הפקת אירועים קטנים – ככה תעשו את זה נכון:

צלם מיומן לאירועים לוכד רגעים חולפים באומנות, משמר את המהות של כל אירוע בעדשתו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו


יש מי שחולמים על אירועים גדולים וגרנדיוזיים מרובי משתתפים בעוד אחרים חושקים בחגיגה קטנה ואינטימית עם האנשים הקרובים ביותר, אירוע בוטיק אקסקלוסיבי.
יש יתרונות רבים לאירועים קטנים: תחושה מיוחדת של אורחים שנבחרו להשתתף באירוע, יותר סיכויים להגעה מצד המשתתפים כי הם קרובים אליכם, הגעה בזמן, קיצור תורים לבופה ופחות צפיפות על רחבת הריקודים.
מי שמעוניינים לחגוג באירוע בוטיק בהרכב מצומצם יגלו שישנם אולמות אירועים האידיאליים לאירועים קטנים מושקעים ושלל אפשרויות לשדרג ולהעצים את החוויה תוך שמירה על אווירה חמה ומחבקת. לחגוג בקטן אבל לפנק ולהפתיע בענק.

כיצד תוכלו להפיק לעצמכם אירוע קטן? טיפים חשובים בדרך לחגיגה הייחודית שלכם:

מיקום אידיאלי לאירועים קטנים

הבסיס לכל אירוע קטן הוא מקום לאירועים קטנים שמשרה אווירה אינטימית, רגועה ונעימה ותפור לאירוע מצומצם. אתם מעוניינים בלוקיישן בו לא ירגישו ריקנות אלא להפך – קרבה וחמימות.
בדקו היכן האולם ממוקם גיאוגרפית על מנת להבין אם יש אליו דרכי גישה נוחות באמצעי תחבורה ציבוריים זמינים וכן מקום חנייה בסמוך. בנוסף, התייחסו לעיצוב שלו והאם מדובר במתחם סגור או פתוח או כזה שמאפשר קבלת פנים או חופה בחוץ וסעודה ומסיבת ריקודים בפנים, בהתאם לאילוצי האקלים. אל תתפשרו על מקום מרשים ומושקע מההיבט האסתטי כולל תפאורה ייחודית או אפשרות למתג את המקום לפי הקונספט המבוקש, גופי תאורה מרשימים, ריהוט אלגנטי, מקום שמשדר פאר ויוקרה גם אם הוא לא רחב ידיים. כמובן וודאו שהמקום אכן יכול להכיל בנוחות את מספר המשתתפים ולכן, כדאי שתגבשו מבעוד מועד רשימת מוזמנים ולאחר מכן חפשו סביבה לאירוע.
זכרו שאתם מעוניינים בפרטנר שילווה אתכם בתהליך, צוות מקצועי של האולם שיהיה קשוב לרצונות ולצרכים וכן הקפדה עד הניקיון, השירות והפרטים הקטנים. 

לחגוג בקטן – לחשוב בגדול

בניית תקציב קריטית להצלחה של האירוע כשבאירועים קטנים אתם אולי חוסכים על שטח, אבל לא חייבים לחסוך על סטנדרט גבוה וזה כולל חוויה קולינארית בלתי נשכחת המבוססת על מטעמי גורמה או קולינריה מתוחכמת, קומפוזיציה פוטוגנית ומעדנים נפלאים, תשתית טכנית כמו מערכת סאונד משוכללת, אמצעי מולטימדיה שיכולים להעצים את ההנאה ופסיליטיס נוספים למען רווחתם של האורחים.
מומלץ לגבש תקציב לאירוע על מנת להבין איך אתם מחלקים את הסכום בין כל ההוצאות הנדרשות להוצאה לפועל של האירוע על פי החזון הייחודי שלכם. החליטו במה להשקיע יותר ובמה פחות על פי העדפותיכם ועקבו שאתם אכן עומדים במסגרת ההוצאות שקבעתם.

תוכנית אומנותית ייחודית

באירועים קטנים יש את הפריווילגיה להעניק יחס VIP אישי לכל אורח ואורח ומראש להזמין את הקרובים אליכם ביותר ולייצר גם ביניהם אינטראקציה מעניינת. אפשר לסדר את השולחנות בדרך שתאפשר קרבה וליזום אטרקציות פעלתניות שיאפשרו להם להכיר זה את זה טוב יותר כמו חידונים או להשקיע במופע אקוסטי מרגש. חשבו איך אתם מחזקים את הטאץ’ הפרסונאלי באירוע עצמו כדי שכל אורח ייהנה מהזכות שהוא קיבל להיות מוזמן לאירוע אקסקלוסיבי.
המגע האישי יכול לבוא לידי ביטוי בשלל אפיקים: תפריט ממנו אפשר לבחור מנות שיוגשו לשולחן לכל אורח, מאייר שיצייר כל אחד מהאורחים, ביגוד ממותג עם הדפסה אישית עבורם, אפשרות לבחור הקדשה של שיר לפלייליסט של התקליטן לשלב מסיבת הריקודים ועוד.
חפשו אילו ספקים ייקחו חלק בחגיגה שלכם ובדקו שהם אכן בעלי ניסיון באירועים קטנים ויודעים כיצד לייצר את התחושה המיוחדת שחשים אורחים שנבחרו להשתתף באירוע כה מצומצם. 

רוצים להפיק אירוע קטן ומדהים משלכם? למידע נוסף לחצו כאן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן