טיפים ליום חתונה רגוע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יום החתונה הוא יום מרגש מאוד, הוא כולל בתוכו המון לחץ והתרגשות, אחרי כל ההכנות לחתונה שלפעמים גם לוקחות לא מעט זמן, יש כאלו שמארגנים חתונה גם במשך שנה שלמה, ואחרי הכנות של שנה שלמה הם מגיעים ליום המיוחד ועדיין זה כולל המון לחץ והתרגשות, לכן הבאתי לכם כמה טיפים ליום חתונה רגוע שתוכלו לעבור אותו בקלות ובכיף.

יום חתונה רגוע

האמת שזה מגיע לימי חתונה רגועים, לא משנה כמה טיפים אני אתן לכם, אתם חייבים להבין שהכל יהיה בסדר, וזה לא רק בשביל להרגיע אתכם אלא כי באמת הכל יהיה בסדר, בכל מקרה חשוב מאוד להבין שאין מה להתרגש יותר מידי מיום החתונה, והפעם אני פונה בעיקר לכלות, ביותר מ 95% מהמקרים בהם אני נתקל בזוגות לחוצים, עיקר הלחץ מגיע מהכלה, אז כלות יקרות, זה טבעי להיות לחוצים ולהתרגש, רק צריך לקחת דברים בפרופורציה נכונה.

לא משאירים דברים לרגע האחרון

אפשר להגיד שהטיפ הזה הוא קודם כל טיפ גם לארגון החתונה ולא רק ליום חתונה רגוע, בכל מקרה אני יכול להציע לכם, בתור צלם חתונות שנמצא בתחום כבר הרבה מאוד זמן, הדבר שהכי מלחיץ זוגות זה שהם דחו דברים לרגע האחרון, בכל מקרה אל תדחו דברים לרגע האחרון ונסו לעשות ולדאוג שכבר כמה ימים לפני החתונה אין לכם שום דבר לא סגור או דברים סגורים חלקית, בשום אופן לא מגיעים ליום החתונה עם דברים שהם לא סגורים ב 100%.

גם אם סגרתם עם ספקים, מומלץ לעשות כמה ימים לפני האירוע סבב טלפונים קצר עם כל הספקים איתם סגרתם, זה לא כל כך הרבה, בדרך כלל סבבה טלפונים הזה יכול להיות משהו כמו 4-5 טלפונים קצרים שלא יעברו יותר מ 10 דקות כל השיחות יחד.

שיחה אחת לתקליטן – לוודא שהוא זוכר את האירוע שלכם, לראות שבאמת יש לו אתה דגשים לגבי השירים וגם להבין ממנו מה הולך להיות במהלך האירוע.

שיחה לספק האטרקציות – בתחום האטרקציות ברוב המקרים יש ספקי אטרקציות שמספקים את הכל במקום אחד, אז אם בחרתם כמה אטרקציות לאירוע שלכם, זה גם יגמר בשיחה אחת.

להתקשר לצלם, וכמובן גם לכל ספק אחר שסגרתם מולו כמו מעצב, קייטרינג וכו’.

כלה יקרה – אל תלכי לבד

כלה יקרה, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה, בחרי את המלווה שלך בהמון קפידה, אל תתפשרי על מלווה שאת ממש חברה טובה שלה או קרובת משפחה מיוחדת שיש לך חיבור אליה.

המלווה של הכלה יש לה תפקיד מאוד חשוב בעד כמה הכלה תהיה רגועה ביום האירוע, בגלל זה בחירת המלווה יש לה משמעות גדולה.

לוקחים איתכם תיק

כן, גם אם זה נראה מוזר להסתובב עם תיק, אתם יכולים להיות רגועים ולקחת תיק ולשים אותו בבגאז’ של הרכב שלכם, יום או יומיים לפני האירוע, הכינו לעצמכם תיק שבו יש את כל הדברים שאתם צריכים.

בגלל הלחץ של האירוע נהוג לשכוח דברים, וגם אם שכחתם משהו זה בסדר ואפשר היום לקנות כמעט הכל בכל מיני חנויות שפתוחות גם 24/7 אבל במקום להיכנס ללחץ, כדאי להכין תיק ולשים בו את הדברים החשובים.

חתן – תהיה לצד אשיתך

חתן יקר, אם אתה קורא את השורות האלו, אתה צריך לתמוך באשתך במהלך כל החיים, אבל יותר מתמיד זה ביום החתונה, אל תשכח את הלחץ שלה (היא מחכה לחתונה מגיל 4 בערך) ובימים האלו שלפני החתונה וגם ביום החתונה במיוחד, היא עלולה להיות פקעת עצבים כדאי מאוד שתהיה סבלני אליה ותכיל אותה ותתמוך בה.

מקווה שעזרתי לכם עם הטיפים הקצרים האלו ובאמת יום החתונה שלכם יהיה הרבה יותר נעים והכי חשוב רגוע ומרגש.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן