כמה עולה צילום חתונה מקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אחד הדברים שמעניינים כל זוג לפני שהוא סוגר מול צלם חתונות הוא כמה עולה צילום חתונה מקצועי, ואיך אפשר להשיג גם צילום מקצועי ברמה הגבוה ביותר ועדיין לא לשלם מחירים מאוד גבוהים. צילום חתונה במחיר שפוי הוא אחד הדברים שזוגות רבים רוצים להשיג, בואו נענה לכם על השאלה כמה באמת צריכים לשלם על צילום חתונה. אז רגע לפני שאתם סוגרים מול צלם חתונות במרכז ענינו לכם על השאלה כמה כסף תצטרכו לשלם על התענוג.

צילומי חתונה הופכים להיות מבוקשים מאוד. אם בעבר זוגות היו מסתפקים ב 200 תמונות בחתונה היום כל זוג בסיום האירוע מקבל מהצלם כמות לא מובטלת שיכולה גם להגיע ל 3000 תמונות ויותר. בנוסף, יהיה קשה למצוא עיניים אדומות ותמונות מטושטשות באמצעות יישומי עריכה ותיקון תמונות. מה שאומר שרמת הצילום שיש לנו היום הפכה להיות כל כך מקצועית שכל תמונה הכי פשוטה יכולה להיות תמונה ברמה מקצועית.

עם שלל החידושים שהוכנסו לצילומי חתונה, זה הפך להיות חובה לקבל את שירותיו של צלם טוב ויחד עם זאת משתלם מבחינת המחיר. אחרי הכל, זה יהיה בזבוז של כל התכנון והתקצוב אם התמונות יהיו לא ברמה המשקפת את כל ההשקעה שלכם בכל עיצוב והכנת אירוע החתונה.

אז, כמה עולה צילום תמונות מקצועי לחתונה?

החבילה של צילום חתונה מקצועי יכול לנוע סביב המחיר של 1,500 עד 4,000 ש”ח. זה, כמובן, יהיה תלוי בניסיון, במומחיות ובתוכן החבילה של הצלם, יחד עם הזאת המחיר יכול לכלול בתוכו עוד אלמנטים נוספים, כגון העריכה אותה מקבלים על התמונות, האם המחיר כולל גם עיצוב אלבום תמונות ועד כמה הצלם מלווה אתכם בימים שלפני החתונה, כמו למשל צילומי זוגיות ועוד דברים נוספים שיש לכל צלם בחבילת הצילום אותה הוא מציע.

הגורם הגדול ביותר שמשפיע על נקודת מחיר הוא דרישת הלקוח. נניח שיש להם חתונת יעד בה הצלם יצטרך להעביר את הציוד שלו כמו גם את הצוות שלו. כלומר, אם מדובר על חתונה מחוץ לגבולות המדינה, או שאולי חתונה המתקיימת במקום מאוד מרוחק מהמיקום הפיזי של הצלם, במקרים כאלו הדרך הטובה ביותר להשיג מחיר זול ומשתלם לצילום חתונה הוא לחפש קרוב, ככל שתחפשו יותר קרוב ככה תצליחו להשיג מחיר יותר משתלם לצילום חתונה. כמו כן, צלם חתונות מנוסה יותר עשוי לחייב יותר מזה החדש יחסית. זה בגלל הידע והמיומנויות שיש לו בצילום חתונות מקצועי. אתם יכולים להיות בטוחים שצלמים מנוסי ובעלי ניסיון יוכלו להפיק תצלומים מדהימים ושהם עובדים במקצועיות. צלמים מנוסים יכולים להתמודד עם מצבים מורכבים יותר בזהירות ובכבוד. הם כבר רגישים לצרכי הלקוח ואף יכולים לצפות זאת מבלי שיגידו להם מה לעשות או איך לעשות זאת. הם כבר יודעים למה לחפש ויצרו קשרים עם הספקים האחרים כדי שיוכלו להשתמש בזה לטובתם. הם גם בקיאים יותר בתאורה ובמיקום הנושאים ויכולים לצלם תמונות מחמיאות.

אל תשכחו כי צלם יותר וותיק כבר היה ביותר מקומות כמו אולמות אירועים, הוא מכיר ויודע את החולשות מבחינת תאורה שיש בכל אולם, הוא ידע מה הדברים אליהם הוא צריך להתכונן ואיך לעשות את זה בצורה שבה התמונות יצאו ברמה הגבוה ביותר.

עיקר המחיר לצילומי חתונה מושפע מהציוד שבשימוש, כוח האדם הדרוש כדי להיות מסוגל לצלם את התמונות וכן את עריכת התמונות. צילום מקצועי דורש מצלמות ופלאש באיכות גבוהה כמו גם ציוד תאורה. צילומי חתונה כוללים בדרך כלל צוות של צלם ראשי אחד לפחות המופקד על צילום האירועים עם חתן הכלה ושני צלמי צד שיהיו אחראים על צילום רקע והתרחשויות בהן מעורבים האורחים. ייתכן שיהיה צורך בכוח אדם נוסף לצורך נשיאת ציוד תאורה, כמו גם מצלמות רזרבי וחומרים אחרים הדרושים.

בעיקרו של דבר, מומלץ לערוך השוואת מחירים לפני שתשכרו בשירותי צוות צילום כלשהו. חשוב לבדוק את איכות הצילום, ביקורות כמו גם את הניסיון וההכרות של הצלם עם המקום בו חוגגים את האירוע.

כמה עולה צילום חתונה מקצועי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן