חתונה וצילום הפכו לז’אנר משל עצמם בכל הנוגע לתחומים שלהם. צלמי וידיאו רבים וצלמים שזכו לשמצה בגלל שהם שולטים בטריקים של צילומים מדהימים ושימוש בטכניקות צילום וידאו מורכבות ומיוחדות, כל זאת בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, עבודה יסודית ומקצועית ומעל הכל הבנה והכרה של טכניקות צילום וידאו.

להלן מספר טיפים לצלמי וידאו וצלמים שאפתנים לחתונה.

1. הכירו את הלקוחות שלכם. זה יכול להיות משימה חסרת תועלת עבור חלק, אבל תאמין לי כשאני אומר שהצעד הזה הוא החשוב ביותר. בעוד שרבים היו מסתובבים ומצלמים, אתה בהחלט בולט אם אתה מסוגל לספר סיפור על הלקוחות שלך. זה יכול להיות רק אם הצלם מסוגל לקבל תובנה לגבי חייהם של הלקוחות שלו. בתור צלם אתה צריך קודם להכיר את האנשים שמולם אתה עומד, רק ככה תדע מה הם אוהבים ואיז תמונות נכון לצלם בכדי להצליח להביא לזוג את התמונות שגם בעוד שנים רבות שהם יסתכלו עליהם הם ידעו שאלו תמונות מיוחדות, זה הצעד הראשון שיזעור לך להבין איך להיות צלם חתונות ואיך להתמקצע בעסק הזה בצורה הטובה ביותר.

צילום וידאו לחתונה

2. למד את שכבת המיקום. אתה אמור להיות מסוגל לדעת היכן הדברים יוגדרו בחתונה וכן מקומות קבלת פנים. בדרך זו תוכלו לדעת אילו תמונות או קטעי וידאו לצלם בנקודות מסוימות באזור, ותוכלו למפות את המסלולים הטובים ביותר שצריך לקחת כדי להגיע מחלק אחד של המקום לחלק אחר.
מהרגע שנכנסת בתור צלם לאולם האירועים, תעשה במקום סיבוב קצר, תדע בדיוק איפה אתה נמצא, איפה כל דבר קורה, בזכות הגישה הזאת שאתה מכיר את השטח בצורה הטובה ביותר יכול להתנהל נכון באירוע.

3. ערכו כמה צילומי מבחן. אולי יש לך את הציוד הטוב ביותר, אבל זה עדיין לא כואב אם תנסה לעשות כמה צילומי מבחן רק כדי שתוכל להעריך את השילוב הנכון בין מהירות תריס וצמצם ואיזון אור לבן. בדרך זו, תהיה לך תחושה של התאורה והמיקום הנכונים של הקומפוזציות שלך. הכרת השטח כוללת גם הכרת התאורה, כיוון נכון של הציוד לפני התחלת העבודה.

4. צור רשימת דברים שצריך לצלם. זו רשימה של כל האירועים החשובים והאנשים שבני הזוג היו רוצים להצטלם או לצלם עליהם סרטון. בדרך זו תוכלו גם לקבוע ציפיות ולהעריך את דרישות הלקוחות שלכם.

5. תמיד היו מוכנים. הביאו חבילות סוללות נוספות וכרטיסי זיכרון. וודא כי כל הציוד שלך נקי ומתוחזק כראוי, כך שלא תיתקל בתקלות או קשיים בציוד שלך. או כל דבר אחר שיכול לגרום לך בתור צלם לחוסר עבודה רציפה ומקצועית

6. היו בקשר עם מנהל האירוע. שמירה על קשר ישיר עם מנהל האירוע, יש רגעים בהם צלם וידאו יוצא להפסקה קצרה ומתחיל חלק משמעותי בצילום החתונה, במקרה זה כדאי מאוד לשמור על קשר עם מנהל האירוע שידע לתזכר ולהעיר לכם באם מתחיל חלק חשוב שצריך לתעד, כמו חגיגת יומהולדת למישהו קרוב והוצאה של עוגה שהזוג ביקש להביא לבעל השמחה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן