מהם הדברים שחייבים לקבל בחבילה לצילום חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

הדברים שחייבים לקבל צילום חתונה הם : צילום סטילס לכל אורך האירוע כולל צילום ההכנות, אלבומי תמונות מעוצבים שכוללים אלבום גדול לזוג ועוד 2 קטנים להורי החתן והכלה, צלם וידאו שמלווה אתכ גם משלב ההכנות וכמובן עריכות וידאו בסיסיות וקליפים.

אז אם אתם שואלים את עצמכם מהם הדברים שחייבים לקבל בחבילה לצילום חתונה, הכנה הפירוט המלא של כל הדברים שאתם צריכים.

כאשר אתם בוחרים צלם חתונות, דאגו לשקול את החבילות שהוא מספק. תיאור צילומי חתונה של כל הצעת חבילה חייב להראות כמה זמן יתקיימו הצילומים באירוע;  לדאוג לצילום מקצועי בסגנון שאתם בוחרים, סוג של תאורה וציוד שהוא והצוות צילום ישתמשו בו, מה יציע לכם הצלם מבחינת אלבומים, כמו גם תמונות דיגיטליות וכל הוצאות נוספות, כמו עריכות וידאו מתקדמות ועוד.

ודאו שאתם מודעים לחבילות הצילום לפני תחילת החיפוש שלכם; עם זאת, זכרו כי ניתן להתאים אישית את החבילות הללו כדי ליצור את החתונה האידיאלית שלכם לאחר שתעסיקו את הצלם הטוב ביותר.

אילו סוגי תמונות כלולים בחבילה

בבחירת חבילת צילום לחתונה שלכם עליכם לדעת את סוגי הצילומים הכלולים בחבילה. האם הצלמים יצלמו בעיקר תמונות פוזות רשמיות או ישתמשו בסוג אחר כדי לצלם רגעים ספונטניים תוך כדי התרחשותם? האם יש מגוון מדיות כמו ספיה או תמונות בשחור לבן וצבעוניות?

באילו כלים ותאורה הוא ישתמש?

פרטי חבילת החתונה חייבים לכלול את סוג הכלים והמצלמות שישמשו באירוע. למרות שאינכם מודעים לצילום, אתם צריכים לדעת עם איזה ציוד הצלם עובד בכדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים צילום באיכות גבוה.

אם תבחרו להתחתן בגן אירועים ולא באולם, יתכן וצלם החתונות שלכם יצטרך לתת גוונים או תאורה מיוחדים, ויש לציין זאת בחבילה. חשוב לדעת אם לצלם יש את הציוד והכלים המתאימים להתמודד עם מצבי קיצון של תאורה.

אחרון חביב, על החבילה להיות ספציפית לגבי אופן העריכה של התמונות ואם ישתנו אותן באופן דיגיטלי או ישופר כדי לספק צבעים עזים וחדים יותר או לשפר את התמונה. כל חבילה צריכה לכלול לכל הפחות עריכה של 200-250 תמונות שיהיו חלק מהאלבום שתקבלו.

המוצרים הכלולים בחבילת הצילום לחתונה

יש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בצילומי חתונה, אז וודאו שהם כלולים בחבילה שתבחרו. האם אתם זקוקים לתמונות מודפסות המוצגות באלבומים מותקנים? האם הייתים בוחרים במוצר מסוג מגזין והייתם רוצים שספרי אורח או ספרי הורים יתנו כאות הוקרה. שימו לב היטב לכל פרט ופרט; אילו סוגים של קצוות וכריכות יהיו לאלבומי התמונות שלך?

חלק מחבילות צילום החתונה מגיעות עם מספר ספציפי של הדפסים שניתן למסגר ולהרכיב אם תרצו. הם עשויים גם לספק סגנונות שונים כמו הדפסים משופרים או הדפסי קנבס כדי להופיע כמו ציורים.

כיום, הרבה חבילות צילום חתונה כוללות תמונות בפורמט דיגיטלי; זה מאפשר לכם להוסיף הדפסים בכל מקום ובכל זמן שתרצו.

אחרון חביב, חבילות צילום חתונה מגיעות עם DVD עם מצגת תמונות מהיום הגדול, עם פסקול מתאים.

האם יש הוצאות נוספות?

בבחירת חבילת צילומי חתונה, אל תשכחו לבקש רשימה של הוצאות אפשריות. הידיעה מה כלול מסוגלת לספר לכם יותר מאשר לראות מה כלול. דעו כמה גובה ספק השירות עבור אלבומים או הדפסים נוספים ודעו אם ישנו צלם אחר הכלול בחבילה. כמו כן, חשוב לבדוק אם עלות הנסיעה כלולה בחבילה.

מהם הדברים שחייבים לקבל בחבילה לצילום חתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן