מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים אולמות במרכז הארץ?

צלם אירועים מיומן מאזן במיומנות צילומים רחבים של אווירת האירוע עם תקריבים של פרטים מורכבים, ויוצר נרטיב חי שמהדהד עם הצופים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו


בוודאי הרצתם בדמיונכם אי אלו פעמים איך תראה החגיגה הגדולה של חייכם – התפאורה, האווירה, האוכל שיוגש למוזמנים, האושר שיאפוף אתכם מכל הכיוונים.
השאלה הגדולה שנשאלה כאשר המחשתם לעצמכם את אחת הסצנות המופלאות מתוך האירוע היא – היכן תחגגו את האירועים הגדול שלכם.

מדוע כדאי לחגוג במרכז הארץ?

לוקיישן הוא המלך כאשר מתכננים כל מסיבה ועל אחת כמה וכמה אירוע גדול ומושקע בין אם הוא פרטי ובין אם הוא עסקי.
בחירת מיקום מרכזי מאוד משמעותי בסיכויי ההצלחה של האירוע ובעיקר בגל הנוגע למספר המשתתפים שיופיעו לחגיגה, ולכן המיקום המומלץ הוא ראשון לציון.
המיקום בעל חשיבות ביצירת האטמוספירה המבוקשת, הרקע והגישה עבור המוזמנים ואין ספק כי אולמות בראשון לציון מהווים אלטרנטיבה מצוינת עבור רבים המחפשים מיקום אטרקטיבי ובצדק.
בין השיקולים שדורשים התייחסותכם בעניין: חשבו על הנגישות הגיאוגרפית הגבוהה לבאים מכל האזורים והכיוונים – הודות לנתיבים מהירים ואמצעי תחבורה זמינים דוגמת אוטובוסים, רכבות, מוניות שירות וכן חניונים מסודרים.


יתרון נוסף לקיום אירוע בלב המדינה קשור למבחר. במרכז הארץ ובראשון לציון בפרט ההיצע של האולמות הוא רחב במיוחד, כך שהבחירה מגוונת ואפשר לממש את החלום ביתר קלות ולרקוח ביחד עם צוות האולם את החגיגה המושלמת עבורכם.
כיצד תדעו לבחור את אולם האירועים הנכון לפי אופי החגיגה, המועד המבוקש, התקציב הנתון והצרכים הייחודיים שלכם ושל המוזמנים? סקירה של כל השאלות שכדאי לשאול לפני שסוגרים מקום.

סוד הגודל וההתאמה האישית

חשוב מאוד לוודא שאכן האולם מתאים לכמות המשתתפים המשוערת, כיוון שזירת האירועים רוחשת אלטרנטיבות. ישנם אולמות בוטיק המתאימים יותר לאירועים קטנים ואינטימיים בעוד שישנם אולמות גדולים ורחבי ידיים אשר ערוכים לאירועים מרובי משתתפים.
הכינו מראש את רשימת המוזמנים על מנת שתוכלו להחליט איזה גודל אולם אתם מחפשים והתייחסו גם למאפייני השטח והמתאר של המקום עצמו. למשל, האם הוא ממזג בין אזור פתוח לסגור כך שתוכלו לבחור איך לקיים את האירוע – קבלת פנים וחופה באוויר הפתוח, סעודה ומסיבת ריקודים בפנים או בהתאם לתנאי מזג האוויר המשתנים.
שימו דגש במיוחד על התאמת האירוע לקונספט הנבחר. ישנם אולמות מודולאריים יותר היכולים לסדר את העמדות של האוכל, שולחנות ולהתאים את עצמכם מהבחינה הטכנית לתוכנית האומנותית של האירוע כמו הרצאה, כנס, חתונה, העלאת מצגת או הקרנת קליפ.
בדקו את נושא הגישה כמו המרחק מהחניון או מהתחנות של ערוצי התחבורה המרכזיים עד לאולם, גישה לבעלי מוגבלויות וכן מועד פנוי וזמין עבור האירוע שלכם כמו גם טווח עלויות משוער בשקלול של כל המרכיבים שמשחקים תפקיד ביצירת האירוע.

הקולינריה והיחס האישי

החוויה הקולינארית היא חלק משמעותי מאוד בהצלחת האירוע שלכם וכדאי לבדוק מה היא כוללת באולם. כמו למשל, מטבח פתוח בו רוקחים את המעדנים לנגד עיני הסועדים ותפריט עשיר מטעמים ואפשרות לייצר התאמות ספציפיות לחיך של הסועדים כמו העדפות של ארוחה חלבית או בשרית, אוכל כשר, התאמות לרגישויות לגלוטן, אוכל צמחוני או טבעוני וכדומה.
פרמטרים נוספים שכדאי לבדוק לפני שמשלמים מקדמה או חוזה מול אולמות במרכז הארץ הם הניקיון של המקום והתחזוקה במיוחד בתקופת קורונה וכן מדיניות גמישה בנוגע להתנהלות מול האולם במקרה של שינויים במדיניות הממשלתית.
היחס האישי והמקצועי של הצוות של המקום משפיע מאוד על התחושה והאווירה באולם ולכן, כדאי להתרשם גם בזמן אמת מאירוע לדוגמא וגם להיפגש עם הצוות על מנת ליצור תיאום ציפיות ולוודא שהם אכן זורמים אתם בהפקה ועם החזון שלכם בנוגע לאירוע.

מי שיתעד את האירוע המושלם

יש המון אולמות אירועים במרכז הארץ, כל אירוע שאתם חוגגים מחייב שתזמינו צלם אירועים מקצועי שיתעד עבורכם את האירוע בכל שלב. אל תתפשרו על חגיגת אירוע ללא צלם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן