איך בוחרים צלם מגנטים לברית? 7 טיפים שחשוב שתכירו לפני שאתם סוגרים עם צלם

העין החדה והמומחיות הטכנית שלהם מבטיחים שהזיכרונות יהפכו לנרטיבים ויזואליים נצחיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

צלם מגנטים מהווה תוספת נהדרת לכל אירוע, בפרט כשמדובר בברית. שירותיו מאפשרים לכם לתעד את האירוע, ומאפשרים לשאר משתתפי האירוע לקבל את התמונות שצולמו שלהם על המקום. זהו קונספט נהדר, ההופך לאחרונה לנחשק וחם. רוצים לשכור צלם מגנטים לברית, אך אתם לא בטוחים מה צריך לדעת מראש? במאמר זה נציג שבעה טיפים שחשוב להכיר לפני שסוגרים עם צלם מגנטים.

צילום מגנטים – מה זה

צילום מגנטים הינו תחום מתפתח ולוהט, המקנה למארגני אירועים לאפשר למשתתפים לקבל צילומים שלהם על המקום, בצורת מגנטים – את מגנטים אלו אפשר לתלות על המקרר, על הדלת, או סתם לשמור במגירה במטרה להעלות, יום אחד, זכרונות יפים. זהו תחום מרתק, בעל ביקוש רב, זמינות מצומצמת והיצע עצום. 

שבעה טיפים לבחירת צלם מגנטים לברית

היות והביקוש, ההיצע והזמינות של צלמי מגנטים, בתקופה בה אנו חיים, נזיל ולא תמיד נגיש, הכנו לכם שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר עבורכם. בכדי לבחור בצלם המגנטים הטוב ביותר, מומלץ להכיר את שבעת הטיפים הבאים:

1. תבינו את הצרכים שלכם

הטיפ הראשון – והחשוב ביותר – שתוכלו ליישם, הינו הבנת הצרכים שלכם. תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות: מה התקציב שלכם? לאיזה סטייל אומנותי\צילומי אתם מתחברים? האם יש לכם פעולות תיעוד אחרות לאירוע (צילום סטילס, צילום וידאו וכד’), או שמא זהו מדיום התיעוד היחידי שברצונכם\ביכולתכם לרכוש? תשובה על שאלות אלו תוביל אתכם לתחילת החיפוש שלכם אחר צלם מגנטים לתיעוד האירוע ברגל ימין.

2. סגנון צילום

נגענו בפסקה הקודמת בסגנון הצילום של צלם המגנטים – בפסקה זו נסביר בהרחבה על מונח זה. סגנון אומנותי\צילומי, או במילים אחרות – סטייל – הינו צורת הצילום של צלם המגנטים שאת שירותיו אתם תשכרו. לכל צלם יש את הנישה שלו. צלמים מסויימים יבחרו בתיעוד נטו של משתתפי האירוע, בעוד שצלמים אחרים ידגלו ביצירה המשלבת יותר אומנות ותחכום בכל תמונה. חשוב להבין מהו הסטייל המועדף עליכם לפני שתפנו לצלם מגנטים במטרה לשכור את שירותיו. את הבנה זו ניתן להשיג בעזרת מעבר על תיקי עבודות שונים – עוד על כך בהמשך.

3. קראו ביקורות והמלצות על צלמים פוטנציאלים

חשוב וממולץ לקרוא ביקורות והמלצות על מספר צלמים. כפי שכבר ביססנו – לכל צלם יש את הסגנון שלו. בנוסף לכך, קיים פרמטר נוסף בקונספט המסובך הזה, שהינו שכירת צלם מגנטים לתיעוד אירוע – לכל צלם יש את הניסיון שלו, את ההמלצות שלו ואת התוצאות המוכחות בשטח שהוא מביא איתו. פרמטר זה ישפיע גם על המחיר שצלם המגנטים לוקח, על הזמינות שלו ואף על הסבירות שיהיה מעוניין בעבודה משותפת איתכם.

4. השוו בין מחירים והצעות שונות

לאחר שלמדתם קצת את התחום – ראיתם סגנונות שונים, קראתם ביקורות והמלצות, הגיע הזמן להשוות בין מחירים והצעות שונות. לפי הנתונים שלמדתם עד כה, נסו לפנות לצלמים הנכנסים במסגרת הנקודות שהצבתם לעצמכם. לרוב הצלמים יהיה מחירון מוכן לכל סוג וטיב אירוע. מומלץ לעבור ולהשוות את המחירים של מספר צלמי מגנטים, בכדי למצוא את הדיל הטוב ביותר עבורכם, בהתאם לציפיות, למשאבים ולצרכים שלכם משכירת של שירותי הצלם.

5. עברו היטב על תיק העבודות

עכשיו כשמצאתם את הצלמים הרלוונטיים, השוותם מחירים וביססתם את הקונספט אותו אתם מחפשים, הגיע הרגע לחזור צעד אחורה, ולהסתכל על תיק העבודות של הצלם כקולקטיב. בעת מעבר על תיק העבודות, חפשו את הפרטים הבאים: האם משתתפי האירוע נראים מרוצים? האם התמונות עומדות בסטנדרט מקצועי? האם המגנטים עצמם עמידים, איכותיים ומקצועיים? האם הסטייל אכן תואם את הנטייה היצירתית שלכם? שימת לב למאפיינים אלו תוביל לשכירת צלם המגנטים האופטימלי והאידאלי ביותר עבורכם.

6. בדקו זמינות

היות ותחום צילום המגנטים לאירועים בעל ביקוש רב כיום, סביר כי הזמינות של הצלמים המבוקשים בשוק תהיה נזילה ותלויה אף במזל לעיתים. מומלץ לברר עם כמה צלמים פוטנציאלים במקביל, בכדי לא “לשים את כל הביצים בסל אחד” ו”להיתקע לבסוף עם המכנסיים למטה”. הזמינות תושפע מהתקופה בה תקיימו את האירוע (בחגים, בחופש הגדול ובסופי שבוע סביר כי הזמינות תהיה מופחתת). מומלץ לחפש צלם המבוסס באיזור הקרוב למיקום בו תבצעו את האירוע – זאת בכדי לחסוך בעלויות ובכדי להבטיח את שכירתו של איש המקצוע. במידה ולא מצאתם צלם מתאים, ניתן להרחיב את החיפוש לשאר הארץ, רק חשוב לזכור – ייתכן וצלם המבוסס בתל אביב לא יהיה מעוניין להגיע לראש פינה בכדי לצלם אירוע, או שלחליפין ידרוש מחיר גבוה יותר מלחתחילה בשל הפרוצדורה המורכבת וכל שסובב אותה.

7. תאמו שיחת היכרות

הטיפ האחרון שניתן לכם הינו לבצע שיחת היכרות עם הצלמים הפוטנציאלים. מומלץ לבדוק כימיה עם הצלמים שאולי תשכרו, בכדי לראות שמעבר ליצירה שלהם ולאמינות שלהם – שקיימת גם כימיה בינם לביניכם ובין שאר מארגני האירוע. אין סיטואציה מבאסת ומתסכלת יותר מלשכור איש מקצוע, ולגלות באירוע עצמו כי הוא אינו נעים, אינו אדיב או אינו מסתדר עם קהל היעד של האירוע. יישום של טיפ זה יחסוך לכם התעסקות ובעיות בלתי מתוכננות בהמשך.

לסיכום

במאמר זה הצגנו שבעה טיפים קריטיים וקונקרטיים למימוש, במטרה לשכור את צלם המגנטים הטוב ביותר לתיעוד הברית שלכם ולשימוח המשתתפים באירוע. יישום של טיפים אלו יוביל, ברוב המקרים, לצליחה טוטאלית של תהליך שכירת שירותי איש המקצוע – מחיפושו ועד לתיעודו בפועל של האירוע. מומלץ לשנן במאה אחוזים טיפים אלו, בכדי להקל על התהליך, ובכדי לחסוך כאב ראש עתידי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן