לחגוג את החתונה במיקום המושלם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

יש המון אולמות אירועים, במיוחד בעיר רחובות שהפכה להיות אחד האזורים בהם ניתן למצוא יותר אולמות אירועים מאשר כל עיר אחרת בארץ.

היתרונות של חגיגת חתונה ברחובות הם רבים, המיקום האסטרטגי הזה בשפלה הפך את אולמות האירועים בעיר להיות מבוקשים כל כך.

אם אתם תושבי המרכז ועיקר המוזנים שלכם מגיעים ממרכז הארץ, אין להם בעיה להגיע לרחובות וגם אם רוב האורחים שלכם מגיעים מהדרום. בגלל המיקום האסטרטגי המיוחד אין ספק כי לחגוג חתונה ברחובות יכול להיות הפתרון הטוב ביותר.

אמרנו רחובות – אז מאיפה מתחילים

אחרי שהבנו כי כבר יש לנו מיקום מנצח לחתונה, בואו נבין לרגע מאיפה מתחילים בהכנות, ומה באמת חשוב לדעת על בחירת אולם אירועים מושלם ברחובות.

שתהיה לאולם חניה צמודה

אמנם נהוג לחשוב שתל אביב היא העיר היחידה שבה קיימת מצוקת חניה, אבל עם השנים כמעט כל עיר בישראל הפכה להיות כזאת שקשה מאוד למצוא חניה. אז רגע אחד לפני שאתם סוגרים את המקום בו תרצו לחגוג חתונה, חשוב מאוד לקחת בחשבון את גורם החניה, שיהיה לאורחים שלכם נוח להגיע לאירוע.

האפקט של יוקרה ועיצוב

מה שיגרום לכם להחליט איפה תחגגו את החתונה שלכם הוא איך המקום נראה, עד כמה הוא יוקרתי ומעוצב בדיוק כמו שאתם רוצים. כדאי מאוד לבקר באתר או בדף הפייסבוק של האולם, לראות אם אתם מתחברים לסגנון העיצובי של המקום. עד כמה הוא באמת יצור את הרושם המיוחד של יוקרה לכל מי שמגיע לחתונה שלכם.

הגברה, תאורה, עיצוב

אם חשבתם שאתם סוגרים מול אולם את משלמים רק את מחיר המנה, תכינו את עצמכם לעוד עלויות שהן הגברה, תאורה וכמובן העיצוב של המקום. כל אולם אירועים ייתן לכם כמובן עיצוב בסיסי אבל נדירים המקרים בהם העיצוב הזה מספיק לזוגות. לכן, אתם צריכים לקחת בחשבון כחלק מהתקציב שלכם שאתם תצטרכו לשלם עבור עיצוב האולם עוד כמה אלפי שקלים. תאורה והגברה באולמות אירועים הם שייכים לקבלנים חיצוניים וכאשר אתם רוצים לחגוג את האירוע שלכם באותו אולם, אין לכם כל כך הרבה ברירות ואתם חייבים לשלם עבור הפעלת ההגברה והתאורה, אם חשבתם להביא את זה מבחוץ, אתם תתפלאו לגלות שזה יעלה לכם הרבה יותר ממה שידרשו ממכם באולם האירועים לשלם עבור הגבה ותאורה. לא תמיד זה המקרה, היום יש המון אולמות אירועים ברחובות שבהם אתם מקבלים את השירות של הגברה ותאורה ללא תוספת תשלום, נסו לכוון את עצמכם לאותם אולמות ואז תוכלו לחסוך כמה אלפי שקלים ולהשקיע אותם בעוד אטרקציות מיוחדות לחתונה שלכם.

לסיכום

לחגוג את החתונה במיקום המושלם אתם כבר יודעים שזה לא פשוט, אבל אם תעשו כמה פעולות ותסדרו לעצמכם נכון את האירוע אתם בהחלט יכולים למצוא את האולם המושלם שיהפוך את החתונה שלכם לקרנבל אמיתי, ומעל הכל יעשה לכם יום חתונה מיוחד.

המאמר נכתב בשיתוף מועדון הורטיגו המקום המושלם לאירועים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן