מתנות מיוחדות לכלה

מתנות מיוחדות לכלה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש לא מעט מתנות מיוחדות לכלה ורגע אחד לפני שאתם רצים לקנות תכשיטים (כי ב 90% מהמקרים זה מה שהרבה קונים) באנו להביא לכם כמה דברים קצת שונים שכדאי לתת לכלה במתנה, מתנה שתהיה עם ערך וגם מרגשת יותר מכל מתנה אחרת.

מחפשת מה להביא לחברה הכי טובה שלך לחתונה שלה? לא יודעים איך לפנק את האחות? אנחנו כאן כדי לעזור לכם בדיוק בזה. אין ספק כי חתונה הוא אירוע שלא מתרחש בכל יום. הרבה פעמים, קשה לנו להכיל את ההתרגשות מכך שהאהובה שלנו מתחתנת, מכך שמי שהייתה חלק מהמשפחה ומהחבורה, הופכת להיות אשת איש. אין דבר משמח יותר מאשר לקבל מתנה מפנקת לחתונה. כשאת יודעת שיש מי שחשבו עלייך, כשאת מרגישה עטופה ויקרה לאחרים, את יכולה לצאת ולבנות את הבית שלך מתוך תחושה טובה יותר, נעימה יותר, קרובה יותר לעצמך. 

לבחור מתנה לחתונה זה גם לבחור באיזה אירוע להביא את המתנה

היום, אנחנו כבר יודעים, אין דבר כזה רק חתונה. הרי יש מסיבת רווקות, חינה, עוד איזה טיול לחוץ לארץ ועוד. לבחור מתנה לחתונה זה גם להחליט מתי להביא את המתנה, האם להביא את המתנה בקבוצה של כמה חברות? האם להביא מתנה אישית? איך לבחור במתנה שתגיד משהו אישי, ביחד עם הצ’ק ביום החתונה. כלומר, הרבה פעמים מה שאנחנו בעצם צריכים, זו לא מתנה גדולה. הרי צ’ק או מתנה גדולה המתחלקת בין כמה חברים, זה כבר יגיע לכלה. העניין עכשיו הוא למצוא פריט יוקרתי דיו, אבל לא גדול במיוחד, כזה שיכול להביע משהו אישי, אבל בלי להגזים. נשמע מסובך? יש לנו רעיון פשוט וקולע. 

תכשיטים לכלה ליום חתונתה 

תשמעו לנו, תכשיטים לחתונה, הם הפתרון המושלם למתנה לכלה. אם כל מה שצריך זה משהו סימלי ובכל זאת, יוקרתי דיו, תכשיטים היא הבחירה המושלמת. עגיל, שרשרת, צמיד או טבעת, כל פריט יכול להקפיץ את הלוק, להפוך את הסטייל ובעיקר, להיות מה שמזכיר לכלה הטריה, את האירוע השמח והמשמעותי ביותר בחיים שלה. איך תבחרו את התכשיט המושלם? יש לנו כמה טיפים.

למרות שתכשטים הם הפתרון המושלם, יש כמה דברים שכדאי להכיר בנוסף, מה אם הייתם יכולים לתת לזוג מתנה שגם תחסוך לו הוצאות, גם תעזור לו בארגון האירוע ואפילו לא תעלה לכם יותר מידי? אתם יכולים למצוא ספק בתחום האירועים כמו למשל צלם מגנטים, שהמחיר של צילום מגנטים לחתונה הוא משהו שאתם יכולים לעמוד במחיר שלו וככה תתנו להם גם מזכרת מהאירוע, גם תחסכו לזוג התעסקות וגם זאת תהיה מתנה מיוחדת. 

ראשית, תמיד טוב לבחור חברת תכשיטים מקצועית 

בחברת youme, מקפידים על שימוש בחומרים איכותיים וביצירה של תכשיטים ברמת גימור גבוהה במיוחד. אנחנו חיים בעולם בו אפשר להזמין באינטרנט תכשיטים זולים מכל מקום בעולם, אבל אם אנחנו מדברים על תכשיטים לחתונה, הרי אי אפשר להשוות בין תכשיט יפה ואיכותי, כזה שהגימור שלו שלם ומשדר יוקרה ובין תכשיט פשוט, מחומרים לא איכותיים וכזה שאולי נראה יפה בפעם הראשונה, אבל לאורך זמן, רואים שהוא לא מוצר איכותי. בכל זאת, חתונה היא אירוע של פעם בחיים, למתנות החתונה יש תפקיד חשוב ביצירת הזיכרון מהיום המאושר, תמיד טוב להשקיע ולהביא את הטוב ביותר. 

שנית, בחרו תכשיט שמתכתב עם הבחירה הטבעית של הכלה

אנחנו מדברים על אישה שאוהבת עגילים? טבעות? אולי חוץ מצמיד זהב פשוט, היא לא אוהבת עוד שום פריט נוסף? סטיילינג הוא עניין מאוד אישי ולכל אחת יש את הטעם הייחודי שלה. אם אתם רוצים לשמח את בעלת השמחה, באמת, תמיד טוב לחשוב מה היא אוהבת. לא בטוחים? צריכים עוד מידע? בשביל מה יש לה את החתן שלה? מי שמכיר אותה הכי טוב ויכול לענות לכם על השאלות האלו בדיוק. כמובן, תמיד טוב לשים פתק החלפה ולאפשר לה להחליף את המתנה במידת הצורך. הרי, העיקר, היא הכוונה. 

לתת לזוג מתנה של צילום החתונה 

אם אתם רוצים לתת משהו מיוחד יותר, אתם גם יכולים למצוא צלם חתונות זול במחיר שאתם יכולים לעמוד בו, או שאפילו להתאגד ביחד עם עוד מישהו ולסגור לזוג גם חבילת צילום לחתונה. יש המון חבילות צילום לחתונה עד 5000 ש”ח שאם מתאגדים ביחד 3-4 חברים אתם יכולים להרשות לעצמכם לשלם לזוג עבור צילום החתונה. אין כלה או חתן שלא יעריכו את זה מאוד.

לסיכום 

יש הרבה מתנות מיוחדות לכלה אבל הן לא חייבות להיות מתנות רק לכלה, אפשר למצוא את המתנות המושלמות שיהיו גם לחתן וגם לכלה וככה אתם מעניקים משהו מיוחד. אתם יכולים למצוא את הדרך הקלה והנוחה ביותר ולהיכנס לחנות תכשיטים. המכשול הגדול ביותר במקרה הזה הוא לנסות ולקלוע לטעם של הכלה ולקוות שהיא תאהב את התכשיט שקניתם לה, או שאתם פשוט יכולים לתת לזוג לבחור צלם ואז לשלם עבור השירות. אם לא מצאתם חבילת צילום בתקציב שאתם יכולים להרשות לעצמכם, כאן יכולים פשוט להציע להם שאתם תשלמו חלק מהחבילה וזאת גם אפשרות. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן