איך להשיג צלם חתונות זול

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

כל זוג שמתחתן רוצה לדעת איך להשיג צלם חתונות חתונות זול ועדיין לא להתפשר על כלום.

אחרי הכל מה שמוביל את הבחירות של הרבה מאוד זוגות לגבי הצלם בחתונה שלהם זה המחיר אותו הם ישלמו.

יש לא מעט זוגות שיהיו מוכנים להתפשר על הצילום, על החבילה שהם מקבלים העיקר לשלם כמה שפחות.

אבל בעזרת כמה טיפים מועילים שניתן לכם תוכלו גם להשיג מחיר זול ומשתלם וגם לקבל את הכל.

בואו לגלות את כל מה שצלמי חתונות לא רוצים שתגלו, ואיך תצליחו להשיג מחיר זול וחבילה מלאה.

לא כל אחד יכול להשרות לעצמו להוציא סכומים של עשרות אלפי שקלים עבור צלם חתונות, יש זוגות שגם המינימום של הצילום מספק אותם בהתחשב בתקציב שלהם, אבל בזכות כמה דגשים קטנים כל אחד יכול להצליח להגיש גם צילום איכותי וגם מחיר משתלם במיוחד.

כל הטיפים הבאים המוצגים לכם באים כמובן מתוך נקודת הנחה שזכרונות החתונה שלכם הם דבר חשוב מאוד, הזכרונות צריכים להיות מקצועיים ולהניח את הדעת ברמה הטובה ביותר.

הטיפים להשגת מחיר זול

לבקש מתנה

בארה”ב זה יותר נהוג ובישראל קצת פחות, יש זוגות שפשוט מביאים את רשימת המתנות שהם מבקשים לחתונה והאורחים פשוט קונים להם משהו מהרשימה, כמובן שכל זה מגיע בתאום מלא בין האורחים בכדי לא ליצור מתנות כפולות.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוןט להוסיף לרשימת המתנות שאתם רוצים לשכור שירותי צילום, אם מדובר על מתנה יקרה אז כמה אורחים ביחד יכולים להתאחד ולהביא לכם את המתנה שאתם דורשים.

בלי עריכה

מהניסיון אחד הדברים המרכיבים העיקריים של עלות הצילום הוא העריכה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין שירות צילום חתונה ללא עריכה כלל.
אחרי שיש לכם את חומרי הגלם בקשו למצוא עורך וידאו ותמונות שיעשה עבורכם את העבודה. (יש לא מעט אתרי אינטרנט שמציעים את השירות של עריכת סרטי וידאו ותמונות במחירים של כמה עשרות דולרים בודדים, מה שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים).

שאתם מבקשים את הצעת המחיר מהצלם שלכם, בקשו לקבל פירוט מלא על כל חלק, אתם תופתעו לגלות שחלק מהצעת המחיר כולל את העריכות שיכולות להגיע ל כ 1500-2000 ש”ח.

כל מה שצריכים לדעת על איך להשיג צלם חתונות זול לא נגמר רק בדרכים של דברים שאתם צריכים לעשות בעצמכם, אלא זה אומר שיש ויתורים שחייבים לעשות, אבל אם לא רוצים לוות רפאשר באמת לפנות למספר בעלי מקצוע שונים ולקבל הצעות מחיר יותר משתלמות.

איך להשיג צלם חתונות זול

עריכת התמונות היום היא קלה מתמיד, אפילו באפלקציית אינסטגרם יש אפשרות לערוך תמונות בצורה מקצועית, מה שאומר שאין סיבה שלא תוכלו לעשות את הדברים גם אתם בקלות באמצעות התוכנות המתאימות.

כמה שיותר הצעות מחיר

בדרך כלל זוגות אוספים 3-4 הצעות מחיר ממספר צלמים, נסו לעבור את זה ולבקש כמה שיותר הצעות מחיר ממספר צלמים.

תחום צילום האירועים הוא תחום שאין בו מחירון קבוע שלפיו כל צלמי החתונות עובדים.
אם תחפשו ממש טוב תצליחו אפילו למצוא צלם חתונות שיתן לכם את כל החבילה המלאה כולל עריכות, אלבומים וכל מה שאתם צריכים במחיר ממש משתלם.

יריד חתונות

בשנים האחרונות החל טרנד שנקרא יריד חתונות, שהפך להיות סוג של אירוע ובו יש ספקי אירועים מכל התחומים, זה בעיקר נועד לכלות המחפשות כלה אך עם הזמן החלו יותר ספקי אירועים להיכנס לתחום, כולל צלמי חתונות, תקליטנים אטרקציות ועוד.

באותם ירידם אפשר למצוא מחירים ממש משתלמים שיכולים להגיע עד לעשרות אחוזי הנחה שהם מאוד משמעותיים.

קבוצות רכישה

פייסבוק היא פלטפורמה חברתית שמביא איתה המון סוגים של קבוצות, בפייסבוק ישנם המון זוגות שמנארגנים קבוצות רכישה לחודש מסוים, כל הזוגות המתחתנים באתו החודש יוצרים קבוצה ומתחילים לחפש ספקי אירועים לכמות 10-20 אירועים ולקבל מחיר ממש משתלם עבור סיגרה מלאה של כל הזוגות.
יש מקרים בהם הקבוצות מתחלקות ומתוך 30-40 זוגות המתחתנים באותו חודש בקבוצה 10 זוגות בוחרים בצלם מסוים, 10 בצלם אחר וככה הלאה, מה שאומר שאתם לא תהיו מחוייבים לצלם שאתם לא מתחברים אלין אלא בכל זאת תצליחו למצוא צלם חתונות בדיוק כמו שרציתם במחיר משתלם במיוחד.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן