כמה זמן צריך בשביל לתכנן חתונה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

הרבה מאוד זוגות שואלים את עצמם כמה זמן צריך בשביל לתכנן חתונה, אבל אחת כזאת שתהייה מושלמת.

הזמן הממוצע לתכנון חתונה הוא חודשיים, בדרך כלל זה מספיק זמן בשביל לארגן את הכל, כולל פגישות עם ספקים, ביקור באולמות אירועים, למצוא שמלת כלה, חליפת חתן ועוד לא מעט דברים נוספים שצריכים בשביל לארגן חתונה.

אבל רגע אחד לפני שאתם נכנסים למרוץ הזה שנקרא “ארגון החתונה” יש כמה דברים שכדאי מאוד שתכירו, ואולי יוכלו לעזור לכם להתארגן הרבה יותר טוב והכי חשוב להצליח בתכנון החתונה בקלות.

בשביל שזה יקרה, אני החלטתי לפרק את מה שנקרא “ארגון חתונה” לשלבים ולכמה חלקים, בכל חלק אני אסביר לכם ואתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתנהל נכון.

החלק הראשון – מקום לחגוג

בואו נתחיל בזה שבשביל לחגוג חתונה אתם חייבים קודם כל למצוא מקום לחגוג, שזה אומר להתחיל לחפש אולם אירועים לחתונה.

חיפוש אולם כולל בתוכו גם את בחירת התאריך, יכול להיות שיהיה לכם תאריך שהוא יהיה בחופשת הסמסטר אם אתם סטודנטים, או אם יש לכם אילוצים אחרים גם הם יכולים לגרום לשינוי של תאריך החתונה.

אחרי שיש לכם תאריך או כמה תאריכים שאתם רוצים להתחתן בהם, אתם יכולים להתחיל ולחפש אולם אירועים, או גם אירועים או לא משנה מה זה יהיה במילים אחרות אתם צריכים למצוא מקום לחגוג.

התהליך של חיפוש אולם אירועים לוקח בדרך כלל את רוב הזמן, כי צריכים לתאם פגישה, הפגישה הזאת היא גם ערב שלם, זה קצת בעייתי לראות כמה אולמות בערב אחד, בדרך כלל זוגות רואים 2-3 אולמות ואז הם סוגרים, אלו שממש מחפשים מקום ומתקשים להסתדר על מחיר מנה שמסתדר עם התקציב שלהם ימצאו את עצמם מבקרים בין 4-5 אולמות אירועים, עדיין לא שמעתי על זוג שראה יותר 6 אולמות, אם אתם אחד מאותם זוגות שעברו כבר יותר מ 6 אולמות אירועים, כדאי מאוד שתסגרו על עצמכם ותחליטו על מקום, כי בסוף גם האולמות שמחיר המנה שלהם נמוך ידרשו ממכם להשקיע קצת בעיצוב בשביל שהמקום יראה מפואר, ואז אתם מוצאים את עצמכם משלמים בערך את אותו המחיר.

מתחילים לחפש בעלי מקצוע

אחרי שיש מקום לחגוג, אתם מגיעים לשלב שבו אתם מתחילים לחפש בעלי מקצוע, שזה אומר צלם חתונה, תקליטן, שמלות כלה, איפור שיער, חליפת חתן ורק אחרי שתסגרו את כל הפרטים לחתונה, אתם תמצאו את עצמכם מתחילים להתארגן לאירוע החינה ומכינים עוד לא מעט דברים לשבת חתן.

על יתר הדברים ועל איך תצליחו להתכונן בקלות לחתונה אכתוב לכם בפוסט הבא.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן