איך לארגן אירוע ברית תוך שבוע?

צלם לברית בראשון לציון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

בשעה טובה המשפחה התרחבה ונולד בן ואתם מעוניינים לשתף את כולם בשמחה ולהזמין לברית – טקס וחגיגה במעמד מרגש בו תחשפו גם את שם הילוד.
פרק הזמן הקצר מרגע הלידה ועד הברית מחייב התארגנות מהירה של אירוע מושקע ולכן, יש להיות מאורגנים וממוקדים בתהליך ההפקה. לפניכם מספר טיפים כיצד להפיק ברית מוצלחת גם בתנאי לחץ: 

מקום משגע לחגיגה

המקום בו תבחרו לחגוג את הברית בעל השפעה מכריעה על האווירה וכדאי לבחור מלכתחילה מקום באזור גיאוגרפי מרכזי שיהיה נוח להגעה לאורחים שמגיעים מכיוונים שונים. כמו כן, מקום שיתאים בגודל שלו למספר המשתתפים כך שאם מדובר באירוע קטן ואינטימי יחסית – כדאי להעדיף מקום באוריינטציית בוטיק אשר משדר יוקרה כמו מסעדה במרכז שיכולה להתאים מאוד לאירוע כמו ברית בו הטקס הוא גולת הכותרת וסביבו לתפור חוויה קולינארית בניחוח גורמה.
בחרו מסעדה כשרה בה מגישים אוכל איכותי בסטנדרט הגבוה ביותר הן בבחירת חומרי הגלם המשובחים והן בפרזנטציה המרשימה.
בדקו אם המקום גם מצויד בתשתית טכנית להקרנת קליפים, מערכת סאונד טובה, אפשרות לסידורי ישיבה משתנים, חדר אירועים VIP אם האירוע קטן ואם יש חנייה סמוכה ואפשרות להגעה באמצעי תחבורה הזמינים לאורחים שמגיעים בתחבורה ציבורית.

תיעוד האירוע

ברית הוא אחד מהאירועים המרגשים ביותר בחיים וזוהי בהחלט חגיגה שתרצו לזכור והדרך הטובה לזכור אותה היא באמצעות צילומי ברית. קחו בחשבון שמדובר באירוע אחרי לידה, עומס רגשי, עייפות פיזית, הרבה אנשים שיגיעו לשמוח בשמחתכם ולברך ותהיו עסוקים גם בלארח ולכן, התמונות מהאירוע הן אלה שיזכירו לכם את האירוע המרגש על כך רגעיו המיוחדים.
בחרו צלם מקצועי שמגיע עם ציוד מתאים, שיש עליו חוות דעת חיוביות והמלצות חמות, בעל ניסיון ומומחיות בצילומים של בריתות שפנוי כמובן במועד המבוקש ויידע להפיק עבורכם צילומים איכותיים שתוכלו לארוז כאלבום ברית כמזכרת לכל החיים. צרו קשר מלכתחילה עם צלם מומלץ על מנת לבצע תיאום ציפיות, להסביר מה חשוב לכם שיצולם באירוע – למשל, תמונות משפחתיות וכן תמונות ספונטאניות של רגעים מעניינים מתוך האירוע עצמו וכמובן מסרו לו את פרטי ההגעה, המיקום, השעה וכדומה. 

לבוש ייחודי לברית

חשבו מה תלבשו לברית כך שהביגוד ישתלב באווירה ובקונספט של האירוע וכמובן מה ילבש הנסיך הקטן. ישנם בגדים מהודרים לתינוקות לבריתות, כך שתוכלו בהחלט לבחור סט ייחודי שייראה גם נהדר בצילומים ויגרוף מחמאות. תוכלו גם אתם לעטות לבוש חגיגי לפי העדפה ואף להחליף אם תרצו את הבגדים לאחר הטקס לשלב האומנותי של האירוע ללבוש נוח וקליל יותר.

אטרקציות שעושות הבדל

תוכלו לשדרג ולהעצים את ההנאה של האורחים ואת האווירה של הברית ביציקת תוכן. מעבר למיקום האסטרטגי של החגיגה וההרפתקה הגסטרונומית על כך המשתמע מכך – משקאות, פתיחים יצירתיים, עיקריות טובות וקינוחים שמשאירים טעם מתוק של עוד, ניתן גם להזמין אומנים שיציירו את האורחים, מופע ייחודי של הרכב מוסיקלי שינעים במנגינות ברקע, אולי עמדות משחק לאורחים ולקשט את המקום גם בהתאמה אישית בשיתוף פעולה עם הצוות, לדוגמא, בבלונים ייחודיים.מזכרות שמחממות את הלב
חשבו מעבר לצילומים שתשלחו ותעבירו לאורחים מהאירוע עצמו, מה עוד תוכלו להעניק למוזמנים כמתנה שהם יאהבו לקבל. האם חלה קלועה לשבת, אולי זר פרחים ססגוני וריחני, עציץ יפה, אריזה בצורת עגלת תינוק עם ממתקים או שוקולדים בעבודת יד, ברכות הבדלה בהקדשה אישית ועוד.
ניתן למתג כל מזכרת עם תאריך האירוע ומילות תודה מזוג ההורים המאושר ששמח לארח לטקס הברית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן