כמה עולה צלם לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

שמחפשים צלם חתונות אחד הדברים שהכי מעניינים הרבה מאוד זוגות הוא קודם כל כמה עולה צלם לחתונה, עוד לפני ששואלים אותי זוגות אם אני פנוי בתאריך שלהם, הם קודם כל שואלים כמה יעלה להם שירות של צילום לחתונה, אז באתי לענות לכם על השאלה ולהגיד לכם כמה יעלה לכם שירות של צילום לחתונה.

צילום לחתונה עולה החל מ 4900 ₪ בגבול התחתון לחבילת בסיס ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים ובגבול העליון, אם אפשר להגיד שיש גבול כזה, מחיר צילום לחתונה יכול להגיע גם ל 100,000 ₪, אולי זה נראה לכם שכל החתונה שלכם תעלה לכם פחות מ 100,000 ₪ אב תתפלאו לגלות שיש לא מעט אירועים בהם רק שירותי הצילום הגיע לסכום הזה.

הגורמים שקובעים את המחיר

הגורמים שקובעים את המחיר של החתונה הם החבילות של הצילום, ובשביל לדעת כמה תשלמו אתם צריכים לדעת איזה חבילת חתונה מתאימה לכם, קראו את ההסבר ואז תדעו גם את המחירים.

המחירון שלי לצילום חתונה

אולי אלו לא המחירים המדויקים, אבל אני מאוד מקווה שהמחירון שלי ייתן לכם הערכת סדר גודל כמה יעלה לכם שירות של צילום חתונה מקצועי.

אז קבלו את מחירי החבילות, לכל חבילה כמובן מתאימה לפי כמות המוזמנים והמחירים יכולים להשתנות בהתאם למספר גורמים.

חבילת צילום בסיסית – החבילה הבסיסית כוללת בתוכה צילום סטילס במהלך כל היום עוד משלבי ההכנה, כלומר ליווי מלא ביום החתונה בסטודיו הכלות, בנוסף ישנו צילום וידאו אחד באירוע, כלומר מצלמה אחת של וידאו ומצלמה אחת של סטילס, חבילת בסיס כזאת תעלה לכם 5000 ₪ וכוללת בתוכה גם ערכית תמונות, וכמובן גם עריכת וידאו ואלבומים לזוג ואלבומי הורים.

חבילת צילום בסיסת פלוס – חבילת צילום זאת היא בדיוק כמו חבילת הבסיס, רק כוללת בתוכה עוד צלם וידאו שמלווה גם במהלך האירוע, כלומר עוד צלם וידאו שמצטרף לצילומים באולם האירועים, ואפשר להוסיף גם צילום וידאו במהלך היום ההתארגנות. העלות של חבילה כזאת היא 5900 ₪ ישנה תוספת עבור עריכת תמונות נוספות, איש צוות נוסף ועלויות גבוהות.

חבילת צילום מקצועית – חבילת הצילום המקצועית כוללת בתוכה שני צלמי סטילס ושני צלמי וידאו, ובנוסף גם צלם וידאו אחד שעושה צילום רחף, כלומר מתוך שני צלמי הוידאו זה אחד צלם וידאו שמצלם עם מצלמת כתף, וצלם רחף שמצלם וידאו בנוסף באולם, מה שכולם מכירים בתור “מצלמת מנוף”.
בחבילה המקצועית אצלי אתם מקבלים לא צילום סטילס אלא צלם מגנטים מקצועי שמגיע ומצטרף לאירוע ומצלם אתכם ואת האורחים שלכם, בנוסף יש גם צלם שעושה וידאו DSLR שזה כמו צילום קליפים מקצועי, ויש לכם עריכות וידאו נוספות, החבילה המקצועית כוללת בתוכה גם יום צילומים נוסף שמבצעים וביום הזה עושים צילומי טראש דה דרס.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן