כמה עולה צלם חתונות ב-2024 – המחיר האמיתי שחשוב שתדעו

צלם חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

סגרתם על אולם אירועים וקבעתם תאריך, כעת חשוב לפנות לאחת הפעולות החשובות ביותר ערב חתונה: הזמנת צלם חתונות מקצועי שינציח אתכם בערב הזה. כמה עולה צלם חתונות ב-2024? למעשה מחיר שירות צילום חתונות נע כיום בין 5,000-11,000 ש”ח בהתאם למספר משתנים. במאמר הבא נדון במחירים ועלויות של צלמי חתונות. כמה עולה צלם חתונות – כל מה שחשוב לדעת.

עלות שירותי צילום חתונות

למעשה כמו רוב נותני השירותים, טווח המחירים גם כאן הוא רחב מאוד, כאשר המחירים נעים לרוב בין 5,000 ש”ח ל-11,000 ש”ח ועוד היד נטויה. מחיר שירות צילום חתונה נקבע על פי מספר פרמטרים כגון: מספר הצלמים בחתונה לרבות צלמי סטילס ווידאו, מספר התמונות, מספר האלבומים וסוגם, סוג ההדפסה, צילום מגנטים ועוד.

הנתונים המשפיעים על מחירי שירות צילום חתונות

קיימים מספר נתונים המהווים גורמי השפעה על עלות הצילום:

מוניטין הצלם 

זמר מתחיל לא יגבה מחיר כמו זה אותו גובה ידוען מוכר, זה ברור. עולם הצילום מתנהג באותה צורה בדיוק. קיימים צלמים או חברות צילום שהם מותג בעולם האירועים. כמובן שעל השם תצרכו להוסיף מחיר מפולפל, אולם ברוב המקרים, המונטין מוכיח את עצמו, אם כי תוכלו בהחלט למצוא צלמים איכותיים ומקצועיים ביותר גם בטווח הנורמה.

הקפידו לחפש המלצות כאשר עלות השירות עשויה להצביע על איכות השירות ומוניטין הצלם. 

מספר צלמים בחתונה

כל חתונה בה משתתפים עד 250 מוזמנים נדרשת ללא יותר מצלם אחד. בכל מקרה בו מספר המוזמנים גבוה יותר, אנחנו ממליצים על תוספת צלמים לפי מספר האורחים. צלם סטילס נוסף מצריך תוספת תשלום במחיר של בין 1,000-1,500 ש”ח.

תוספת צלם וידאו

מחיר צילום וידאו הכולל תיעוד של כל שלבי החתונה מתחילה ועד סוף ולבסוף הפקת סרט חתונה מרשים וקליפ קצר וממצה הוא: 1,500-3,000 ש”ח. עלות צילום וידאו מהווה תוספת משמעותית במחיר כיוון שציוד וידאו ועבודת העריכה הם מורכבים יותר מכל עבודת צילום סטילס.

הוספת מצלמות מיוחדות

שימוש במצלמות רחף, רחפנים ועוד, דורשים תשלום נוסף של 1,000-3,000 ש”ח. יש לבדוק לפני סגירת העסקה האם באולם/גן האירועים ניתן להטיס רחפן בהתאם לתנאי הבטיחות.

צילום מגנטים

צילום מגנטים מהווה עבור רבים מזכרת אטרקטיבית במיוחד לאירוע בלתי נשכח. מחיר של שירות צילום מגנטים נע כיום בין 800-1,200 ש”ח. בררו כי הצלם אכן מביא ציוד מקצועי הכולל הדפסה תרמית המאפשרת הדפסת תמונות חדות שאינן דוהות עם הזמן.

אלבומי חתונה והגדלת תמונות

חשוב לסכם מראש עם חברת הצילום על חבילת צילום משתלמת. רוב הצלמים מציעים כחלק מהחבילה אלבום גדול לזוג שהתחתן וכן זוג אלבומים במידות קטנות יותר להורים משני הצדדים. מחיר אלבומים ללא סיכום מקדים כחבילה אחת הוא 1,000 ש”ח יעבור אלבום ענק לבני הזוג ותוספת של 800 ש”ח לזוג אלבומים קטנים נוספים.

יש צלמים שכחלק ממסגרת חבילת הצילום מספקים תמונות חתונה בהגדלה. בכל מקרה בו תרצו לבקש בנפרד תמונה בהגדלה, עלות השירות והמוצרים תנוע בין 100 ש”ח ל-400 ש”ח בהתאם לסוג החומר עליו מודפסת התמונה ובהתאם לגודל רצוי.

מקום האירוע בארץ

במקרה בו סגרתם על שירות צילום של חתונה במרכז עם צלם מהדרום, תצטרכו להוסיף בין 200 ש”ח ל-300 ש”ח בהתאם למרחק של אולם האירועים. רבים מעדיפים לבחור בצלם הגר באזור גן האירועים לצורך חיסכון עלות הנסיעות.

סוגי צילומים נוספים

ניתן לקבוע עם הצלם על צילומים נוספים כגון צילומי טראש, צילומי חינה וסוגי צילומים נוספים. העלות של סוגי צילומים אלו בחבילה אחת עם צילומי החתונה תנוע בין 600-1,200 ש”ח. נציין כי חשוב לקבוע עם אותו צלם לצורך הוזלה במחיר. בנוסף, באופן זה ניתן לבדוק מראש את צורת התקשורת עם הצלם ואת איכות התמונות אותן הוא מפיק.

עונות השנה

גם לתאריך בו מתבצעת החתונה יש משקל על מחיר השירות הסופי. חודשי הקיץ הם החודשים הלוהטים לעריכת חתונות ולכן מחיר צילום חתונת קיץ יהיה גבוה יותר ממחיר צילום של חתונת חורף. בכל מקרה בו אתם עורכים את החתונה בינואר או בפברואר למשל, קיים סיכוי טוב שעלות שירותי הצילום תהיה נמוכה עבורכם בכמה מאות שקלים.

מה חשוב לדעת בהזמנת צלם חתונות? 

מעוניינים לסגור עם צלם לחתונה שלכם? רגע רגע, חשוב לדעת עוד מספר דברים לפי סיכום סופי על הצלם:

חתמו חוזה מול הצלם

בקשו מהצלם לשלוח לכם הצעת מחיר מדויקת וחוזה ברור על מנת ששני צדדי העסקה יחתמו עליו: אתם והצלם. חתימה על חוזה מחייבת אתכם ואת הצלם לעמוד בכל תנאיו. עמדו על כך שהחוזה יכלול את כל הפרטים כגון: שעת הגעה לאולם, מספר שעות עבודה מדויק, מספר צלמים באירוע, דדליין לאספקת תמונות, אלבומים ותמונות מוגדלות ושירותים נלווים נוספים. הסכם חתום יעמוד לכם כהוכחה בכל מקרה בו הצלם ירצה לשנות מהכתוב בחוזה מכל סיבה.

שריינו צלם מוקדם ככל האפשר

מכיוון שהטובים נתפסים, חשוב לקבוע מראש עם צלם וכמו גם עם מאפרת, גן אירועים ודיג’יי. העדיפו לשריין צלם מקצועי כמה חודשים קודם החתונה על מנת להיות רגועים ולדעת שהלכתם על הטוב ביותר. תמיד תוכלו למצוא צלם פנוי גם ערב החתונה, אולם בשלב זה ייתכן ותצטרכו להתפשר על איכות, מקצועיות או מחיר וחבל.

בחנו את הצעת המחיר

כמובן שהצעת מחיר נמוכה עשויה להיות עסקה טובה עבורכם, אולם בכל מקרה בו עלות שירותי הצילום נראית לכם נמוכה מדי ביחס למקובל בשוק, חשוב לבדוק שהצלם אכן מיומן ואינו צלם מתחיל, בלתי מקצועי או בעל ציוד ברמת איכות נמוכה. זכרו שתמונות חתונה הן הזדמנות חד פעמית ולכן חשוב מאוד שלא להתפשר אלא לשכור את שירותיו של צלם מומחה.

בקשו המלצה מבני משפחה וחברים

תמיד כדאי ללכת על בטוח, בררו אצל חברים, ידידים ומכרים שעברו את השלב הזה בחייהם על שירות הצילום בחתונתם, הם ישמחו לתת לכם מניסיונם, להמליץ לכם בחום על צלם חתונות מקצועי ולהדריך אתכם למי לא לפנות בכל מקרה בו ניתן שירות בלתי אדיב/איכותי. בכל מקרה בקשו לראות את תמונות החתונה על מנת לקבל אינדיקציה על איכות הצילום וסגנון התמונות.

אוהבים חדשנות? חפשו צלם יצירתי

עולם הצילום בחתונות הוא רחב. קיימת תבנית תמונות חתונה די קבועה בה משתמשים רוב הצלמים לצורך צילום חתונות מקצועי הכוללים סטים של תמונות חתן וכלה, תמונות משפחה, חברים, תמונות שולחנות, תמונות ריקודים ותמונות סיום למזכרת. אם אתם מעוניינים ביותר מזה וחובבים חדשנות חשוב שתצרו קשר עם צלם יצירתי בעל רעיונות לפוזות שונות בלתי שגרתיות שירעננו את אלבום החתונה שלכם. אם אתם מחפשים אלבום חתונה שאינו חלק מצעד האלבומים הבנאליים, לכו על צלם שחושב מחוץ לעדשה.

לסיכום, כמה עולה צלם חתונות?

שורה תחתונה מחיר צלם חתונות מתחיל ב-5,000 ש”ח ומטפס עד 11,000-12,000 ש”ח לפי דרישות הלקוח ומוניטין הצלם. מתכננים חתונה? ערכו סקר שוק והזמינו בהקדם האפשרי צלם חתונות שתואם את התקציב שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן