אין דבר כזה חתונה בלי מגנטים

השקעה בצלם וידאו מנוסה יכולה להביא לזיכרונות נלכדים להפליא שנמשכים לכל החיים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אם עד היום היינו רגילים שמגנטים לאירועים היא אטרקציה השייכת לחתונות היוקרה בלבד, היום אנו רואים כי בכל אירוע יש צלם מגנטים שמסתובב בין האורחים.

אז למה זה כל כך חשוב שיהיה לכם מגנטים בחתונה, איך תבחרו את צלם המגנטים הטוב ביותר ומה צריכים לבדוק.

קצת על אטרקצית מגנטים לאירועים

מגנטים לאירועים היא אטרקציה שקיימת בישראל כבר מעל עשור, בעבר היא הייתה נחשבת לאטרקציה יקרה מאוד. הסיבה לכך היא כמובן בגלל שהיה היצע מאוד נמוך של צלמי מגנטים.

אבל כמו כל דבר טוב במדינת ישראל שקצת עולה, מיד נכנסים אליו המון מתחרים ואז המחיר ללקוח יורד. אמנם הלקוח מרוויח מזה, אבל מצד שני כניסה של ספקים לתחום כמו מגנטים שאין בו יותר מידי חסמי כניסה מכניסה איתה גם המון אנשים חסרי ניסיון ויכולה לפגוע בתחום.

מגנטים לאירועים – האם זאת אטרקציית חובה ולמה?

אין ספק כי אם אנו נמצא היום צלם מגנטים באירוע פשוט כמו יום הולדת לילדים בגיל 4-5 אין שום סיבה שלא נמצא צלם מגנטים גם בחתונה.

מה שהופך את האטרקציה לחובה בחתונה, הוא הדרך שלכם להבין שאם לא יהיה צלם מגנטים בחתונה, לא יהיה מי שיזכור בכלל את החתונה שלכם.

אבל רגע אחד לפני שאתם מוותרים על המגנטים, נענה לכם על השאלה והיא שאתם חייבים שיהיה צלם מגנטים בחתונה והנה כל הסיבות.

שלא ידברו עליכם : הדבר הראשון הוא שכל אורח מגיע לאירוע, הוא כבר רגיל לראות שיש בו צלם מגנטים. אם בחתונה שלכם לא יהיה את אטרקצית צילום מגנטים, האורחים ידבר למה אין. כי אנחנו יודעים כבר היטב שיראלים תמיד מתלוננים. גם אם אתם חוגגים את החתונה באולם אירועים יוקרתי ומשקיעים המון, עדיין יש את הדברים שכולם רוצים שיהיו ואחד מהם הוא כמובן צילום מגנטים.

שיזכרו את החתונה שלכם : עשיתם חתונה, תכננתם אותה כל כך הרבה זמן, אתם בטוח רוצים שיזכרו מה היה שם, מה היה כל כך מיוחד באירוע שלכם. אז כל ההשקעה לא תהיה שווה אם לא יהיה לה זיכרון אצל האורחים שלכם.

עוד זווית צילום : אל תשכחו שאם אתם מזמינים צלם מגנטים, תהיה לכם עוד זווית צילום באירוע. עוד תמונות שתוכלו להשתמש בהם לאחר מכן לאלבום שלכם. אמנם באירועים גדולים כמו חתונה אתם לא יכולים לבנות על צלם המגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, אבל בהחלט עוד זווית צילום למזכרת מהחתונה היא משהו שכדאי מאוד שיהיה לכם.

לסיכום

כמו שאתם מבינים, אין חתונה בלי מגנטים. וכדאי מאוד שיהיה לכם צלם מגנטים בחתונה. מדובר על אטרקציה שתהפוך את האירוע שלכם לזיכרון, וכאן גם באה ליידי ביטוי ההשקעה שלכם באורחים. כל אורח רוצה לקבל משהו קטן על זה שהוא הגיע והשקיע את זמנו ובמיוחד נתן מתנה ושם מעטפה. אז תנו לעצמכם את האפשרות להפוך את האירוע למיוחד ומרשים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן