האם חובה להוסיף צילום וידאו לברית ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אחת השאלות שהרבה מאוד הורים צעירים שואלים את עצמם שהן חוגגים ברית מילה, היא האם חובה להוסיף צילום וידאו לברית ?

אענה הפעם על השאלה בקצרה, הוספת צלם וידאו לברית היא לא חובה, אבל בהחלט מומלצת מאוד.

מכיוון ואירועי ברית מילה אלו אירועים קטנים יחסית עם תקציבים מאוד נמוכים, עדיין אלו אירועים רווחים.

כלומר בהשוואה לחתונה שבה ייתכן מאוד ואתם תצטרכו להוציא כסף מהכיס ולא בטוח שתכסו את ההוצאות, באירועי ברית מילה בהחלט תצליחו אפילו לצאת ברווח.

וזה מה שגורם להרבה מאוד אנשים לחשוב שאולי וויתור על צלם וידאו בברית זה יכול לחסוך להם כסף.

אבל בנינו, אם כבר אתם בוחרים לחסוך, בבקשה אל תעשו את זה על חשבון הוספת צלם לברית.

יש המון דברים שאפשר לחסוך בהם במהלך החיים, אבל באירועים מרגשים כמו ברית מילה, אירועים שהם חלק משמעותי בחיים, לא כדאי בכלל לחסוך.

איך אירועי ברית מילה הם רווחים ?

או יותר נכון לשאול, למה אירוע ברית מילה הוא אירוע רווחי (בשביל ההורים הצעירים שחוגגים).

רגע אחד לפני שאתם עושים ויתורים על כל מיני דברים שהם חשובים, הנה כמה סיבות שיעזרו לכם להבין למה אירועי ברית מילה הם מאוד רווחים, וזה יתן לכם סיבה מעולה לא לחסוך על צילום הברית.

צלם חתונות זול

מחיר המנה באולם לברית ממוצע עומד היום על כ – 100 ש”ח, למרות שיש לא מעט מקומות בהם המחיר גם יורד ל 80 ש”ח למנה, אבל הממוצע עומד על 100 ש”ח למנה באולם טוב במרכז הארץ.

בנוסף למחיר המנה, יש עוד עלויות מסביב, שזה כולל את המוהל (למרות שמוהל זה משהו שלא משלמים עליו, אבל לא רוצה להיכנס לזה, בכל מקרה יש עלות למוהל שזה בין 500-1200 ש”ח, כל מוהל והמחיר שלו).

לזה תוספיו את הצלם שאתם מזמינים לברית שהעלות שלו לחבילה הכי מורחבת תגיע ל – 900-1500 ש”ח, שהיא כוללת גם וידאו וגם אלבומים.

ונניח שיש לכם בברית 100 מוזמנים, לפי 100 ש”ח למנה זה 10000 ש”ח, שאליהם נוסיף עוד 3000 ש”ח של עלויות מסביב, נגיע ל 13000 ש”ח.

והיום כל אורח שמגיע לברית שם לכל הפחות מתנה של 200-250 ש”ח, שלא לדבר על המשפחה הקרובה שממנה גם תקבלו מתנות הרבה יותר גדולות של אלפי שקלים.

מה זה צילומי משפחה

ואם תעשו את החשבון נניח נלך המתנות הכי נמוכות ב 100 מוזמנים אתם תגיעו למתנות של 20 אלף שקלים חדשים, מהם תורידו שלוש עשרה אלף ש”ח, מה שאומר שבמקרה הכי גרוע תרוויחו 7000 ש”ח.

אז למה לכם בכלל לנסות לחסוף על צילום וידאו לברית, כי כשזה מגיע לחתונה, למרות שאתם יודעים שלא תכסו את כל ההוצאות אתם בכל זאת משקיעים המון כסף ולא פוחדים להתפרע, מה פתאום עוצר אתכם מלחגוג אירוע כמו שצריך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן