לבחור את השמלה המושלמת לחתונה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אחרי לא מעט מידע שיש על בחירת שמלת כלה, וכל המידע הזה שקצת עושה לך בלאגן ואת לא באמת יודעת איך לבחור שמלת כלה.

הכנו לך את הדברים שאת באמת צריכה לדעת על בחירה נכונה.

אל תתפשרי על הדברים האלו אם את רוצה למצוא את השמלה המושלמת לחתונה שלך.

על מה את חולמת

הדבר הראשון והחשוב ביותר בבחירת שמלת כלה, הוא למצוא את השמלה שאת חולמת עליה, את זאת שאת באמת רוצה תמיד. בין אם זה שמלה צמודה, או שמלה נפוחה מאוד כמו באגדות. לא משנה מה הסגנון, אל תשכח קודם כל למצוא שמלת כלה שהיא כזאת שאת חולמת עליה, כזאת שזה מה שתמיד רצית ללבוש ביום החתונה שלך.

כמה את יכולה להרשות לעצמך להוציא

שמדובר על בחירת שמלה כלה, את צריכה לזכור שתקציב חייב להיות גמיש. גם אם הגדרת לעצמך סכום מקיסמלי שאותו תוציאי על שמלת הכלה, עדיין את חייבת לקחת בחשבון שאולי המחיר יהיה קצת יותר ממה שאת חושבת לעצמך וכדאי להתכונן לזה. אם את באמת רוצה להשיג את השמלה שלך אז אל תתפשרי עליה בגלל מחיר.

כמובן שזה לא צריך להיות קיצוני יותר מידי, אבל בכל מקרה כדאי מאוד לקחת בחשבון את הדברים האלו ולהצליח להשיג את השמלה שאת באמת רוצה וחולמת עליה.

פרקטיות ונוחות

אחד הדברים החשובים לבחירת שמלה בצורה נכונה היא קודם שיהיה לך נוח בשמלה.

אל תשכחי שיום החתונה הוא יום מאוד ארוך, זה יתחיל בצילומי חוץ והשמלה שלך צריכה להיות נוחה, כזאת שתוכלי לנוע איתה ממקום למקום.

ביחד עם זאת, הבד של השמלה צריך להיות כזה שלא חתפוס יותר מידי לכלוך, ובנוסף שיהיה קל לנקות אותו.

היום הרבה מעצבי שמלות כלה גם ייתנו לך מגבונים מיוחדים איתם ניתן לנקות את השמלה. כי שמלה לבנה של כלה תמיד יראו עליה את הלכלוך מהר מאוד וכדאי שיהיה אפשר לנקות אותה שתכנסי לחופה שלך נקייה וזוהרת.

ללכת למדוד ביחד עם חברה

שאת הולכת למדוד את השמלה, קחי איתך חברה או שתיים. תני להן לתת את חוות דעת מה הן חושבות על השמלה ואיך היא נראית עליך.

את חייבת לזכור גם שאת צריכה להגיע לבחירת השמלה שלך עם ראש פתוח. אל תגיעי למדידות השמלה עם חשיבה מקובעת שאומרת מה את רוצה ואת לא מוכנה להתפשר על זה! חשוב מאוד להבין שלפעמים צריך לגלות גמישות שהגמישות הזאת היא הדרך הנכונה לבחור שמלה.

לראות קטלוגים לפני שמגיעים למדידה

לפני שאת הולכת למדוד שמלה, כנסי לכמה קטלוגים של מעצבים, תראי מה יש להם להציע. תעברי על זה ורק אחרי שגיבשת את הדעה שלך, על הסגנון שאותו רוצה ללבוש בחתונה זה הזמן להתחיל במדידות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן