חתונה באזור רחובות והסביבה – מאיפה מתחילים?

צלם לחתונה בזול

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

חתונה היא אחד האירועים המרגשים ביותר בחיים אך יכולה להיות מורכבת ומאתגרת מאוד להפקה בשל המבחר המסחרר של פרטים שיש לסגור עד המועד.
בחירת אולם, מדידות בגדים, עבודה מול אנשי מקצוע וספקים, גיבוש רשימת מוזמנים ואישורי הגעה, טעימות של המנות והרשימה עוד ארוכה.
כדי להתנהל בחוכמה, יש להיות מאורגנים ומסודרים ככל שניתן – להתוות צ’ק ליסט, לקבוע סדר עדיפויות, ללמוד להאציל סמכויות ולשמור על קור רוח ושלווה בעת ההכנות הקדחתניות.
חוששים לשכוח משהו או הולכים לאיבוד בים של מטלות? לפניכם טיפים חיוניים להתנהלות נכונה בדרך לחופה:

בוחרים לוקיישן לחתונה

כדאי להתחיל מבחירת אולם לחתונות, כי המקום בו תבחרו להינשא יכתיב את הטון, האווירה, בחירת השותפים לעשייה. אזור רחובות הפך לאחד המקומות הגיאוגרפיים המועדפים בזירת האירועים בשל מגוון סיבות. ראשית, גישה תחבורתית נוחה מכיוונים שונים ללא מצוקת חנייה.
שנית, מיקס מנצח בין אווירה שמשלבת בין אורבניות ופסטורליות. לצד אלה, מדובר במקום בעל שטח רחב שיכול להציע אולמות אירועים וגני אירועים מושקעים במחירים תחרותיים ביחס למקומות בסטנדרט דומה בערים הגדולות.
החליטו מה חשוב לכם במקום בו תתחתנו בין אם מדובר בשילוב בין חוץ לפנים, קונספט ייחודי כמו שוק אוכל בינלאומי או גן קסום, חופה המרחפת מעל המים וכמובן בדיקה של מועדים זמינים וסדר גודל של עלויות.

חגיגה קולינארית בטעם של עוד

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה ומההנאה וכאשר בוחרים אולם חתונות שמציע רמה גבוהה בעיצוב, בפתרונות הטכנולוגיים ובשירות, ככל הנראה תיהנו גם מאוכל איכותי. עם זאת, המבחר הגסטרונומי רחב ויש הרבה מאוד מעדנים במגוון סגנונות שתוכלו להציע לאורחים ולכן, כדאי לגבש קו אחיד לתפריט ולבחור את המנות המובחרות שיוגשו לאורחים בין אם בפורמט של בופה עשיר או בהגשה לשולחנות, מהפתיחים דרך העיקריות ועד נבחרת הקינוחים כך שהן יהיו גם טעימות וגם פרזנטטיביות מהבחינה האסתטית.

ומה בתוכנית האמנותית?

נכון שהחופה היא גולת הכותרת של האירוע ומהות החתונה, אבל היום כבר ידוע שחתונה היא סוג של קרנבל ורבים מחפשים לצקת תוכן חווייתי ומרגש נוסף. אטרקציות דוגמת הופעה חיה, מאיירים, רקדנים, סדנאות מיוחדות, עמדות סלפי, מכונות משחק. בחרו את האטרקציות המועדפות בהתאם לקונספט הכללי ובדקו מה נדרש מבחינת האולם בעת ההיערכות לשילוב האטרקציות הללו בחלל.

מתנות לאורחים כבר בחרתם?

אין כמו החוויה עצמה, השמחה, הריקודים, האופוריה שחשים, אבל האורחים ישמחו בהחלט לקבל גם מזכרת קטנה מהאירוע בין אם מגנט מעוצב, חלב קלועה לשבת, שוקולדים ממותגים ועוד. חשבו על מזכרת שתזכיר להם תמיד את האירוע המרגש שלכם.

ערכו סקר שוק, בדקו חוות דעת והמלצות, השוו הצעות מחיר ואל תתפשרו על המקומות הטובים ביותר ועל אנשי המקצוע האמינים והאיכותיים להפקת חתונה חלומית.

מי יצלם אתכם?

הצלם הוא איש המפתח של החתונה, שאמון על התיעוד של האירוע ועל הפקת הרגעים המאושרים שלכם לזיכרונות בלתי נשכחים בדמות תמונות, סרטוני וידאו, מגנטים מתוך האירוע, צילומי אווירה המקדימים לחתונה, צילומי משפחות ומוזמנים וכדומה. כדאי להבטיח שהצלם הטוב ביותר שעונה על מבוקשכם ומצלם בסטייל המועדף עליכם אכן יוכל ללוות אתכם ביום כה מרגש.
חפשו המלצות וחוות דעת, עברו על הפורטפוליו ועל תיק העבודות, קבעו שיחת תיאום ציפיות בה תוכלו להבין את הפרספקטיבה ואת זווית הראייה של הצלם והוא יוכל להבין מה חשוב לכם בצילומים ואיך אתם תופסים בחזון שלכם את צילומי האירוע.
בדקו עם איזה ציוד הוא מגיע, האם הוא לבדו או עם עוזרים ומהי הערכת הזמנים לשליחת התמונות הערוכות ואם יש מוצרים נלווים לעיבוד התמונה, אלבום דקורטיבי, הדפסת מספר עותקים וכדומה. צילום החתונה הוא קריטי, הוא לא משאיר לכם מקום לספקות וחשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים צלם חתונות מקצועי, כזה שיש לו ניסיון בצילום חתונות.

החיבור האישי עם הצלם

צלם חתונות חייב להיות מישהו שיש לכם איתו חיבור, אל תשכחו שיום החתונה הוא יום מלחיץ במיוחד שמלווה בהמון התרגשות, היחס והשירות של הצלם הם אלו שיקבעו איך היום שלכם יתנהל. צלם מקצועי צריך להיות קשוב לבקשות של בני הזוג וגם לדעת מה נכון לעשות בשביל שכלל תמונה תצא מושלמת. ברגע שבוחרים צלם אירועים מקצועי זה מה שיכול לעשות את ההבדל איך תזכרו את היום המיוחד ביותר שלכם. אתם משקיעים כל כך הרבה בחתונה אז אל תתפשרו על בגלל מחיר או כל דבר אחר על איכות הספקים. זה לא מחייב שצלם אירועים מקצועי יהיה גם יותר יקר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא השוואת מחירים נכונה, לדעת בדיוק מה אתם מקבלים וככה תצליחו לא רק להפיק חתונה מושלמת אלא גם לתעד את החתונה שלכם בצורה הטובה ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן